4 gwiazdki, które sprzedają za 5

Pisemny: 9 grudzień 2018
Czas podróży: 19 — 30 listopad 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczywaliś my pod koniec listopada. Przez Aneks. Po przyjeź dzie hotel pozostawia dobre wraż enie. O ile rozumieliś my - począ tkowo hotel koncentrował się na segmencie ponadprzecię tnym.
Po tym, jak rasiś ci przestali jeź dzić do Sharm, hotel przetrwał zamknię cie. I tak za rok, a moż e trochę dł uż ej zaczę ł o funkcjonować . Tu i ó wdzie moż na znaleź ć ś lady przestojó w. Ogó lnie rzecz biorą c, jest to 4-gwiazdkowy hotel. Ale kosztuje okoł o 5. A teraz w skró cie o wadach:
- w dniu przyjazdu dostaliś my brudny pokó j. Natychmiast poprosił o zmianę . Wymieniliś my go na nieco czystszy - ale pokó j miał drzwi, któ re prowadził y do ​ ​ nastę pnego pokoju. Był a zamknię ta. Hotele po prostu zdecydował y się zrobić dwa oddzielne pokoje z pokoju dwuosobowego. Wieczorem przyszli są siedzi i po tym, jak usł yszeliś my odgł osy ich toalety, rozmowy, odgł osy itp. Jednym sł owem, w nocy poszliś my na recepcję , spotkaliś my się z kierownikiem ds. relacji z goś ć mi - obiecał przeprowadzkę . Rano z toalety też kapał a, ale my

nadal mam numer 3. Był czystszy. Ale osad pozostał.
- Pokoje sprzą tane są "o ile". Arabowie w zasadzie wszystko jest „pomył ką ” i tutaj to podejś cie jest wszę dzie odczuwalne.
- kuchnia generalnie monotonna, ale nie najgorsza. Duż o sł odyczy, dań mię snych. Niewiele owocó w, warzyw i zió ł . Po 3-4 dniach wszystko jest już nudne. Wpadliś my w okres, kiedy ze wzglę du na mał e obcią ż enie pracą kelnerzy obsł ugiwali w restauracji gł ó wnej. Na zamó wienie czekaliś my okoł o 40 minut))) Dobry snack bar, w szczegó lnoś ci smaż ona ryba. Restauracje la carte to nic - wysokie ceny są cenne, ale dania to nie fontanna.
- wś ró d kadry są pracownicy. Moż na je znaleź ć w barze na terenie. Krzyki pod oknami na pię trze hotelu i kł ó tnie mię dzy sobą dla personelu jest w porzą dku. O 18-19 krzyczenie na siebie pod drzwiami pokoi goś cinnych ró wnież jest w porzą dku. Przyjdź i zapalić pod drzwiami goś ci - nie ma problemu. Ale są wyją tki: padli na doś ć kompetentnych pracownikó w.
- hotelowy agent wycieczki Anex tour, wydaje się , ż e Ahmed. Selektywna z bezczelnym zachowaniem i wielką chę cią dojenia Cię.
Pozdró w go, jeś li tam jesteś.
- doś ć nudne wieczory. Brak prezentacji tematycznych.
- Gdzieniegdzie moż na znaleź ć "odł amki dawnej ś wietnoś ci" - zepsuty stó ł bilardowy, odrapane meble, tł uste opakowania po jednorazowych zestawach w ł azience (tak, uważ ajcie, bo odnieś liś my wraż enie, ż e nikt nie wyrzuca jednorazowych rurek , ale po prostu „wypeł nij” dla Ciebie 100500 krę gó w).

Z dobrego:
- pię kna, ż ywa zagroda. To najwię kszy i prawdopodobnie jedyny + tego hotelu.

- czysta plaż a i leż aki.
- zawsze prane rę czniki. Wszystko co zwią zane z praniem i czystoś cią poś cieli jest ok.
- cał kiem pię kny, zadbany teren.
- czyste baseny + jeden podgrzewany.

I najbardziej soczysty: podczas wypeł niania ankiety ż ona zostawił a swó j e-mail. Zarejestrowali konto za pomocą jej adresu e-mail na tej stronie i opublikowali pozytywną recenzję ))))
Wię kszoś ć recenzji tutaj jest fał szywa.
Co widać z gramatyki i sposobu prezentacji. Arab po prostu bierze dane swoich klientó w i koń czy ocenę hotelu.
Jeś li bę dzie taki stosunek do Twoich danych i prywatnoś ci - zastanó w się , jaki bę dzie miał stosunek do Twojego jedzenia, pokoju, komfortu, warunkó w sanitarnych.

Ten hotel ma solidne 4 gwiazdki, ale nie 5. Nie bą dź cie frajerami i nie przepł acajcie. Wszystko dobrze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał