Dobry hotel ze świetnym personelem?

Pisemny: 15 luty 2015
Czas podróży: 28 styczeń — 11 luty 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
1. Znajomi wybrali hotel na podstawie rekomendacji, w przystę pnej dla nas cenie.
2. Serdeczne powitanie ze strony personelu na recepcji, w restauracji, w pokoju. Uroczy dyrektor generalny hotelu.
Dyskretna, ale aktywna animacja. Bardzo wesoł y i pozytywny animator prowadzi aerobik w wodzie. Ś wietna gimnastyka o poranku. Bocha. Siatkó wka to full. Joga.
Poważ na i rzeczowa, odpowiedzialna i nieoboję tna, stylowa Ekaterina, któ ra przeprowadza ankietę o hotelu.
Dyskretni, ale aktywni menedż erowie salonu SPA, wytrwał y, mą dry i mił y Aleksander.
Cudowne dł onie masaż ystó w Karima i Sabriny (dzię kujemy za wspaniał y masaż i dobrą energię ).
Moż esz się opalać i spacerować po zielonej trawie!
Wiele pię knych basenó w. Ciepł y podgrzewany basen.
Wejś cie do morza - 2 pontony na gł ę bokoś ci. 1 wejś cie schodami na ziemi.

Za opł atą - banan, nurkowanie, spadochron itp. Ł ukasz - dobra robota!
Muzyka na ż ywo w lobby barze na miejscu pod księ ż ycem i gwiazdami, z tań czą cymi parami przy romantycznej muzyce, a nasza rosyjskoję zyczna pię kna, inteligentna, godna, mą dra i zapalają ca mł odzież do piosenki „Mama Lyuba, chodź ! ”
Codzienny program wieczorny w sali konferencyjnej (w chł odne dni).
Morze nas obserwował o! Podpł ynę liś my blisko koralowcó w, a nad nami w „ptaszarni” siedział chł opiec, gwiż dż ą c i krzyczą c do nas „niebezpieczeń stwo! ”. I nie tylko z tego powodu jesteś my gwizdani. Korale umierają .
WNIOSEK! NIE ZATRZYMUJ SIĘ Z PŁ ETWAMI, GUMOWYMI KAPCIAMI, DUŻ Ą CIĘ Ż ARĄ , tymi pię knymi, kruchymi, niczym kryształ owe koralami. CHROŃ Ś RODOWISKO! TWOJA MATKA! Zachowaj to dla naszych potomkó w.
3. Codzienne i sumienne sprzą tanie pokoju. Badr to przyjaciel turystó w, wł aś ciciel powierzonego mu lokalu, twó rca figurek z rę cznikó w. Codziennie wystawiano 2 butelki wody pitnej.
Dostaliś my pokó j nie mał y, loggia jest duż a i jasna z pię knym widokiem na morze, baseny, podś wietlane palmy, zielone ł uki i trawnik.
Kolor zasł on, narzut - pomarań czowy, radosny. Mał e wady w pokoju został y zignorowane. Nie zepsuł y doś wiadczenia.
4. Ż ywnoś ć , BOŻ E, urozmaicona! Jeś li ktoś je tak na co dzień w domu, z przyjemnoś cią zapoznam się z Twoim menu.

Najważ niejsze - bez zgagi. Wszystko jest ś wież e i smaczne. Oczywiś cie nie jestem smakoszem, ale wiem też , jaka powinna być jakoś ć jedzenia. Każ dego dnia jest też kilka rodzajó w ryb i mię sa. Wegetarianie mają bajeczne szczę ś cie. I sł odycze. A mił oś nicy alkoholu nie bę dą zaskoczeni, ale nie zatrują ich ś wież ym piwem, sł odkimi koktajlami, brandy, rumem, ginem.
Gł ó wny kucharz jest twoim posł usznym sł ugą i panem nad resztą kucharzy oraz czarownikiem potraw w jednej osobie.
Kelnerzy - sztangiś ci i pilarze. Od rana do wieczora pę dzą z tacami, aby nam, turystom, wszystko został o podane na czas. I nie tylko oni.
Imponują ca kolacja. Przy wejś ciu do restauracji przywitali nas tancerze z wirują cymi spó dnicami na ramionach i muzyką . 8 animatoró w, dyrektor generalny, szef kuchni uś miechną ł się , skł onił , przywitał , ż yczył smacznego. Wszyscy kelnerzy zrobili to samo. Poczucie, ż e jesteś my drogimi goś ć mi i zaproszeni na uroczystą kolację . DZIĘ KOWAĆ !
Co ci się nie podobał o?
Morze był o wzburzone pierwszego i ostatniego dnia przyjazdu, wię c nie pł ywaliś my. Ponton został podniesiony dla naszego bezpieczeń stwa (bo morze nie przeraż a nas nawet podczas sztormu, a gwizdka nie sł yszymy). Ale natura nie ma zł ej pogody. A kró l Neptun ma wł asne plany))).
Personel hotelu - DOBRZY LUDZIE! DZIĘ KUJEMY WSZYSTKIM za cierpliwoś ć i cię ż ką pracę . Z poważ aniem Elena i Nikoł aj z Miń ska.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał