Bardzo fajny hotel !!

Pisemny: 18 listopad 2016
Czas podróży: 9 — 16 listopad 2016
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Serdecznie dzię kujemy cał emu zespoł owi Sunrise Grand Select Arabian Beach Resort 5* za dobrą organizację naszych wakacji, peł ną obsł ugę i wspaniał y nastró j! Pobyt w hotelu naprawdę speł nił wszystkie nasze oczekiwania. Terytorium hotelu jest doś ć duż e, zadbane, zagospodarowane, chyba każ dego dnia odkrywaliś my nowe miejsca. Budynki na terenie są rozmieszczone pię trowo, co zdradza pewną cechę lokalizacji elementó w rekreacyjnych. Jedyna rzecz dla rodzin z mał ymi dzieć mi, któ re kochają wó zki, najprawdopodobniej nie bę dzie bardzo wygodne, ponieważ przejś cia mię dzy poziomami schodó w. Oczywiś cie moż na obejś ć ulicę za budynkami, któ ra notabene cał y czas kursuje „minibusem” i moż e zawieź ć na niezbę dny przystanek w hotelu, ale nie bę dzie to zbyt wygodne.
Jedzenie: bardzo dobre, pyszne) Asortyment jak zwykle w hotelach w Egipcie: ryż , ziemniaki, mię so, sał atki, owoce, sł odycze itp.
, ale dobrze i smakowicie przygotowane, kompetentnie poł oż one na bufecie: codziennie pię kne prezentacje, duż y wybó r owocó w morza Morze: dobra mał a rafa; kró tki ponton; wiele ró ż nych ryb; to był o w morzu Sunrise Grand Select Arabian Beach Resort 5 * W koń cu zobaczył em pł aszczkę "na ż ywo" i obejrzał em))) Marzenia się speł niają , takie jak to) Specjalne podzię kowania dla Tatiany - Guest Relation: profesjonalista w swojej dziedzinie. Zawsze chciał em ją zapytać : „Znowu jesteś w pracy? ! ! „Moim zdaniem jest tam 'zawsze i wszę dzie', interesuje ją , czy jest zadowolona, ​ ​ czy są jakieś dodatkowe pytania. I zawsze udziela jasnych i kompetentnych odpowiedzi. Tatiana, jesteś ś wietna! ! ! !!

Dzię ki cał emu zespoł owi animatoró w, któ ry jak zapalniczki uszczę ś liwiał nas i nie pozwalał się nudzić : Dartz, Bocha, Aqua Aerobik, Tenis (zaró wno stoł owy jak i duż y), Water Polo, Fun Dances, ciekawe imprezy wieczorne - to są tylko niewielka czę ś ć ich pracy. Anastasia, Anya, Olya, Zhenya, Yana + Arabowie o trudnych do zapamię tania imionach - jesteś ś wietny! ! ! !!
Pozdrowienia dla was wszystkich ze wspaniał ego miasta Zaporoż a (Ukraina) od naszego syna Jarosł awa i naszych "matek-babek"! Chł opaki chę tnie odpowiadają na wszystkie pytania, informują o wszystkich przyszł ych wydarzeniach, któ re są w cią gł ym ruchu.
Jeś li nagle ktoś z Was przeczyta tę recenzję , proszę o odpowiedź w komentarzach: o godzinie 3 po poł udniu, kiedy ekipa animacyjna zaczę ł a pracować na basenie, po tań cu klubowym czę sto ś piewał a piosenkę po ukraiń sku, zaczę ł o się od wierszy z sł owa „chciał bym czwartego miesią ca lata”, a potem zagrał em taneczną szyderczą piosenkę po ukraiń sku, wię c chciał bym wyjaś nić , kim jest artysta: już odcią ł em internet i nic takiego nie mogę znaleź ć , ale bardzo mi się podobał o i wzbudza pozytywne emocje z Waszych wakacji) Mam nadzieję na Wasz profesjonalizm i skutecznoś ć ! Z gó ry bardzo dzię kuję ! ))) I napisz numery telefonó w, aby zresetować zrzuty ekranu w Viber!
) Chciał bym też zrobić "ł yż kę smoł y w beczce miodu" - to ja o pracy niektó rych lokalnych przedstawicieli-przewodnikó w Anex, któ rzy nie udzielają informacji o wypoczynku, usł ugach hotelarskich, ale po prostu "parowych" wycieczkach ż e po prostu z powodu ich niekompetencji nie chcą kupować . Starał em się porozumieć ze wszystkimi w hotelu po angielsku, ż eby pamię tać , ż e „Londyn to stolica Wielkiej Brytanii”, wszyscy rozumieli wszystko bez ż adnych problemó w, a ja cieszył em się , ż e nadal mó wię po angielsku. Mieliś my bardzo wczesny wyjazd z hotelu: okoł o 5-15 rano i chcieliś my wyjaś nić wieczorem o któ ry rano zostaniemy przewiezieni na lotnisko „O któ rej bę dzie transfer na lotnisko? , w odpowiedzi otrzymał em, ż e ma lokalnego przewodnika Anex American English, a on mnie nie rozumie: po prostu szok!

Do tego czasu, ile podró ż ujemy do ró ż nych krajó w i komunikujemy się z ró ż nymi angloję zycznymi osobami, wszyscy zrozumieli i odpowiedzieli) Ogó lnie przewodnicy hotelowi są niekompetentni i muszą prowadzić „pracę edukacyjną ” lub wysył ać na kursy doskonalą ce, aby uczyć komunikacji i pracuj z klientami! Jednak Guest Relation powiedział nam wszystko i pokazał , ż e zamó wiliś my wczesne ś niadanie, chociaż to wcale nie był a ich praca. Zapomniał em też napisać , ż e hotel ma wiele ró ż nych basenó w, ciepł ych, ogó lnie dziecię cych z bardzo ciepł ą wodą . )) Ogó lnie hotel jest cał kiem dobry. Nasza rodzina był a bardzo zadowolona!
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał