Kradzież hotelu

Pisemny: 9 listopad 2016
Czas podróży: 30 październik — 6 listopad 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Chciał bym podzielić się wraż eniami z pobytu w Siva Sharm Resort & Spa 5* touroperatorze JOIN Up.
Odpoczywaliś my z sześ cioosobową rodziną (mó j mą ż i ja, dwie wnuczki oraz syn i ż ona) od 30.10 do 16.06. 16.
Wraż enia z hotelu i operatora zaczę ł y nabierać kształ tu natychmiast po przyjeź dzie. Przylecieliś my pierwszym lotem do Sharm z Kijowa o 7-00. Musieliś my siedzieć w autobusie przez ponad godzinę , czekają c na wszystkich turystó w. Nasz hotel był najbliż ej lotniska. Ale towarzyszą cy przewodnik postanowił zabrać turystó w najpierw do odległ ych hoteli (przejechaliś my po cał ym Nabq, pokonują c koł o 20 km i spę dzają c na nim ponad godzinę ), a potem dopiero do Siva Sharm (czyli 5 km od lotniska). ). I to pomimo faktu, ż e w autobusie jadą cym do Siva Sharm był o znacznie wię cej turystó w niż do innych hoteli.

Jak się okazał o, poł oż ył taką trasę nie na pró ż no. Gdy w autobusie zostali tylko turyś ci z naszego hotelu, przewodnik poinformował , ż e w tym hotelu dział a „inny” mię dzynarodowy system, zgodnie z któ rym moż emy zostać zakwaterowani dopiero od godziny 14.00 i nie dostaniemy ś niadania i obiadu. Jeś li damy po 10 dolaró w, przewodnik natychmiast zorganizuje odprawę . Wielu ł atwowiernych turystó w wkł adał o do paszportó w 10 dolaró w i wrę czał o je przewodnikowi. Robimy to na stali. W efekcie kierownik Karim dał nam tylko jeden pokó j (jednocześ nie zapytał , czy podzię kowaliś my przewodnikowi), a drugi numer powiedział , ż e musimy poczekać , aż go usuną . Dzieci zameldował y się o 1442, a nasze był o 1440. Kiedy zobaczył em, ż e pokó j został posprzą tany, podszedł em po klucze. KARIM powiedział , ż e nie da klucza i jego bł ę dem był o to, ż e dał nam pierwszy pokó j. Mieliś my zameldować się po godzinie 14.00. Moje proś by został y cał kowicie zignorowane. W rezultacie klucz do pokoju otrzymał em dopiero po obiedzie, mimo ż e hotel był zaję ty mniej niż.30%.
Nie bę dę nawet mó wił o jedzeniu i obsł udze. Wiedzieliś my doką d jedziemy - hotel był najtań szy i nie spodziewaliś my się cudó w. Poś ciel i rę czniki nie był y zmieniane ani razu przez siedem dni (specjalnie sporzą dzone notatki). Cał ą tę negatywnoś ć zł agodził o pię kne morze i odpoczynek.
Najbardziej nieprzyjemna rzecz wydarzył a się ostatniego dnia mojego pobytu w hotelu 06 listopada.
Okoł o 11.15 ż ona syna poszł a do pokoju po rzeczy. Gdy zbliż ył a się do pokoju, okazał o się , ż e jest uchylony, sejf też był otwarty, aw pokoju był mę ż czyzna, któ ry sprzą tał pokó j i trzymał jej portfel. (Portfel był wcześ niej w zamknię tym sejfie).
Ze sł owami „Przepraszam, przepraszam” oddał portfel i uciekł . Zadzwoniliś my do przedstawicieli hotelu. Po sprawdzeniu sejfu i torebki okazał o się , ż e w torebce brakuje 1 banknotu na 100 dolaró w. USA i 5 banknotó w za 100 dolaró w. US podró bka.
Poprosili o wezwanie policji. Mimo to KARIM odmó wił tego, powiedział , ż e powinniś my sami udać się do wydział u i napisać oś wiadczenie na komisariacie. Skontaktowaliś my się z zarzą dem w celu rozwią zania problemu. Kierownictwo wyraził o cał kowitą oboję tnoś ć i niechę ć do rozwią zania problemu. Jak oboję tna był a kierownik sztafety goś ci, ż e pó ł godziny po tym, jak kilka razy powtó rzył em wydarzenia i przeczytał em nasze oś wiadczenie, zapytał a z oboję tnym spojrzeniem: „Kiedy ci się to przydarzył o, jakiego dnia? ” Pytanie cią gnę ł o się i cią gnę ł o.

Już po 1.5-2 godzinach wezwano policję . Poprosiliś my kierownictwo o rozwią zanie naszego problemu i zrekompensowanie naszych strat. W koń cu administracja hotelu odpowiada za zatrudniany personel i sprawnoś ć sejfó w. Biorą c pod uwagę niechę ć obsł ugi hotelu i przedstawiciela biura podró ż y do pomocy w szybkim rozwią zaniu problemu oraz odmowę wzię cia odpowiedzialnoś ci za to, co się stał o i zrekompensowania strat, mogę zał oż yć , ż e kierownictwo hotelu wspiera swó j personel w w ten sposó b dodatkowego dochodu.
Wą tpię , by zwykł y hotelowy sprzą tacz był w stanie samodzielnie wł amać się do sejfu z szyfrowym zamkiem. A takż e z zachowania kierownika wyż szego szczebla doszedł em do wniosku, ż e kierownictwo nie tylko wspiera, ale takż e prowadzi kradzież w hotelu. Kiedy sprzą taliś my, podeszli do nas turyś ci z 1441 pokoi i powiedzieli, ż e dzień wcześ niej ró wnież stracili 100 dolaró w.
Najbardziej irytują ce jest to, ż e kierownictwo hotelu nawet nie przeprosił o za to, co się stał o. Cał e postę powanie zaję ł o ostatnie cztery godziny naszych wakacji i wyjechaliś my bez rozwią zania problemu. Powiedziano nam, ż e pienią dze zostaną zwró cone tylko wtedy, gdy osoba, któ ra ukradł a nasze pienią dze, zostanie zł apana i się do tego przyzna. Chociaż sami nawet nie pytali o nasze wspó ł rzę dne.
Opisuję to tak, aby każ dy, przed podję ciem decyzji o wyjeź dzie na wakacje do hotelu Siva Sharm Resort & Spa 5*, pomyś lał : chce mieć wakacje wysokiej jakoś ci lub trochę zaoszczę dzić , a potem duż o wię cej stracić i duż o zyskać negatywne. W koń cu w pobliż u jest wiele pię knych hoteli z tym samym morzem, najlepszą obsł ugą i niewiele droż szymi.
Warto też zastanowić się , czy warto powierzyć organizację swojego urlopu operatorowi Join UP, któ rego przedstawiciele w ż aden sposó b nie przyczynili się do rozwią zania problemu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał