Moje wrażenie z hotelu!

Pisemny: 15 kwiecień 2009
Czas podróży: 21 marta — 1 kwiecień 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Dobry dzień ! To był a moja pierwsza podró ż poza WNP, wię c wcześ niej studiowaliś my recenzje innych turystó w spę dzają cych wakacje w Egipcie przez dł ugi czas. Oczywiś cie wiele negatywnych recenzji był o niepokoją cych, ale wyjazd jednak się odbył , co do dziś pamię tam.
Jeś li chodzi o hotel - był am bardzo zadowolona. Mieliś my dwa pokoje z widokiem na C (widok na morze) obok siebie. A wewną trz znajdują się drzwi mię dzy sobą , wię c w razie potrzeby moż na je ł ą czyć . Duż e i bardzo wygodne ł ó ż ka. Przechowalnia bagaż u z zamkiem szyfrowym. Jest ł azienka, prysznic itp. Pokoje mają też tarasy z wyjś ciem na dziedziniec - wszystko kwitnie, wszystko pię knie, z mał ym, ale gł ę bokim basenem. I niesamowite widoki na morze. Obok schodó w. Schodzą c nimi znajdujesz się na plaż y. Jest duż y basen, ale w wię kszoś ci "mieszkają " w nim dzieci. Jeszcze niż ej - pantone i dostę p do morza.
Ogromna liczba egzotycznych ryb pł ywają cych w pobliż u brzegu. Od mał ych pasiastych po ogromne papugi. Polecam spró bować snorkelingu. Moż esz leż eć na brzuchu i po prostu cieszyć się pię knem podwodnego ś wiata. Ryby nie boją się ludzi, wię c czasem ciekawie jest pł ywać z eskortą .

Wró cę do hotelu. Obsł uga w hotelu był a ró wnież bardzo dobra. Sprzą tanie pokoju - codziennie. Obsł uga w restauracji jest dobra. Zbierasz jedzenie i naprawdę niesamowite desery ze stoł u, a napoje zamawiasz u kelnera, któ ry przyszedł do Ciebie na czas. Nie mogę nie wspomnieć o jednym - towarzyszu. Mahometa. Zawsze przyjacielski, a jeś li jesteś z dzieckiem, na pewno do niego mrugniesz!
Podsumowują c, chciał bym powiedzieć , co nastę puje. Jeś li gdzieś przeczytał eś lub usł yszał eś , ż e hotel ź le traktuje Rosjan lub coś w tym stylu, to spieszę powiedzieć co nastę puje - obserwują c stosunek personelu do turystó w, widział em, ż e nie ma uprzedzeń , nawet jeś li jesteś czerwonoskó ry Indyjski. Wszystko zależ y od twojego zachowania. Jeś li Niemiec w restauracji zacznie awanturować się i rozbije krzesł a o ś ciany, pokazują c, jaki jest fajny (jak to czasem robią niektó rzy nasi rodacy, kiedy to zał atwiają ), zostanie odpowiednio potraktowany. Nie musisz zginać palcó w. Nawet jeś li wzią ł eś na obiad plastry steku z lamy i nie mogł eś go pokroić - niech pozostanie mał ym, ale bardzo zabawnym incydentem w twoich wspomnieniach.
Dzię kuję za uwagę ! Ż yczę udanej podró ż y!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał