Jedzenie i animatorzy lubili. Drugi raz nie, nie

Pisemny: 14 sierpień 2017
Czas podróży: 1 — 11 sierpień 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 4.0
Wpadliś my w cał kowitą panikę ! To po prostu okropne! !
Osiedlił się w stodole. Rozpadają się meble restauracyjne.
Ponad poł owa goś ci to Arabowie. Wszystko jest poplamione.
Zamki w drzwiach ledwo dział ają! !
Cał a grupa z autobusu był a zagubiona i pokł ó cił a się na recepcji.
Dowiedzieliś my się , ż e hotel został sprzedany w listopadzie, to jedyny sposó b, w jaki mogę wyjaś nić negatywne nastawienie personelu. . .
W pokojach . . brak sł ó w, po skandalu na 2 dzień przynieś li tylko rę czniki.
Jedzenie i animatorzy lubili. Ale za drugim razem nie ma stopy.
Jeś li ktoś się zdecyduje, to Royal Grand Charm jest w pobliż u, wię c wczasowicze mają lepsze recenzje, chociaż jest to tań sze w cenie.

Myś lę , ż e trzeba pozbawić się nazwy Sunrise i wtedy zmieni się nastawienie turystó w, myś leliś my, ż e jedziemy do dobrego sieciowego hotelu Sunrise, a to jest zwykł y budż et 5*, bardzo budż et dla niepozornych turystó w
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał