Świetne wakacje za rozsądne pieniądze?

Pisemny: 4 październik 2018
Czas podróży: 17 — 26 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczynek od 17 do 26 wrześ nia 2018 Dwoje dorosł ych + jedno dziecko (3 lata. 8 miesię cy).
Touroperator - Anex Tour. Przewoź nikiem lotniczym jest AzurAir.
Wedł ug organizatora wycieczek ocena to „Nie umiem ocenić ”: Dostawa zi na lotnisko jest dobra (na czas, dobre autobusy, mił y przewodnik). Spotkanie z przewodnikiem nastę pnego dnia. Opowiedział.10 minut o samym hotelu i jego usł ugach, a 40 minut o sprzedaż y ró ż nych wycieczek (co jest cał kiem logiczne, biorą c pod uwagę sytuację w kraju). Przewodnicy byli zawsze na miejscu od 08:00 do 20:00, ale nie musiał am się z nimi kontaktować przez cał e wakacje, wię c nie mogę ocenić ich pracy.

Wedł ug przewoź nika ocena to „4.5”: Dostawa samolotu w Boryspolu odbył a się na czas, start był opó ź niony o 30 minut (myś lę , ż e nie jest to krytyczne). Dostawa samolotu w Sharm nastą pił a na czas, start ró wnież był opó ź niony o 30 minut. Nie był o transferó w ani opó ź nień lotó w. Nie ż ywił y się na pokł adzie, w poró wnaniu z WindRose, ale też nie uważ am tego za krytyczne. Przewoź nik na tym poziomie i dla takich lotó w to chyba powszechna praktyka. Samoloty normalne, siedzenia czyste, personel pokł adowy dobry.
Wedł ug hotelu:
1. Rozliczenie - „5”. Przyjechaliś my o 20:30. W cią gu kilku minut zameldowaliś my się , zał oż yliś my bransoletki i wysł ano na obiad. Po obiedzie natychmiast wydali pokó j (3038). Na począ tku byliś my zdenerwowani, bo widok był na slajdy i animacje, i zrozumieliś my, ż e bę dą hał asować i dziecko nie bę dzie mogł o spać po poł udniu/pó ź nym wieczorem, ale w koń cu wszystko okazał o się ró wne lepiej, biorą c pod uwagę , ż e widok był na morze. Slajdy wł ą czają się od 10:00 do 13:00 i od 15:00 do 17:00. Animacja do 23:00.
2. Numer - „4”. Od razu zaznaczę , ż e dla mnie osobiś cie pokó j hotelowy odgrywa ostatnią rolę , ponieważ przede wszystkim jedzenie dla relaksu, a do pokoju przychodzi się umyć i przenocować , wię c ocena to „4”, ale wybredni klienci stawiają b „2”. Pokó j "zmę czony", meble zniszczone, ł azienka też . Jednocześ nie wszystko w pokoju dział ał o bez ż adnych „bokó w”. Sprzą tanie jest zadowalają ce, jeś li od razu otrzymasz 1 j. m. i mó wisz, co robić , wtedy nawet ś wietnie.

3. Restauracja-bary-jedzenie - „4.5”. Poró wnuję jedzenie z dwoma innymi hotelami w Sharm, to w Sunrise jest zdecydowanie lepiej. Nie był o krabó w z ostrygami, ale wszystko, co powinno być na odmianę i dzieci (co najważ niejsze) - był o. Nie napiszę , jakie owoce i mię so dali, ale jedli i nigdy nie byli gł odni. Odją ł em 0.5 punktu za mocniejsze niszczenie mebli i sztuć có w. Duż ym plusem jest bar na plaż y, któ ry jest czynny od 10:00 do 17:00, ponieważ serwuje „przeką ski” (pizza, burgery, hot dogi, owoce, warzywa, frytki, lody). Bar w hotelu i przy basenach to standard. Chciał bym ró wnież zauważ yć duż y plus, ż e moż na był o wyją ć jedzenie z Restauracji. Na ladzie przy wejś ciu do restauracji stał y nawet jednorazowe tace z jedzeniem. Kiedy odpoczywasz z dzieckiem, któ re nie zawsze jadł o w restauracji, a potem nagle zapragnę ł o zjeś ć w pokoju lub na plaż y - to jest po prostu super.
4. Morska plaż a-basen-zjeż dż alnie-animacja - „4.5”. Po prostu niesamowite. Kró tki ponton, pię kna rafa, ciepł e czyste morze. Z mał ych minusó w wejś cie do morza - przypominał o betonową pł ytę (martwe koralowce), gdzie był o mniej wię cej do pasa (w czasie przypł ywu), ale dzieciaki miał y doś ć . Sprzą tanie plaż y codziennie rano i wieczorem. Ratownik na pontonie przez cał y dzień . Baseny - standard, jest brodzik dla dzieci. Zjeż dż alnie - dla dzieci do lat 14 - ogó lnie super. Doroś li wyprowadzają się tylko kilka razy. Przez pierwsze kilka dni dziecko pł ywał o w morzu, a potem cią gle prosił o o zjeż dż alnie i baseny. Animacja jest fajna. Opiszę tylko wieczó r dla dzieci. Był y dwie osoby mó wią ce po rosyjsku i Wł och (zapalniczka wcią ż taka sama). Dzieci po prostu piszczał y, kiedy je widziano. Po poł udniu był y tań ce przy basenie, siatkó wka, ping-pong, rozstę py na trawie (joga czy coś ).
5. Personel - „5”. Bardzo przyjazny i lojalny wobec wszystkiego, co robisz (oczywiś cie w granicach rozsą dku). Był em tym mile zaskoczony.
6. Terytorium - „4.5”. Stale sprzą tane. Liczby są aktualizowane, wię c myś lę , ż e za 1-2 lata zaró wno liczby, jak i terytorium bę dą na „5”. Wystarczają co duż y, ż eby chodzić i za mał y, ż eby się zmę czyć . Wszystko w cią gu 5 minut, niezależ nie od miejsca zamieszkania.

Wniosek: hotel jest wart swojej ceny. Z korzyś ci - postawa personelu, morze, rozrywka, zjeż dż alnie, jedzenie. Minus jeden - stan pokoi, ale znowu dla mnie osobiś cie ten minus jest cał kowicie zakryty wszystkim, co opisano powyż ej. Polecam dla rodzin z dzieć mi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał