Brak WI-FI, niehigieniczne warunki w "jadalni".

Pisemny: 23 grudzień 2017
Czas podróży: 3 — 10 grudzień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Po przeczytaniu wielu opinii o hotelu Sharm Plaza 5*, postanowił em sam napisać kilka linijek po wizycie w tej instytucji. Kto i za co dał te gwiazdy, pozostaje tajemnicą . W koń cu tylko za granicą tak wysoki poziom (nawet jak na niskie egipskie standardy) nie jest podawany. Najpię kniejsze morze jest w wielu hotelach w Sharm, ale nie wszystkie mają.5*, chociaż poziom usł ug, jedzenia i rozrywki jest znacznie wyż szy. Niesprawiedliwe. A jaki jest haczyk? Najwyż sze kierownictwo hotelu widzi z raportó w menedż eró w, ż e z podaż ą wszystko jest w porzą dku. Przeznaczane są znaczne ś rodki. Dlaczego sł owiań scy bracia (z któ rych zdecydowana wię kszoś ć w hotelu) organizują zamieszki ż ywnoś ciowe. Ś wiadek dwó ch. Nawet najważ niejszy z przywó dcó w, Claude, nie mó gł tego zrozumieć . A chodzi o banalną kradzież , z któ rą kierownictwo nie moż e sobie poradzić , ale najprawdopodobniej sam w niej uczestniczy. W hotelu znajdują się.4 restauracje a la card. Moż na w nich zjeś ć codziennie po wcześ niejszym umó wieniu. Przy stolikach wieczorem zasiada przy ś wiecach 20-30 osó b,
ł adnie mó wić . Zapytał em kierownika, ile osó b zapisuje się do tych restauracji. Okazał o się , ż e po 60 sztuk. I dlaczego w takim razie nie zawsze moż na zapisać się na jutro? Listy są peł ne, ale w restauracji a la card jest niewiele osó b. Po prostu wpisują w te listy „martwe dusze” i zabierają produkty z magazynu dla 4 restauracji na 240 osó b. Oczywiś cie w gł ó wnej restauracji zostaje niewiele jedzenia. Powiedział em to jednemu z menedż eró w - uś miechną ł się tylko i powiedział , ż e nic nie moż e zrobić . Poradził am mu, ż eby robił też obiady w restauracjach "a la card" - bę dzie moż na ukraś ć wię cej. Wiele hoteli kradnie, ale nie tak bezwstydnie. Ale to jest ich egipska sprawa, po prostu nam odpowiada. Pozytywne recenzje o hotelu pisane są dzień i noc, a my nabieramy się na ten haczyk. Nie szkoda pienię dzy. Szkoda, gdy czekasz cał y rok na te wakacje, a znajdujesz się w takim „hotelu 5*”. W barach i restauracjach kwitnie chamstwo, ignorancja, straszne niehigieniczne warunki.
Był w hotelach i biedniejszych. Napiwki za usł ugi, ale tutaj musisz zapł acić za usł ugi z gó ry. W lobby barze barmani zdają się być spowolnieni, nie zwracają na ciebie uwagi, a jedynie szepczą mię dzy sobą i ukradkiem szukają obcokrajowcó w wzrokiem. Co moż esz szeptać dwó m mę ż czyznom przez cał y dzień ? W restauracji gł ó wnej stoisz za kawał kiem mię sa, któ re szef kuchni podaje porcjami. Czujesz się upokorzony. Wię c amerykań scy bezrobotni stoją w kolejce po jedzenie, ale dostają je za darmo, a ty dostajesz je za pienią dze. Nie polecam nikomu nawet zbliż yć się do tego hotelu. Gdzie wyglą da tak renomowany touroperator jak Join Up?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał