Hotel dobry, problemy z przedstawicielami "Coral Travel"

Pisemny: 26 lipiec 2017
Czas podróży: 15 — 22 lipiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 9.0
Podobał mi się hotel. Jedzenie nie jest bardzo dobre. Dali mi pokó j z pię knym widokiem. Personel jest mił y. Podobał y mi się korale, nie wychodził y z morza.
KORALOWE PRZEWODNIKI PODRÓ Ż Y!
1. Już pierwszego ranka, po cię ż kiej drodze, byliś my zmuszeni przyjś ć na spotkanie z przewodnikiem naszego touroperatora Coral Travel o 8 rano! Musiał em wstać o 7 na ś niadanie. Na tym spotkaniu siedzieliś my do 10:30, gdzie zabrali nam kupony i sprzedali nam wycieczki. A jeszcze przed 11:30 usiedliś my w holu, aby zwró cić przewodnikowi jaką ś DOPASOWANĄ „Kartę rejestracyjną ” z wycieczkami, któ rą musieliś my u niego kupić dokł adnie przed 11:30 ! ! ! A jeś li nie kupimy, to zrobią nam UWAGA: „Zamknię ta rejestracja PASYWNA” na trasę . policji, a przez cał e wakacje nie bę dziemy mogli chodzić po mieś cie i jeź dzić na wycieczki. REPREZENTUJESZ CO KURWA! ? A o 18:00 musiał am ponownie udać się do przewodnika po mó j VOUCHER, któ ry wedł ug przewodnika JEST WAŻ NIEJSZY niż PASZPORT I WIZA! Oczywiś cie nie poszliś my za nim. Spę dziliś my na tym pó ł dnia! ROZBIJAŁ SIĘ PIERWSZY DZIEŃ !

2. Na spotkaniu NIE POWIEDZIENO:
O tym, ż e ostatnio posił ki został y podzielone dla mieszkań có w i Europejczykó w, a cał a nasza grupa jadł a w lokalnej restauracji "Amphoras", a jest STRASZNE! ! Ci, któ rzy tam dotrą , zrozumieją . I dopiero drugiego dnia chł opaki z pokoju są siada zasugerowali, ż e nie ma potrzeby tam iś ć .
3. „Jesteś chory? UBEZPIECZENIE BEZPŁ ATNE! SZYBKO! W ż adnym wypadku nie chodź do lekarza hotelowego, on jest drogi. Natychmiast zadzwoń pod numer ubezpieczenia, a przyjadą po ciebie” – powiedział przewodnik na spotkaniu.
FAKT: W ś rodku reszty zachorował em, temperatura, zaczę li dzwonić pod numer ubezpieczenia z lobby (jak powiedział przewodnik). PRZEZ CAŁ Y DZIEŃ chodziliś my tam iz powrotem, dzwoniliś my, nikt nas nie oddzwonił . Wieczorem postanowiliś my jechać do Olgi, a nie do przewodnika, do któ rego powiedział a: „Idź prosto do hotelowego lekarza, on przygotuje ci ubezpieczenie i natychmiast cię zbada! ” Ponownie podchodzimy do przewodnika, do któ rego potwierdza sł owa Olgi! Idziemy do lekarza, a lekarz mó wi, ż e twoje ubezpieczenie nie jest bezpł atne, ale 15 USD! Pienią dze był y w pokoju, nie chciał em wracać tam i z powrotem. Odwró cił się i wyszedł . KOLEJNY DZIEŃ PRZERWANY!

3. Ci, któ rzy nadal utknę li w przewodnikach „Koral” - byli zawiedzeni. Ponieważ obiecane miejsca BEST nie był y odwiedzane, cał y program jest na tym samym poziomie, co wszyscy inni, a ceny są wyż sze. Brak aktywnego/pasywnego reg-ii nie istnieje. Wycieczki moż na odbyć w dowolnym dniu z dowolnej firmy. Voucher to kartka, któ rą moż na wyrzucić po zameldowaniu. Twoim jedynym dokumentem jest paszport i wiza w nim. Nikt nigdzie nie sprawdził naszego vouchera ani paszportu.
Wniosek: nie idź na spotkanie z przewodnikami. Nie kupuj od nich wycieczek. Zapytaj Olgę o wszystkie aspekty organizacyjne hotelu, przewodnicy nie mó wią nic o usł ugach hotelowych i jego codziennej rutynie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał