nie polecam

Pisemny: 5 październik 2020
Czas podróży: 26 wrzesień — 3 październik 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Odpoczynek w towarzystwie. Lecieliś my z Coral Travel.

Liczby to 5173 i 5175.

Przygotuj się na to, ż e pokoje są.3*. Klimatyzatory w pokojach szumią jak traktor, co 30 minut wydają okropne trzaski. Wizjer w pokoju jest wybity, a ten, kto stoi na zewną trz, moż e obserwować wszystko, co dzieje się w pokoju (zdję cie). W nastę pnym pokoju balkon się nie zamkną ł , podobno naprawiony, po czym się nie otworzył (podobno po prostu zamknę li drzwi). Sprzą tanie pokoju nie zostanie wykonane, dopó ki nie zostawisz napiwku. Pienią dze są kradzione z sejfó w. Co wię cej, kontaktują c się z recepcjonistą , wzruszają ramionami.

Sprzą tacz zmienia rę czniki plaż owe i ką pielowe, jak chce. Moż na zostawić jeden rę cznik zamiast tego, co był o.

Przy wymeldowaniu bą dź przygotowany na rozwó d z przewodnikiem z hotelu, zwł aszcza par z dzieć mi. Wymeldowaliś my się , oddaliś my klucz, wsiedliś my do autobusu na lotnisko. Poproszono nas o wysiadanie z autobusu i zaczę liś my domagać się pienię dzy na rę czniki. Jakie rę czniki? Dzień wcześ niej sprzą taczka z balkonu zabrał a i nie wymienił a rę cznika plaż owego. Powiedziano nam, ż e hotel to kradzież . Co wię cej, na balkonie cią gle suszył y się drogie rzeczy, ale skradziony został tylko podarty rę cznik hotelowy. Dziwni rabusie. W recepcji powiedzieli „nie bę dziemy oglą dać kamer, tylko zapł acimy”. Przewodnik nie pró bował pomó c, mó wił coś po arabsku i powiedział „Znokautował em ci zniż kę ”. Za co zniż ka? ? ? Zaproponowaliś my otwarcie walizek. Odmowa, po prostu daj pienią dze. Odmó wiono ró wnież oficjalnego rachunku do pł atnoś ci za poś rednictwem banku. Nie chcieli zadzwonić do Coral Travel po Ukrainie, cytuję „to niemoż liwe, tylko ja rozwią ż ę wszystkie problemy” (sł owa przewodnika). Przewodnik co 2 minuty spieszył się , ż e czas już iś ć i nie był o czasu na nas czekać .
Ponieważ nie udał o się rozwią zać problemu (pokazać walizki, nagrać kamerę , zadzwonić do sprzą tacza, wystawić fakturę z pieczę cią - odmowy), poprosiliś my o wezwanie policji i otwarcie walizek z policją . Ró wnież został odrzucony. Przewodnik w koń cu powiedział „przepraszam, nie mogę na ciebie czekać , muszę cię zostawić ”, „samolot też nie bę dzie czekał na twoje opó ź nienie, zostaniesz”. Ze strony przewodnika i recepcjonisty po prostu zastraszali turystó w. A to my i kolejna para z mał ymi dzieć mi.
Coral Travel, co to za oszustwo ze strony twoich pracownikó w? Musieliś my biegać w poszukiwaniu pienię dzy, bo teraz tylko gotó wką , inaczej nie polecisz do domu.
Zapł aciliś my 19 dolaró w za nic, oszustwo finansowe. Przygotuj się wię c na rozwó d i oszustwo! ! ! Te nerwy nie są warte reszty, uwierz mi.
Nakrę cono takż e wideo przewodnik. Moż emy zapewnić .
Jak pisać pozytywne recenzje: wieczorem, po kolacji, animatorzy przychodzą , aby mił o porozmawiać z wczasowiczami, oddają telefon i proszą o napisanie dobrej recenzji o hotelu. Mogą nawet dyktować , co pisać . Nie należ y wię c ufać recenzjom, tak jak my.
Nie polecam tego hotelu nikomu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał