Hotel od dawna nie był inwestowany. Pozostałości dawnego luksusu.

Pisemny: 7 styczeń 2019
Czas podróży: 16 — 22 grudzień 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel ma dobrą lokalizację (7 minut do SOHO-SQUARE) i duż y teren, pię kną rafę
Dzię ki wcześ niejszemu zameldowaniu i systemowi All Inclusive czeka na Ciebie niespodzianka. Nie bę dziesz mó gł jeś ć przed obiadem. Opaski wydawane są dopiero o godzinie 10:30, kiedy ś niadanie już się skoń czył o.
W pokoju był a martwa ł azienka, zapach wilgoci, starej poś cieli na szpulach.
Jest tylko jeden basen z podgrzewaną wodą i jest mał y. Woda w duż ym basenie jest zimna. Był y w grudniu.
Na począ tku sprzedawcy usł ug bardzo denerwują na plaż y.
Jedzenie jest cał kiem dobre, ale mał o urozmaicone.
Wieczorem praktycznie nie ma animacji. W cią gu dnia odbywa się trening jogi, tań ca.

Kiedy się wymeldujesz, nie ma czegoś takiego jak pudeł ko na lunch. Pó ł godziny przed autobusem powinny być nakarmione, ale kiedy przyjechaliś my, nikt nawet o tym nie wiedział . Autobus wyjechał z hotelu o godzinie 01:00, a „ś niadanie” został o zorganizowane po pytaniach w recepcji i barze dopiero do tego czasu przywieź li z obiadu pokrojony ser i suszone ciasta.
Plusy:
- Lokalizacja
- Pię kna rafa
Minusy:
- Hotel od dawna nie był inwestowany
- Brak ś niadania w dniu przyjazdu
- Irytacja sprzedawcó w na terytorium
Hotel nie zasł uguje na swoje 5 gwiazdek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał