NUMERY KOSZMARÓW

Pisemny: 23 październik 2018
Czas podróży: 22 październik 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
22.10. 18. Jestem teraz w Egipcie w tym hotelu. Przyjechaliś my, mił o nas przywitano, szybko zał oż yliś my bransoletki i wysł aliś my na ś niadanie. Duż y wybó r dań . Wszystko pyszne.
Jesteś my 4 osoby 2 osoby dorosł e i dzieci w wieku 4 i 9 lat Najmł odsza có rka ma autyzm i nie zawsze jest w stanie sobie z nią poradzić . Poszliś my odpoczą ć
Pierwszy raz od 3 lat. Aby poprawić zdrowie dzieci a takż e zadbać o hotel dla ewentualnej wspó ł pracy biznesowej. Mą ż jest sportowcem i szuka miejsca na zawody plenerowe. Wybraliś my nie tani hotel z normalną liczbą pokoi. Chcieliś my mieć dobry reszta W Egipcie po raz pierwszy.
I tak przyszli do recepcji do 12 i zaczę li się meldować

Szybko wszystko zał atwili i dali klucz. W pokoju widzieliś my, ż e jest strasznie. Meble bardzo stare. Ł ó ż ko dwupię trowe dla dzieci był o w stanie niebezpiecznym. Meble sfatygowane, brak gniazdek. Zwró ciliś my się do recepcji, powiedziano nam, ż e nie ma nowych pokoi, hotel jest stary i ma 30 lat
Potem zaczę li pokazywać odrapane, martwe pokoje. Zgrzybiał e, odrapane meble, stare lampy, niektó re nie mają normalnych gniazdek. Przebiegliś my 4 pokoje. Nie ma nic odpowiedniego. Dzieci są zmę czone i zdenerwowane. Unosi się i nosi w ramionach i pociesza Nie spuszcza go z oczu, potem w ramionach wybucha, a potem znowu schodzi na podł ogę...Syn jest zdenerwowany i pł acze.
Zwró ciliś my się o pomoc do przewodnika, w wyniku czego pokazali pokó j na 2 pokoje z obwisł ą , brudną sofą , zakurzonymi zasł onami, poplamionymi zasł onami, stare, niechlujne ł ó ż ka, krzywo przybite zdję cia.
Stoł y Szuflady nie wysuwają się normalnie Wszystko wyschł o. Stare lampy Wszystko to nie sprawia wraż enia pokoju 5 * Uwierz mi, to nie jest przesadzone. Uczucie nieprzyjemne. Jesteś my rozczarowani.
Przewodnik zaproponował kompromis, aby zadomowić się teraz w tym, co jest i zmienić pokó j na jutro.
Syn w nerwach, pł acz, zmartwiony
Nie moż emy się zameldować . W starym pokoju rzeczy nie został y jeszcze usunię te w tym, co chcą nam dać . SYTUACJA JEST STRASZNA. Trudny nocny lot, krzyki, có rki, zmę czenie, syn na nerwach. Có rka zasnę ł a w hotelowym lobby w ramionach ojca. Obraz dla hotelu niewygodny
Namawiano nas do wzię cia numeru.
Musiał em wzią ć nieoczyszczony martwy numer pokoju 2. Boy hotelowy dzwoni i prosi, aby wysł ał mojego mę ż a, aby pomó gł mu przenieś ć rzeczy, a to jest w hotelu 5 *.
Napisaliś my do touroperatora w Kijowie.
Operator „Mandrui” ospale reaguje na zaistniał ą sytuację , prosi, ż eby poczekać do jutra.

Widać , ż e nastę pnego dnia sytuacja nie zmieni się drastycznie, przewodnik w hotelu bę dzie nas namawiał do pozostania z tym, co mamy. Cał e wakacje bę dą z wrogoś cią i chę cią nie odpoczywania, ale po prostu przetrwania i wyjazdu, aby ponownie nie wspominać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał