TEN HOTEL NIE JEST DOBRY.

Pisemny: 27 kwiecień 2010
Czas podróży: 18 — 25 kwiecień 2009
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 1.0
Jestem ofiarą hotelu „Sol Bay Shark Mar” i to nie jest ż art, tylko dosł ownie.
Nasz koszmar zaczą ł się już od lotu do Egiptu, a nadszedł wł aś nie w tej chwili
wyrzucenie popioł u z ujś cia jakiegoś europejskiego wulkanu, któ ry sparaliż ował
cał ą przestrzeń powietrzną Europy i oczywiś cie mieliś my też szczę ś cie
przez Kijó w Straciliś my dzień , ale mieliś my szczerą nadzieję , ż e to wszystko
kł opoty, któ re nam się przytrafił y i zakoń czył y się . Ale jesteś my gł ę boko
myliliś my się , polecieliś my do Egiptu wcześ nie rano i co był o z nami?
zaskoczenie, jego wielkoś ci nie da się opisać , okazał o się , ż e nie czekali na nas.

jest nastę pny Pokó j, któ ry dostaliś my (pokó j 343) wkurzył nas.
Był o nas 3 osó b, w pokoju był o 1 ł ó ż ko i dwa cudowne?
leż aki, prawdopodobnie przywiezione z plaż y lub basenu
dojedź do hotelu po cał ym dniu oczekiwania na lotnisku i zrelaksuj się ,
rozproszył się jak dym. Reprezentant hotelu uś miechnię ty (niezbyt szczery) obiecał
rozwią zać ten problem W 4 GODZINY Nie rozumieliś my, jakie mogą być kolejne 4 godziny.
Zarezerwowaliś my wycieczkę na tydzień , straciliś my dzień i okazał o się , ż e wcale nas nie ma
poluchaetsya nie zhdali. Staliś my się dla tego hotelu z jakiegoś powodu niespodzianką .
Musiał em poczekać . Potem okazał o się , ż e on, Mowgli” (przepraszam, ale w innym
Nie mogę ) Wł aś nie zmienił em się z recepcjonisty po 4 godzinach i wyszedł em, a przyszedł kolejny
, , Mowgli”, któ ry nic nie wiedział . Czy moż esz sobie wyobrazić , co stał o się potem.
Zgadza się , serial z nami w roli gł ó wnej zatytuł owany, koszmar „kontynuowany.
W nastę pnym zaplanowanym czasie nadal mieliś my jedno ł ó ż ko na trzy osoby.
Krzyczeliś my (i moż emy być zrozumiani), ż eby jakimś cudem ktoś nas usł yszał
Nazwał em go „wielkim szefem”, któ ry rozwią zał nasz problem w jednym telefonie
w cią gu 10 minut. Przynieś li nam kolejne ł ó ż ko i cał kiem przyzwoite
skł adane ł ó ż ko. W tamtym czasie nie zwracaliś my uwagi na to, ż e
ż e wraz z ł ó ż kami nie przynieś li nam zestawó w dekoracyjnych poduszek i
narzuta. Nie przynieś li nam nawet jednego koca. W koń cu mieliś my

3 ł ó ż ka, 2 koł dry + 1 prześ cieradł o do przykrycia, 3 poduszki do spania, jedna narzuta
na jedno ł ó ż ko i jedną bordową poduszkę dekoracyjną
to, ż e nie zwró ciliś my na to uwagi, od razu kosztował o nas nerwy
przy wymeldowaniu. To był o coś , gdy nadszedł dzień wyjazdu.
, , Mowgli”, któ ry sprzą tał nasz pokó j od pierwszego dnia i komu daliś my
napiwki. Przyszedł sprawdzić nasz mini bar. Swoją drogą , któ ry znaleź liś my
dopiero drugiego dnia po zameldowaniu i bardzo na pró ż no. Nie wiedzieliś my tego w przyszł oś ci
przy wymeldowaniu wpł ynie to na nasz portfel. Okazał o się , ż e integralnoś ć
jedna butelka wody (0.5 l) zepsuta. Był a peł na, ale miał a
na gó rze nie był o pieczę ci w postaci gę stego korka z gę stego plastiku
szok. W koń cu nic nie dotykaliś my w tym mini barze, bo to kosztuje i
przyzwoity. Wiedzieliś my o tym i szczerze mó wią c, byliś my tam na zasadzie all inclusive i
po prostu nie był o potrzeby korzystania z mini baru, przybycie na recepcję , aby wrę czyć karty,
dowiedzieliś my się , ż e jesteś my winni 2 dolary za 0.5 litra wody, któ rej nie dotykaliś my
dziki szok, ale zdaliś my sobie sprawę , ż e prawdopodobnie nadal mieliś my duż o szczę ś cia, bo mogliś my
za mał o piwa, sokó w itp. i w duż ych iloś ciach. Nie rozumiał em, co to był o.
Być moż e egipski interes. Chciał em wró cić i wyrzucić tę butelkę , wię c
regularnych, frajeró w, "niestety, jak nas nie zł apali, ale karty został y przekazane i ż e
nie mogą powtó rzyć tej sztuczki po naszym wyjeź dzie, wię c moja rada w
ten hotel SPRAWDŹ WSZYSTKO, DOSŁ OWNIE WSZYSTKO: rę czniki, koce, poduszki, praca

TV, zawartoś ć minibaru, iloś ć i integralnoś ć tych treś ci w
obecnoś ć przedstawiciela hotelu. W przeciwnym razie wszystko bę dzie bardzo ź le. Myś leliś my, ż e dalej
to już koniec naszego koszmaru, ale potem nastą pił o nastę pują ce
, , Big Boss” i powiedział , ż e w naszym pokoju zabrakł o kocó w, narzut i
poduszki ozdobne tj. Był kolejny kł opot, jak w koszmarze.
Był em wiele razy w Egipcie i innych krajach. Myś lał em, ż e nic mnie nie zaskoczy,
ale to był pierwszy taki czas, kiedy nie był am gotowa na TAKIE. Teraz to rozumiem
wcześ niej nie miał em ż adnych problemó w, wszystko odpoczywa w poró wnaniu do tego, czego doś wiadczyliś my
w TYM HOTELU. Był o ze mną dwó ch przyjació ł , któ rzy byli w Egipcie po raz pierwszy i oni
Powiedzieli, ż e już nigdy w ż yciu nie pó jdą do Egiptu.
TEN HOTEL JEST DLA MNIE PO PROSTU MARTWY, NIE MA GO, MA CIĄ GLE OGROMNE MINUSY.
Lokalizacja jest okropna. Powiedzieć tak daleko do morza, to nic nie mó wić ,
to komplement. Strasznie daleko od centrum, do sklepó w. Jest sam na pustyni
i nic i nikogo w pobliż u. Począ tkowo nie chciał em jechać do tego hotelu, ponieważ
biorą c pod uwagę moje doś wiadczenie, a nie jest mał y, wiedział am, co nas czeka. Wybó r tego hotelu był
nie moje, ale przyjació ł , z któ rymi podró ż ował em i któ rzy podró ż owali po raz pierwszy w ż yciu.
Szkoda, ż e ​ ​ mnie nie posł uchali, ale uwierzyli dziewczynie z biura podró ż y.
Nie radzę nikomu iś ć do tego hotelu Straszny hotel, okropna obsł uga.
Jedynym plusem jest to, ż e jedzenie jest naprawdę dobre
to jest dla ciebie najważ niejsze, to jest twó j hotel. Ale gorą co radzę wszystkim innym pomyś leć

tysią c razy przy wyborze tego hotelu. Nie wierz biurom podró ż y, jeś li mó wią , ż e 600
metró w od morza, blisko centrum, poł oż ony w najpię kniejszym miejscu Sharm......
To wszystko NIE PRAWDA. Powodzenia w wyborze hotelu i ż yczę , abyś nie wygł upiał się tak jak my.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał