ZALECENIA POKOJOWE

Pisemny: 24 czerwiec 2019
Czas podróży: 31 może — 12 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my z nastoletnimi dzieć mi w wieku 10 i 14 lat w pierwszej poł owie czerwca. Wybraliś my mniej lub bardziej tani hotel i to wł aś nie w tej czę ś ci Sharm (Ras Um El Sid, bliż ej starego miasta) na pierwszej linii - to ostatecznie zadecydował o o naszym wyborze.
Hotel jest lojalny wobec turystó w z Coral (po prostu byliś my):
1) przy wymeldowaniu bransoletki nie są odcinane i moż esz korzystać z WSZYSTKICH do momentu opuszczenia hotelu (niezależ nie od tego, czy przedł uż ył eś pokó j, czy nie);
2) przy wcześ niejszym wyjeź dzie duż ej liczby turystó w otwierana jest restauracja na wczesne ś niadanie;
3) w przypadku pó ź nego przyjazdu obiadokolacja serwowana jest w restauracji hotelowej (w przypadku duż ego przyjazdu) lub w pokoju. Mieliś my wielki wyś cig - zwykle karmiony z drogi.

Wybierają c hotel, przeczytał em recenzje i zidentyfikował em kilka „problemowych” punktó w dla tego hotelu.
Okazał o się , ż e:
1. Zł e/stare liczby.
W rzeczywistoś ci wszystko nie jest takie straszne. Tak - meble są stare, ale mniej wię cej takie same w wię kszoś ci niedrogich hoteli w Sharm, a nawet w niektó rych droż szych (pojechaliś my na 2 noce w Albatros Aqua Blue 4 * - zamieszkaliś my w zupeł nie podobnym pokoju bez remontu). Wię c musisz zaakceptować to jako dane. Nasz pokó j miał problemy ze starymi drzwiami (skrzypią ce, frontowe nie otwierał y się dobrze), kabiną prysznicową bez brodzika i kompletnie nieestetycznymi starymi zasł onami w oknach. Nawiasem mó wią c, o zasł onach / zasł onach wielu pisze tutaj - bardzo psuje to widok i wraż enie. Na począ tku był o trochę daleko, ale bardzo szybko przestaliś my zauważ ać mankamenty pokoju. Wszystko dział ał o, klimatyzator nie był gł oś ny (na szczę ś cie! bo też był o sporo reklamacji), sprzą tanie normalne, soki/gofry/woda codziennie dodawane do lodó wki. I bardzo polecam, aby wcześ niej zajrzeć do mapy hotelu i napisać swoją „listę ż yczeń ” dotyczą cą zakwaterowania do obsł ugi klienta hotelu. Jeś li to moż liwe, ż yczenia są speł nione (zostaliś my umieszczeni dokł adnie tam, gdzie o to poprosiliś my).
Poniż ej napiszę kró tką recenzję /rekomendacje/komentarze dotyczą ce umieszczenia.
2. Inną problematyczną kwestią jest dyskryminacja osó b mó wią cych po rosyjsku.

Tutaj też wszystko nie jest takie straszne. Dyskryminacja nadal jest, ale my sami tego nie odczuliś my: w restauracji kł adą mniej porcjowanego mię sa - ale pytają z uś miechem, a dodadzą wię cej; w barze dzieci dostają plastikowe szklanki - jakoś nie przejmował em się tym. Dla mnie nie był o problemu ze zdobyciem koktajlu w kieliszku (uś miech + kilka wyuczonych sł ó w po arabsku). Serwowanie Wł ochó w poza kolejnoś cią – sam obserwował em to kilka razy, ale prawie zawsze był o to na sumieniu samych wł oskich turystó w, któ rzy bezczelnie ignorowali kolejkę i zwracali się wprost do barmanó w.
3. Wszę dzie kolejki i problem ze znalezieniem stolika w restauracji.
Przemę czał a nas tylko stał a kolejka w barze na plaż y. Na plaż y z takim obcią ż eniem potrzebny jest dodatkowy punkt! O kolejkach w restauracji - wszystko jest bardzo niejednoznaczne. Przybywszy na obiad trochę wcześ nie, nie był o przyjemnie patrzeć na tł um turystó w pę dzą cych na samym począ tku do restauracji. W efekcie bł yskawiczne kolejki w restauracji po prawie wszystkie dania i cał kowity brak wolnych stolikó w. ALE jest proste rozwią zanie – przyjdź.40-60 minut po rozpoczę ciu obiadu/kolacji! W tym czasie nigdy nie był o dla nas problemem znalezienie wolnego stolika i nie musieliś my dł ugo stać w kolejkach.
4. Skargi na niegrzeczny/niegrzeczny personel.
Czytał em takie recenzje, ale sami tego nie doś wiadczyliś my. Wszystko moż na był o rozwią zać za pomocą prostej proś by i uś miechu. Jeś li wszyscy "powinni" wszyscy i poprosić o coś nie camille w ogó le. . . prawdopodobnie ten hotel nie bę dzie zbyt wygodny. I tak, dyskryminacja jest tutaj odczuwalna (patrz poprzedni akapit), ale nie jest krytyczna i wszystko jest rozwią zane.
Niewą tpliwe atuty hotelu:
1. Odż ywianie.
Zawsze ś wietny wybó r, wszystkie dania są na bież ą co aktualizowane, dni tematyczne. Ró ż norodnoś ć zawsze był a mił a. Z rozczarowań w tym punkcie zwró cę absolutnie „brak” pizzy dla naszego gustu (wł oski szef kuchni w hotelu! ). Przyjemną odmianą był y ró wnież restauracje a la carte.
2. Pię kna zieleń .

Tutaj powiem kilka sł ó w o plaż y. Jest wielopoziomowy, nie ma piaszczystego wejś cia do morza, ale jest miejsce, w któ rym dzieci mogą pluskać się +/- do pasa. Narzekania na brak leż akó w są dla mnie dziwne, bo. Zawsze znajdował em darmowe leż aki, przychodzą c na plaż ę doś ć pó ź no. Tak, nie jest blisko samej wody, tak, nie zawsze dokł adnie tam, gdzie chciał eś . Ale tu, kto wstaje wcześ niej… W lagunie z ł awicą i wejś ciem na ponton leż aki są zatł oczone i uż ywane w pierwszej kolejnoś ci, ale duż o przyjemniej był o mi leż eć na wyż szym poziomie: ł adnie wieje bryza, nie jest gorą co i jest pię kny widok na morze! Uważ am, ż e schody na plaż y nie stanowią problemu dla dorosł ych, ale z mał ymi dzieć mi - trzeba się dobrze zastanowić .
A na począ tku czerwca nie był o nam tu duszno ze wzglę du na bardzo czę stą bryzę znad morza. Wiatr nie jest taki jak w Nabq, ale flaga prawie zawsze był a ż ó ł ta i czasami pojawiał y się prą dy.
3. Dobra lokalizacja wzglę dem starego miasta i Il Mercato, transfery do Naama Bay.
4. Hotel koncentruje się na Europejczykach. Gł ó wny kontyngent to rosyjskoję zyczni i Wł osi. Koniec Ramadanu i obchody Uraza-Bayram przypadł y akurat na nasze wakacje. Nawet w tym bardzo „muzuł mań skim” okresie we wszystkich hotelach był o tu bardzo niewielu muzuł mań skich goś ci - gł ó wnie z „ś wieckiej” Turcji. Obł oż enie hotelu jest zawsze doś ć duż e, wię c „napł yw” goś ci nie jest szczegó lnie odczuwalny.
Przed wyjazdem zał oż ył am, ż e plusem hotelu bę dzie też super animacja, ale w rzeczywistoś ci tego nie powiem. Animacja zwykł a: wieczorne pokazy jak wszę dzie, ć wiczenia, joga itp. - jak zwykle. Nic wię cej. Moje nastoletnie dzieci tę sknił y za okresami pił ki wodnej i zaję ć w ich grupie wiekowej. Nie wiem o „cał kowicie dziecinnej” animacji.
O WYBORZE POKOJU.
Zobacz mapę hotelu i ustal swoje priorytety. Czynią c to, pamię taj o nastę pują cych kwestiach:
Basen w strefie 1 (nr 15 na mapie) jest najbardziej „martwy”, ponieważ bez paska.

Basen w strefie 2 (nr 16 na mapie) jest bardzo ż ywy i popularny, z barem i serwisem rę cznikó w. Jeś li twó j pokó j wychodzi na tę czę ś ć , zawsze bę dzie gł oś no w cią gu dnia. Jeś li to cię nie przeraż a, a dziecko uwielbia baseny, wygodnie bę dzie osiedlić się w tym obszarze na parterze, abyś mó gł od razu iś ć na basen.
Strefa 3 jest cał kiem przyjemna do zamieszkania, są pokoje z widokiem na morze, ale niektó re pokoje wychodzą na amfiteatr, tj. każ dego wieczoru odbę dzie się „przymusowe” przedstawienie.
Strefy 4 i 5: w strefie 4 liczby parzyste - okna od strony poł udniowej, nieparzyste. - na pó ł noc. W strefie 5 jest odwrotnie. Tutaj pierwsze pię tro ma ogrodzony balkon (to znaczy, ż e wejś cie na terytorium przez drzwi balkonowe nie bę dzie dział ać ). Liczby parzyste na 4*** i 5*** wychodzą w oktawach do najbardziej dostę pnej dla pieszych ś cież ki hotelu, tj. mogą nie być wygodne na pierwszych pię trach (nawet pod numerami 41** i 51**).
Pokoje 4270-4285 i 5270-5285 mają boczny widok na morze, z tych pokoi moż na oglą dać wschó d sł oń ca w czw. 42** i odd. 52** (bardzo pię knie! ). Mieliś my pokó j 4270 - boczny widok na morze i bar Panorama, wschó d sł oń ca!
W pokojach 411* i 421* wieczorem moż e być gł oś no z pobliskiego hookah-baru.
Strefa 7 jest odległ a, cicha, przytulna, z wł asnym basenem i barem.
Basen 27 jest raczej krajobrazowy (nie pł ywają tam), basen 26 jest przeznaczony dla dorosł ych (chociaż widział em tam też niemał e dzieci).
Strefa 6 z widokiem na morze, ale na niż szych pię trach dobiega hał as z najbardziej ruchliwego basenu 24 (ze zjeż dż alniami) i animacje.
Gorą co radzę udać się do kawiarni Farsha (taksó wką nie wię cej niż.2 USD) - byliś my pod wraż eniem! Lepiej jest przejś ć okoł o 17-18 godzin, aby zobaczyć wszystko jeszcze w sł oń cu i pozostać tam, aż wszystkie wieczorne ś wiatł a zostaną wł ą czone.

Wniosek dotyczą cy hotelu - za akceptowalną (w stosunku do są siednich hoteli) cenę , cał kiem moż liwe jest jechać z mał ymi dzieć mi - dobrze się zastanó w (ze wzglę du na obfitoś ć schodó w i rodzaj plaż y). Nie oczekuj zbyt wiele - to niedrogi hotel, bliż szy solidnemu 4 *.
Z reszty byliś my zadowoleni, ale nastę pnym razem wolelibyś my pojechać do podobnej, ale tań szej są siedniej „czwó rki” Aloha.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał