Ta recenzja Stella Di Mare Beach Hotel & Spa

Pisemny: 17 styczeń 2018
Czas podróży: 1 — 31 sierpień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Moje wraż enia ze Stelli.
Zatrzymał em się w tym hotelu w sierpniu 2017 r.?
Byliś my w Egipcie 7 razy. Był y też czwó rki na drugiej linii i pią tki ze ś rodkowej rę ki.
Wysoko oceniane na TripAdvisor i entuzjastyczne recenzje?
A wedł ug zapewnień biura podró ż y o wysokim poziomie obsł ugi, komforcie i wspaniał ej kuchni.
Nie mam poję cia, kto pisze tak entuzjastyczne recenzje. Wszystkie recenzje to 5 - albo na zamó wienie, albo od osó b, któ re po raz pierwszy przebywają w Egipcie po kurnikach Morza Czarnego lub Azowskiego w przestrzeni postsowieckiej. Z jakiegoś powodu Europejczycy i mieszkań cy Bliskiego Wschodu nie odczuwają takiego entuzjazmu dla tego hotelu.
Agencja ostrzegł a nas, ż e w Stelli rafa koralowa jest sł aba, ale obsł uga na najwyż szym poziomie. Hotel z roszczeniem do klasy luksusowej.
Osada.

Przyjechaliś my okoł o ó smej. Przez dł ugi czas nikt nie podchodził do nas w hotelowym lobby. Chociaż w recepcji był pracownik i nie był o turystó w. Czekamy.
Po 15 minutach przyniesiono nam powitalny sok w proszku i ankiety. Wypeł nione ankiety. Siedzimy dalej. Sł uchamy ż ał obnej muzyki na ż ywo na pianinie, wzmacnianej przez mikrofon i obserwujemy goś ci jeż dż ą cych „zł otymi” windami z duż ą iloś cią odciskó w palcó w. Po kolejnych 15 minutach proponuje się nam pó jś cie na taftę z walizkami, aby przenieś ć się do bungalowu. Mó wimy, ż e chcielibyś my mieszkać w gł ó wnym budynku, ponieważ zapł aciliś my za pokó j Deluxe Sea View o powierzchni co najmniej 30 m2. m, balkon i widok na morze. Ale kierownik recepcji odpowiada, ż e ​ ​ w gł ó wnym budynku nie ma miejsc, chociaż wiedzieliś my, ż e hotel jest peł ny w 60%.
Dobry. Jedziemy do domku. Zabierają nas na pierwsze pię tro w brudnym pokoiku, bez balkonu iz widokiem na ś cianę przed stoją cym bungalowem. Odbieramy walizki, wracamy do recepcji i ż ą damy umieszczenia nas w normalnym pokoju, za któ ry zapł aciliś my.
Po 15 minutach znó w jesteś my zabierani z naszymi walizkami do innego bungalowu, ale już na drugie pię tro, do pokoju o wię kszej powierzchni, balkonie i widokiem na ś cianę przed bungalowem, ale jeś li przyjrzeć się uważ nie z w prawym rogu balkonu widać kawał ek morza. Ten pokó j był bez przedpokoju, otwierasz drzwi i od razu ł ó ż ko, bardzo brudna podł oga i bardzo brudny dywan przed ł ó ż kiem, opró cz gł ó wnego ł ó ż ka jest też jakieś skł adane dodatkowe ł ó ż ko. Odmawiamy przebywania w tym pokoju i ponownie z walizkami wracamy do recepcji z ż ą daniem, aby nas osiedlić w normalnym, czystym pokoju. Recepcjonista odpowiedział , ż e nie ma dla nas nic i ż e JUTRO spró buje coś wymyś lić . Musieliś my wró cić do tego brudnego pokoju na 2 pię trze bungalowu. Nie chciał em nocować w holu hotelu. Nastró j zepsuł o już takie spotkanie i począ tek wakacji.

Z pokoju, do któ rego byliś my zmuszeni wracać , na naszą proś bę usunę li skł adane ł ó ż ko i brudny dywanik. Woź ny spryskał ogromne czerwone mró wki w ł azience odś wież aczem powietrza, co nie przeszkadzał o mró wkom. Gniazdo mró wek, jak się okazał o w nocy, okazał o się tuż pod muszlą klozetową , a mró wki biegał y wzdł uż muszli klozetowej i ś cian. Szczegó lnie "zapewnił " bieganie mró wek na plecach i "pią ty punkt", gdy siedzisz w toalecie. Klimatyzacja w domku jest zrobiona tuż nad ł ó ż kiem, ł atwo moż na się przezię bić , sam system split nie jest w ż aden sposó b regulowany, chociaż dla zachowania wyglą du panel przeł ą cznikó w wisi z jakiegoś powodu tuż obok ł azienka. Hał as z klimatyzatoró w przed bungalowami był sł yszalny nawet przez zamknię te drzwi. Oznacza to, ż e jeś li otworzymy okno i wył ą czymy klimatyzator - nie ma czym oddychać , jeś li zamkniemy okno i wł ą czymy klimatyzator - ryzykujemy zachorowanie z powodu przecią gu. W ogó le noc był a jakoś wyczerpana.
O 7 rano poszliś my popł ywać w morzu i chcieliś my napić się kawy w lobby barze, zwykle we wszystkich hotelach jest cał odobowo, ale okazał o się , ż e kawa, soki, woda do 10 rano jest pł atny, chociaż zapł aciliś my za pakiet all inclusive !!! ! . Ale moż na był o zjeś ć ś niadanie i wypić kawę w restauracji. Jest to bardzo niewygodne, jeś li lubisz po prostu pł ywać w morzu i pić rano kawę . O 9 rano podeszliś my do dziewczyny w recepcji z reklamacją dotyczą cą wczorajszego zameldowania i proś bą o przeniesienie nas do normalnego pokoju. Proś ba został a speł niona. O 11 rano zadomowiliś my się w normalnym pokoju w gł ó wnym budynku, ale szlafroki i poś ciel w tym pokoju był y już uż ywane przez poprzednich goś ci hotelu, są dzą c po zapachu szlafrokó w i wł osó w w ł ó ż ku. Wię c byliś my już zmę czeni chodzeniem i narzekaniem, potem oddaliś my 5 dolaró w sprzą taczce i poprosiliś my o zmianę szlafrokó w i poś cieli. Sugeruje to, ż e kierownictwo hotelu jest kulawe, co wolno pracownikom hotelu - nie sprzą tać , nie zmieniać poś cieli itp.
Nie jest to wina samych pracownikó w - zezwala na to gł ó wna dyrekcja hotelu.
Kierownicy w ramach przeprosin za poprzednie zameldowanie wysł ali do pokoju talerz owocó w, do któ rego nie podano serwetek, sztuć có w ani talerzy. Na przykł ad obgryzaj „drewniane” jabł ka, jak chcesz. Jeś li chodzi o obsł ugę , telefony z recepcji zaczę ł y się do nowego pokoju z pytaniem: „Czy wszystko w porzą dku? ” Ale nikt nie dzwonił do nas w poprzednim pokoju z mró wkami i nie był zainteresowany naszym komfortem. Mó wimy o obsł udze nie najtań szego hotelu 5* z pró bami w klasie luksusowej.

I na koniec opowieś ć o pokoju - mię kkie materace na ł ó ż kach chwalone w innych recenzjach to nie materace ortopedyczne, ale po prostu grube kawał ki gumy piankowej uł oż one na starych materacach.

Odż ywianie

Jedzenie okazał o się najczę stsze w Egipcie, nie ró ż nił o się od hoteli 4*.
Ś niadanie jest wszę dzie takie samo.
Standardowy zestaw to musli, pł atki zboż owe, ró ż ne ciasta, niejadalne kieł baski i kieł baski, gotowane ziemniaki, solony twaroż ek, gotowane jajka kurze oraz w formie omleta, jogurty. Wś ró d brakó w - suszone owoce do jogurtó w podawano nienamoczone we wrzą cej wodzie, co uniemoż liwia ich zjedzenie. Nie ma naturalnych sokó w. Spoś ró d tych sztucznych, któ re są - tylko 2 rodzaje, co jest dziwne dla takiego „luksusowego” hotelu. Kiedy zapowiedział em, ż e kupię dla siebie normalne naturalne soki w najbliż szym centrum handlowym, przyniosę je do hotelu i napiję , pensjonat odpowiedział , ż e jest to zabronione przez hotel i moż e być kara grzywny. Taka sama był a odpowiedź na moją proś bę o dodatkową wodę pitną w pokoju, któ ra ma być nie wię cej niż.2 butelki po 0.5 litra. Wszystko zaczę ł o przypominać sowieckie obozy pracy i rekreacji lub obozy pionierskie. Wszę dzie zakazy i przepisy wobec goś ci hotelowych.
Kolacja i kolacja.
Ró wnież nudne i nieciekawe. Na obiad przypalają mię so na grillu.
Do morza nie ma wejś cia z brzegu, a jedynie z molo (o czym nas ostrzegano). Ale nie ostrzegali przed tanimi plastikowymi leż akami (tu znowu chodzi o klasę luksusową ) i mał ymi parasolkami z tkaniny, co jest niedopuszczalne w palą cym sł oń cu latem w Egipcie.

W samym morzu nie ma gdzie pł ywać . Z jednej strony jest jakaś baza wojskowa, do któ rej nie wolno im pł ywać , z drugiej strony bezpoś rednio Naama Bay, gdzie ró wnież nie wolno im pł ywać ze wzglę du na ogromną liczbę ł odzi, jachtó w rekreacyjnych, ł odzie z „bananami”, spadochronami i innymi sportami wodnymi. Ze wzglę du na tak duż ą iloś ć transportu wodnego na plaż y, w powietrzu utrzymywany jest smog z oleju napę dowego. Odnosi się wraż enie, ż e to nie wakacje nad morzem, a na poboczu autostrady.
Obsł uga na plaż y: nie podszedł do nas ani jeden kelner, ale z jakiegoś powodu podszedł ratownik, któ remu daliś my napiwek i poprosiliś my o pizzę . Poprosił kelnera, ż eby przynió sł nam pizzę.
Pizza był a naprawdę pyszna.
Rafa jest martwa. Istnieje niewielka liczba zwykł ych kolorowych ryb przybrzeż nych, któ re nie dziwią osoby, któ ra przynajmniej raz zanurkował a w Morzu Czerwonym. Chociaż ci sami pracownicy mó wią o niesamowitej faunie rafowej tego hotelu.
Basen z jacuzzi.
Ten basen znajduje się na otwartej przestrzeni. Brak baldachimu. Dzieci nie mają tam wstę pu. Na pewno z 9-latkami. Nie mam informacji o starszych dzieciach. Ale ludzie z bardzo dobrym ukł adem sercowo-naczyniowym mogą pł ywać w gorą cej wodzie na otwartym sł oń cu.
Na szczę ś cie byliś my w tym hotelu 2 dni, choć planowaliś my 2 tygodnie. Po wymeldowaniu po 2 dniach personel recepcji był niesamowicie zaskoczony.
Szkoda tylko naszych przyjació ł , któ rzy przybyli do tego hotelu 10 dni wcześ niej niż my i czekali na nasz przyjazd, ich wakacje był y bezpowrotnie zrujnowane.
Moje wnioski dotyczą ce hotelu:

- Hotel nie jest wart takich pienię dzy, cena powinna wynosić.4 *
- Hotel jest bardzo kompaktowy, z kró tkim molo i - odpowiedni dla osó b starszych, któ re mają trudnoś ci z poruszaniem się na stosunkowo duż e odległ oś ci, a takż e jest dobry na ró ż ne kró tkie spotkania biznesowe i konferencje.
Do rekreacji i rekreacji z dzieć mi nie nadaje się . Zbyt spokojny dla mł odych ludzi.

Doradztwo dla kierownictwa hotelu - ponowne rozważ enie polityki zarzą dzania w zakresie turystyki. Egipt ma obecnie trudnoś ci w branż y turystycznej, ale są hotele, któ re nadal mają wł asne i mogą z ł atwoś cią konkurować
Stella Di Mare Sharm Beach Hotel & Spa 5*.
Pojechaliś my do tego hotelu, aby uzyskać pozytywny ł adunek, poprawić nasze zdrowie i odpoczą ć . Wydaliś my na to nasze pienią dze i czas, ale nas zawiodł eś.
Szczegó lną wdzię cznoś ć pragnę wyrazić przewodnikowi Romani z TezTour, któ ry udzielił nam pomocy i wsparcia w wymianie tego hotelu na inny, bardziej godny i speł niają cy nasze ż yczenia.
Nie ma ochoty wracać do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał