Zły pobyt w drogim hotelu.

Pisemny: 12 czerwiec 2015
Czas podróży: 28 może — 8 czerwiec 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Wybraliś my ten hotel od dawna i wybraliś my go za radą organizatora wycieczek i po przeczytaniu pozytywnych recenzji o tym hotelu.
Po pierwsze, co to jest 5 gwiazdek? Interpretacja standardowa:
to przede wszystkim stan iloś ci pokoi: powierzchnia pokoi (mkw. ), iloś ć pokoi jednoosobowych (jednopokojowych) i wielopokojowych, apartamentó w
wnę trze: stan mebli, ł azienki
zewnę trze: stan budynku, drogi dojazdowe, ukł ad terenu przylegają cego do hotelu
dostę pnoś ć restauracji, kawiarni i baró w, jakoś ć obsł ugi w nich
wsparcie informacyjne i wyposaż enie techniczne, w tym dostę pnoś ć telefonu, ł ą cznoś ci satelitarnej, telewizoró w, lodó wek, mini-baró w, minisejfó w
oraz usł ugi dodatkowe, któ re zapewniają temu lub temu hotelowi dodatkowe, mił e dla oka gwiazdki na fasadzie.

A wię c. . . Liczba pokoi jest nie tylko stara i wymaga remontu, jest po prostu martwa - zaró wno stan standardowych pokoi (innych kategorii pokoi nie jestem w stanie ocenić ), jak i umeblowanie w pokojach.
Ale w porzą dku. Wakacje był y zrujnowane od momentu zameldowania się w hotelu i stanu pokoi, w któ rych mieszkaliś my. Kiedy weszliś my do pokoju, od razu poczuliś my ostry kontrast z terytorium - z porzą dnego pię ciogwiazdkowego hotelu wylą dowaliś my w trzygwiazdkowym hotelu.
Sprawdź w hotelu:
- dotarliś my okoł o 21.00 czasu lokalnego - zał oż yli nas bransoletki i wrę czyli klucze do pokoi, zaznaczywszy wcześ niej ich lokalizację na mapie. . . i tu zaczyna się zabawa. Przyjechaliś my jako rodzina z dwó jką dorosł ych dzieci w wieku 18 i 12 lat. Zarezerwowaliś my (opł acone) dwa pokoje standardowe na miesią c przed wyjazdem - warunek obowią zkowy przy rezerwacji - pokoje muszą być w pobliż u (wszystko logiczne, rodzina 4 osobowa), ż yczę II pię tro. Przybywają c do hotelu i idą c do recepcji, od razu sprecyzowaliś my, ż e jesteś my rodziną i zarezerwowaliś my 2 pokoje w pobliż u. W rezultacie otrzymaliś my 2 pokoje na parterze w ró ż nych czę ś ciach hotelu. Zaczę liś my prosić o odebranie 2 pokoi obok nas. Ale potem uprzejmoś ć zamienił a się w niegrzecznoś ć . Powiedziano nam kategorycznie, ż e inne numery nie zostaną nam przekazane. Po dł ugich rozmowach zaoferowano nam duż y jednopokojowy apartament na 2 pię trze z 3 ł ó ż kami. Odmó wiliś my. Negocjacje trwał y – w efekcie zaproponowano nam pokoje w warunkowo jednym budynku, skł adają cym się z kilku blokó w, ale oddalonych od siebie. To wszystko trwał o do godziny 01.00 w nocy, dopó ki gł ó wny kierownik nie wyszedł do nas i poprosił nas o zaję cie wolnych pokoi, obiecują c przysię gą , ż e jutro po godzinie 12.00, kiedy pokoje bę dą wolne, zamieszkamy w pobliż u. Niestety, to był o oszustwo. Nastę pnego dnia kierownik w recepcji, któ ry na polecenie dyrektora generalnego miał udostę pnić nam dwa pokoje obok siebie, powiedział , ż e nie ma pokoi, a polecenia dyrektora generalnego nic mu nie mó wią , bo on decyduje o wszystkim w recepcji. Ten bezczelny kierownik nazywa się Ahmed (jest wysoki i chudy), kiedy zameldujesz się w hotelu, unikaj komunikowania się z nim. Duma jest grzechem w każ dej religii. . . on sam odpowie za ten grzech. W tym dniu, gdy powiedziano nam, ż e nie ma pokoi, ludzie usiedli w pokoju naprzeciwko… W rezultacie trzeciego dnia wieczorem rozwią zaliś my problem z numerami dzię ki innemu kierownikowi, jak na ironię to samo Ahmed, ale bardzo przyjemnie się z nim rozmawia (nie wysoki w okularach).

Nastę pnie liczby:
- stan pokoi po prostu martwy, zawilgocone, oderwane drzwi, meble poł amane, wydaje się , ż e ich nogi obgryzł y i zaostrzył y na nich pazury, w jednym z pokoi był y pę knię cia na ś cianie, lampy był y po prostu okropne, ł ó ż ko był o zepsute - stał o pod ką tem - spadł o na podł ogę wezgł owia, wię c musiał em spać wrę cz przeciwnie, z nogami do wezgł owia.
- wypeł nienie pokoju - minimum - minibar - jeś li pokó j jest przygotowany - minibar powinien być napeł niony (zwł aszcza, ż e ​ ​ napoje bezalkoholowe są wliczone w cenę ) - ale niestety - po prostu zapomnieli go wypeł nić . Ale był a herbata, kawa, cukier. Ponadto w pokoju kategorii 5 gwiazdek opró cz mydł a, ż elu pod prysznic i szamponu muszą znajdować się co najmniej 4 rę czniki na 1 osobę . W rzeczywistoś ci w pokoju dla 2 osó b był y dwa rę czniki ką pielowe i dwa rę czniki do stó p - czyli po jednym rę czniku ką pielowym i po jednym rę czniku do stó p. Zaskakują co tylko jeden pokó j miał ł yż kę do butó w i zestaw do szycia. O niektó rych innych akcesoriach, któ re sugeruje kategoria 5 gwiazdek, nic nie powiem. Oznacza to, ż e brakuje peł nego wypeł nienia pokoi zadeklarowanych przez hotel. Hotel zapewnia ró wnież , ż e minibar jest uzupeł niany raz w tygodniu. Niestety, nawet kiedy przyjechaliś my, nie widzieliś my, ż eby był o wypeł nione. W lodó wce mieliś my 1 butelkę wody mineralnej. Nikt nie uzupeł niał dla nas minibaru raz w tygodniu))). Ale woda - 2 butelki - został a wł oż ona podczas sprzą tania pokoju. Jeś li któ regoś dnia poprosiliś my o nie sprzą tanie naszego domu, nikt nie przynosił nam wody. I musieli nosić wodę bez wzglę du na sprzą tanie pokoju.
- sprzą tanie pokoju - zwykł e - bez wzglę du na iloś ć pozostawionych napiwkó w - za każ dym razem starali się wyjś ć . Swoją drogą ż yczenie - m. in. mycie lustra w sprzą taniu pokoju - inaczej, jak zabił em komara na począ tku reszty, to do koń ca reszty patrzył em na odcisk dł oni na lustrze. Był o tak, ż e kilka razy w pokoju dziecię cym zapomnieli zostawić napiwek - ale jakoś ć sprzą tania pokoju jest taka sama. Figurki z rę cznikó w nie zawsze był y wykonywane. To prawdopodobnie zależ y od nastroju sprzą taczki, ale dla nas liczby nie są waż ne, po prostu ł adne)). Kiedyś robili pię kne ł abę dzie (przynajmniej wyglą dał y jak ł abę dzie) z pł atkami kwiató w, co bardzo nam się podobał o estetycznie.

- w pokoju dziecię cym okresowo pojawiał y się karaluchy, mał e mró wki mieszkał y zaró wno z nami, jak iz dzieć mi w pokoju. Jak rozumieliś my, ż yją w pustkach w ś cianach, wychodzą przez gniazdka i napię cie 220 nie jest dla nich straszne. wytrwał y.
- ł azienka - hydraulika jest w dobrym stanie, w kabinie prysznicowej nie ma zasł ony - po prostu jej nie ma, w jednym z pokoi pę kł odpł yw w kabinie prysznicowej, nie był o uchwytu na rę cznik na drzwiach (to był po prostu odł amany), w ł azience w jednym z pokoi zepsuł się uchwyt do suszenia ubrań . W jednym z pokoi znajdował o się wilgotne, poczerniał e lustro. Ramy wszystkich luster w pokojach są brudne, wydaje się , ż e nigdy nie są myte.
- Internet - w recepcji podają login i hasł o do Wi-Fi. Sił a sygnał u jest ró ż na w cał ym hotelu. W pokoju dziecię cym Wi-Fi zł apał o się tylko na balkonie, sygnał zł apaliś my w pokoju. Wi-Fi ł apie przy basenie i na plaż y, dobry sygnał w barze nad morzem, w restauracjach i na recepcji. Byliś my bardzo mile zaskoczeni jakoś cią internetu.
Serwis, serwis:
- personel jest przyjazny, niektó rzy są szczerzy, niektó rzy z wymuszonym uś miechem, z uprzejmoś ci, niektó rzy są bardzo nachalni, zwł aszcza obsł uga pokojowa (w czerwonych ubraniach roboczych), kiedy spacerujesz po terytorium i natychmiast zaczynają cię spotykać - cześ ć jak się masz, jesteś pię kna. . . osobiś cie nie jestem zadowolona. . .

- restauracje, bar na plaż y - bardzo duż y minus - stoliki są serwowane tylko przed otwarciem restauracji - po - po prostu strasznie - stoliki sprzą tają się bardzo powoli, nawet jak zabierają brudne naczynia, zapominają o powrocie , wytrzyj stó ł i ustaw go ponownie dla innych goś ci - musisz iś ć na mini, zapytać i czekać...a jeś li nie chcesz czekać , idź po sprzę t AGD lub baryt nietknię ty przy innych stolikach. Po prostu zapominają o wyczyszczeniu popielniczek - podchodzisz do serwowanego stoł u - a jest brudna popielniczka z niedopał kami, bardzo czę sto nie ma soli ani pieprzu. Nadal nie mogliś my zrozumieć , dlaczego na stoł ach nie kł adziono serwetek i wykał aczek. Serwetki i wykał aczki w gł ó wnej restauracji musiał y zabierać same przy wejś ciu do restauracji.
- bardzo nachalnie oferują usł ugi dodatkowe - hammam, masaż e, nurkowanie itp. Kiedy podchodzą , zaczynają oferować – raz moż esz posł uchać – ale kiedy mó wisz, ż e nie interesują Cię kolejne czasy, nadal obsesyjnie oferują i mó wią Ci wszystko. W efekcie draż ni i wywoł uje negatywy.
Odż ywianie:
- Jedzenie dobre i urozmaicone. Tutaj nie ma ż adnych skarg. Pragniemy, aby turyś ci - biorą c cał e owoce - nie byli zbyt leniwi, aby ponownie je umyć przed podaniem dzieciom lub zjedzeniem ich samemu, zwł aszcza jabł ek i brzoskwiń , ponieważ wczasowicze dotykają ich rę koma przed wyborem. I każ dy ma inne rę ce. Kilka razy natkną ł em się na kawał ki ryby (okonia morskiego) i kurczaka, któ re nie był y usmaż one do koń ca.
- Napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Napoje bezalkoholowe to pomarań czowy, jabł kowy, Pepsi, Mirinda, 7UP. Napoje alkoholowe - jakiś gin (gin z tonikiem nie jest zbyt dobry), piwo jest cał kiem normalne, wina czerwone, biał e, ró ż ane, zaró wno wytrawne, jak i pó ł wytrawne. Piwo z beczki, a jeden bar był butelkowany. Wina zaró wno butelkowane, jak i beczkowe. Smak jest inny - dla amatora.
Terytorium i morze:
- naprawdę nam się podobał o. Duż e, pię kne, duż o kwiató w i zieleni. Baseny są dobre, rę czniki plaż owe bez problemó w. W razie potrzeby każ dy moż e znaleź ć dla siebie leż ak - jeś li nie przy basenie, to nad morzem. Mentalnoś ć naszego turysty polega na wzię ciu leż aka i wyjeź dzie… na pó ł dnia. Ale hotel w tym przypadku nie ma z tym nic wspó lnego.

- na terenie hotelu znaleź liś my trzy zejś cia do morza - jedno z pantone i dwa mię dzy kamieniami - bardzo wygodne dla osó b z mał ymi dzieć mi, któ re nie umieją pł ywać lub po prostu chcą leż eć na brzegu w wodzie)).
- pię kny plac zabaw i brodzik ze zjeż dż alniami dla najmł odszych.
- na terenie hotelu budowane są zjeż dż alnie dla starszych dzieci i rodzicó w)). Tak, w trakcie budowy wyglą da ciekawie i pię knie.
- morze jest czyste, czysta woda - bardzo pię kna rafa koralowa, duż o ró ż nych ryb.
Animacja jest dobra. Dzieci cał y czas biegał y na ć wiczenia, tań ce latynoskie, taniec brzucha, aqua fitness, jogę , najmł odsza pró bował a grać w water polo, nie lubił a tego. Po aerobiku, wesoł e „rodzinne zabawy” – dzieci był y zachwycone, zawsze był o coś nowego, przez 30 minut, a na koniec tań czył y flash mob. Animatorzy dobrze znają się na rzeczy. Dzieci ż ał ował y, ż e był y tylko 2 tań ce brzucha. Dobry aerobik w wodzie. Myś lę , ż e orzeź wiają ca przyjemna muzyka i zabawne flash moby w porze lunchu doskonale rozweselił y wszystkich wczasowiczó w. Ró wnież animatorzy rekrutują druż yny z urlopowiczó w do gry w siatkó wkę , my nie graliś my. Ró wnież każ dego wieczoru oglą daliś my animacje dla najmł odszych w pobliż u gł ó wnej restauracji - był o fajnie, dzieciaki cał y czas biegał y po scenie, wszystko to dział o się obok tarasu i rodzice bardzo wygodnie obserwowali dzieci. Być moż e jedyną uwagą có rek był o to, ż e ć wiczenia odbywał y się na otwartym sł oń cu, a nie w cieniu, okoł o 10:30, najmł odszy raz nie wytrzymał , zostawiony w poł owie drogi. To chyba jedyny komentarz, jaki mogę zrobić na temat animacji, wszystko inne jest na najwyż szym poziomie!

Wszystkim wybierają cym ten hotel radzę wszystko dobrze przeanalizować , bo spodziewają c się komfortowego pobytu w pię ciogwiazdkowym pokoju hotelowym, poczujecie odpoczynek w sł abej czwó rce lub dobrej tró jce. Rozważ wszystkie za i przeciw, a takż e finansową stronę wakacji w tym hotelu. Kategoria cenowa hotelu nie jest tania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał