dobrze

Pisemny: 2 kwiecień 2018
Czas podróży: 26 luty — 5 marta 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Przeczytał em recenzje po wizycie w tym hotelu i mogę powiedzieć , ż e każ dy z nas ma w nim swoje wł asne postrzeganie ś wiata i komfortu. Po raz pierwszy wyjechał em za granicę (poza tymi wspaniał ymi wycieczkami wahadł owymi do Polski) i wiele się spodziewał em, wię c po przyjeź dzie był em trochę zdenerwowany.
1) hotel jest stary i wymaga aktualizacji?
2) kuchnia też trochę zawiodł a, ale potem spró bował em i wybrał em wł asny zestaw naczyń , ogó lnie znoś nie

3) personel to osobna rozmowa) jak w kreskó wce o szopze. uś miechasz się i bę dziesz się uś miechał . a po opowieś ci przewodnika o tym, za ile pienię dzy pracują i jak ż yją.....ogó lnie chciał em wszystkich nakarmić . Byliś my traktowani bardzo przyjaź nie, bez zbę dnej ingerencji, nalewali to do baru, jak poprosiliś my, a nawet sami przynieś li nam koktajle.
Waż ne jest, aby zrozumieć , ż e tak jak Egipt jest dla nas egzotyczny, tak i my wszyscy odwiedzamy miejscowych, egzotyczne postacie. Oni też nas obserwują , oceniają , dyskutują mię dzy sobą . I uwierz moim osobistym obserwacjom, mają coś do omó wienia. W restauracji czę sto obserwowaliś my, jak niosą gó ry jedzenia na talerzach, a potem kelnerzy wyrzucają te gó ry do kosza. Pytanie - Dlaczego tak duż o zyskujesz? W kraju, w któ rym wystę puje problem niedoż ywienia, wyrzucanie jedzenia nie jest przynajmniej przyzwoite! Okazuje się wię c, ż e nie wyglą damy w ich oczach z szacunkiem. Stą d stosunek do niektó rych jest inny.
Mam tylko pozytywne wspomnienia ludzi. Tak się zł oż ył o, ż e nasz lot został odwoł any i dł ugo czekaliś my w hotelowym lobby na rozwią zanie problemu. Nał adował em telefon tuż obok kanapy, a kiedy autobus po nas przyjechał , zapomniał em o nim. Zabrano nas do innego hotelu (5 autobusó w, cał y lot odebrano ze wszystkich hoteli), a potem po prostu odkrył em, ż e nie ma telefonu. Przewodnik zorganizował taksó wkę , a ja pospieszył em do Siwy, liczą c na trochę szczę ś cia, jakie był o moje zdziwienie, gdy recepcjonistka powiedział a mi, ż e jest telefon! został zwró cony mi i ł adowarce, ale ten cud zdarzył się tylko dlatego, ż e znalazł go nie nasz urlopowicz, ale miejscowy sprzą tacz. I nie leczył , ale dawał bez zbę dnych ż ą dań . Taksó wkarz, któ ry mó wił trochę po rosyjsku, bardzo się ś miał , kiedy powiedział em mu, ż e wszystko jest w porzą dku, „chwał a Allahowi”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał