Oszukują liczbami, obsługa jest smutna

Pisemny: 8 kwiecień 2021
Czas podróży: 27 marta — 3 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Niestety piszę niezbyt przyjemną recenzję...w skró cie : )
1. Nie ma wystarczają cej liczby odnowionych pokoi dla wszystkich, wię c osiedlają się w starych pokojach z lat 90-tych. Jeś li nie zrobisz skandalu i nie porozmawiasz z 4 menedż erami, nic nie osią gniesz. Dyrektor generalny codziennie sporzą dza listę osó b przenoszą cych się ze starych pokoi do nowych, my byliś my na liś cie 6. . . z niemowlę ciem i dwó jką dzieci.
2. Usł uga. Tak, kwarantanna i tak – narzucają się kelnerzy. Ale gdybym nie widział innej usł ugi podczas kwarantanny, moż e nie poró wnał bym. I tak – tych kucharzy czę sto nie ma na miejscu, dł ugo czekamy, wszyscy są niezadowoleni i niesympatyczni. Szczegó lnie witam wujka, któ ry rano robi jajka : )) Patelnie wylatują mu z rą k i nie waha się rzucić omleta na talerz z cię ż kim spojrzeniem, aha))) i tak, moż na by był o rano zrobić osobne pudeł ko z gotowymi jajkami, przynajmniej jajecznicą … bo rano jest kolejka 10 osó b na zwykł ą jajecznicę .

3. Plaż a dla dzieci jest po prostu malutka.
4. Nie ma też podjazdó w na wó zki inwalidzkie…ale był yby tak przy okazji, jest duż o dzieci, w tym tych z wó zkami…trzeba je nosić na rę kach po schodach.
Niestety nie wró cę tam ponownie, mimo zapowiadanego nowego remontu na 2020 rok. . . (
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał