Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 14 sierpień 2019
Czas podróży: 30 lipiec — 13 sierpień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Klimatyzator w pokoju zepsuł się trzy razy, obudził się z upał u! Sprzą tanie pokoju - nie, nawet po napiwku. Sprzą tam tylko ł azienkę . Ogromna preferencja dla Wł ochó w, reszta jest ignorowana, szczegó lnie w restauracji „Riviera”, kelnerzy, któ rzy byli apodyktyczni, kilka razy dawali brudne sztuć ce i bezczelnie zabierali je z tac na brudne naczynia.
Jeden kelner w ogó le nie pozwolił mi usią ś ć przy stole, mó wią c, ż e jest zaję ty, chociaż nie jest zaję ty nikim. Po tym, jak zapytał em o imię , zaczą ł zamykać znak. Wieczny brak sprzę tu AGD, serwetek, zwł aszcza dla obywateli WNP. Napoje przynoszą tylko Wł osi. Jest duż a ró ż nica w stosunku do obywateli WNP i lizania Wł ochó w od stó p do gł ó w!
Animacja jest osobna dla obywateli WNP i dla obywateli Wł och. Jedzenie jest monotonne, owoce niedojrzał e. Hotel nie cią gnie na 5*! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał