Rozczarowanie

Pisemny: 4 styczeń 2021
Czas podróży: 3 — 10 styczeń 2021
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 6.0
Osiedlił się w pokoju. Wszystko wydaje się być w porzą dku, ale liczba jest na ś wiecie. Czy hotel jest w 100% zaję ty? Jeś li tak, to co z kwarantanną ? Jeś li nie, to po co osiedlać się w takich pokojach? Obok pokoju znajduje się jakaś jednostka technologiczna, któ ra co 10-15 minut wł ą cza się na 5-6 minut. Od dź wię ku wł ą czania tego wę zł a za każ dym razem, gdy drż ysz. To nasza pierwsza noc, jest 4:30 i nawet nie zamknę liś my oczu. A drugą najbardziej ś miercionoś ną rzeczą w pokoju są dwa oddzielne pó ł tora ł ó ż ka. Dla trzech osó b. Dwie osoby dorosł e i 13-letnie dziecko. Moż esz spać razem tylko w pozie ż oł nierza. O tak, najciekawsze są materace. Chł opaki, to jest problem. Są strasznie niewygodne. Zawsze odpoczywaliś my w pobliskim hotelu i patrzyliś my na ten z zazdroś cią , ale najwyraź niej na pró ż no, chociaż ten hotel jest znacznie wyż szy w ocenie. A teraz powiedz mi, jak moż esz cieszyć się terytorium i morzem, jeś li nie ma elementarnych - wygodny spokojny sen ???!! ! ! A jednak – to inwazja komaró w. Dwó ch fumigatoró w nie daje sobie rady. W sumie tylko rozczarowanie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał