Turyści rosyjskojęzyczni są uciskani! Straszna obsługa klienta!

Pisemny: 7 kwiecień 2019
Czas podróży: 24 marta — 3 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Po pierwsze, o najbardziej nieprzyjemnych: na terenie znajdują się.4 restauracje. Kiedy się zameldujesz, od razu Ci wyjaś nią , ż e moż esz regularnie odwiedzać.2 restauracje, a pozostał e 2 (kuchnia indyjska i orientalna) moż esz odwiedzić.1 raz za darmo (należ y zarezerwować dzień wcześ niej) oraz nastę pnie za opł atą , w razie potrzeby. Najpierw wszyscy chodzą do najwię kszej restauracji Half Moon, nie ma tam ż adnych problemó w. Potem pojawia się chę ć zobaczenia innych restauracji. I tu zaczyna się zabawa! Jeś li chcesz odwiedzić drugą regularną restaurację Bazylika, to rano i po poł udniu najprawdopodobniej nie bę dziesz miał ż adnych specjalnych problemó w. Ale wieczorem, ż eby dostać się do restauracji, trzeba najpierw przyjś ć (do 19.00) i wejś ć z tł umem obcokrajowcó w (któ rzy mają ró ż ne bransoletki! ). Spotkanie obsł ugi przy drzwiach restauracji bę dzie udawać , ż e Cię nie widzą i wpuś cić do ś rodka, bo nie chcą zrobić skandalu na oczach Wł ochó w, Francuzó w itp. Ale jeś li przyjdziesz trochę pó ź niej, gdy masa już weszł a, zostaniesz odrzucony pod ró ż nymi pretekstami: nie ma miejsc, chociaż widzisz, ż e są na przykł ad wolne stoliki na tarasie; dziś jest impreza zamknię ta; aby odwiedzić tę restaurację , należ y dokonać rezerwacji dzień wcześ niej (choć to nieprawda, a Basilic nie ma w systemie rezerwacji restauracji). Tych. istnieje podział klientó w na rosyjskoję zycznych „bydł o” i „wysoko kulturalnych” obcokrajowcó w, któ rych lepiej nie mieszać , aby nie zawstydzić tych ostatnich! To nie do pomyś lenia! ! ! Co wię cej, ceny są absolutnie takie same dla wszystkich klientó w. Jeś li myś lał eś , ż e moż e Wł osi nie mają wstę pu do restauracji Half Moon (dla rosyjskoję zycznych), to bardzo się mylisz (. Generalnie nie widział em tego w ż adnym hotelu na ś wiecie! ! ! Kiedyś otrzymaliś my kolejna odmowa, postanowił a się tam dostać . Za wszelką cenę (wystarczają co)! Zaczę li domagać się menedż era, do któ rego zaproponowano nam, ż ebyś my poszli i poszukali go gdzieś na terytorium! W rezultacie powiedziano: „Có ż , to jest restauracja dla Wł ochó w! Nie moż na tam iś ć!! ! ”
Z rozliczeniem też nie wszystko jest w porzą dku: mieliś my trzy pokoje 1-osobowe, jeden 2-osobowy, jeden 3-osobowy, jeden 2+2. Tylko pokó j 2+2 był inny, był o ł ó ż ko. Pokó j 3-osobowy jest dokł adnie taki sam jak pokoje 2-osobowe i 1-osobowe, tylko ł ó ż ko nie jest duż e, ale 2 ł ó ż ka pojedyncze! Pamię taj o tym, jeś li planujesz zatrzymać nas troje w jednym pokoju. We wszystkich pokojach jest mał a kanapa, ale nie ma moż liwoś ci spania na niej dziecka powyż ej 8 roku ż ycia. Zaczę liś my przeklinać , domagają c się normalnego 3-osobowego pokoju, za któ ry proponowano dopł acić.50$ (podobno nielegalne) a potem dawali lepszy pokó j. Proponowany pokó j znajdował się przy basenie, ale nie rozwią zał problemu z brakiem trzeciego ł ó ż ka. Odmó wiliś my.
Terytorium jest duż e i doś ć zadbane. Ale wieczorem nalewają coś strasznie ś mierdzą cego! Moż e od komaró w. Wszę dzie pachnie ś ciekami, wieczorem nie moż na spacerować .

Plaż a jest wystarczają co czysta. Są.3 mał e. I pantone, któ ry, są dzą c po wyglą dzie, wymagał naprawy od ponad roku. Rafa koralowa jest pię kna. Wiele pię knych ryb, widział em ż ó ł wia i mureny.
Restauracja jest taka sobie. Jedzenie jest ś rednie. Mię so czę sto jest niemoż liwe do zjedzenia - bardzo twarde, ryby i kurczaki BBQ są czę sto palone na zewną trz, ale surowe w ś rodku.
Osobna rozmowa dotyczy obsł ugi: w restauracji potrafią być naprawdę paskudni! Znalezienie nowych urzą dzeń na stole zajmuje duż o czasu. Pytasz jednego z nich, czekasz 5 minut, jedzenie stygnie, widzisz, ż e kelner, od któ rego prosił eś o widelce i ł yż ki, powoli odchodzi od drugiego stoł u i nie bę dzie jasne, czy nakryć , czy nie . Idziesz do innego kelnera, prosisz o to samo. I podchodzi do tego pierwszego i krzyczy, zró b mu to. Na co pierwszy kelner zwraca się do ciebie ze zł ym spojrzeniem i mó wi: „Mó wił em ci za 2 minuty! ”
Sprzą tacz w pokojach sprzą ta mniej wię cej normalnie tylko wtedy, gdy dasz mu napiwek. Nie daliś my. Dzię ki temu sprzą taczka zawsze przychodził a do nas w czasie, gdy byliś my w pokoju i odpoczywaliś my. I ż adne znaki na drzwiach (Proszę usuną ć ! Nie przeszkadzać ) w ogó le nie pomogą !

Podczas rezerwacji miejsc w restauracjach indyjskich i orientalnych pojawiają się ró wnież triki, któ re mają na celu zmuszenie do rezygnacji z wizyty w nich. System np. pokazuje, ż e dostę pnych jest 14 pokoi, wpisujesz 1 numer, w któ rym zarejestrowana jest 1 osoba i tyle! Przy pró bie rejestracji kolejnego numeru (gdzie mieszkają.2 osoby) system widzi komunikat: nie ma wolnych miejsc! I to wszystko! I bez wzglę du na to, ile razy spró bujesz, nic się nie zmieni! Idziesz do recepcji i prosisz o pomoc, mó wią : „Teraz”, „Teraz”, po raz trzeci zgł aszają , ż e przysł ali specjalistę . Stoisz i czekasz. Po 20-30 minutach okazuje się przypadkiem, ż e biegną ca obok dziewczyna z jakimiś papierami jest specjalistą , któ rego potrzebujesz. Tych. recepcjonistka nie wysł ał a nikogo! Po prostu grają na czas i czekają , aż się znudzisz i odejdziesz!
Podczas wymeldowania mieliś my problem z przelewem. Skymax zapomniał o nas i nie wysł ał autobusu na lotnisko. I znowu wszyscy przedstawiciele firmy bardzo gwał townie rozmawiali z kimś przez telefon i obiecali autobus za 10 minut. 3 razy! Za 10 minut. Byliś my zmę czeni i poszliś my poprosić w recepcji o numer telefonu policji turystycznej. Nigdy nie dali nam numeru telefonu! W tej monecie był Mukhamed, któ ry pod ró ż nymi dziwnymi pretekstami (o czym z nimi porozmawiasz? Nie mó wią po rosyjsku, a ja nie wiem, co im powiedzieć...Lepiej zadzwoń Twó j operator) nie dał mi telefonu.
Wniosek: nigdy nie widział em gorszego hotelu! Nigdy tam nie wró cę ! Straszna obsł uga i stosunek do klientó w. I ż adne terytorium i morze z rybami tego nie naprawią !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał