Wymuszenie i niska usługa

Pisemny: 12 marta 2019
Czas podróży: 27 luty — 10 marta 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Miał em rodzinne wakacje w tym hotelu po przeczytaniu pozytywnych recenzji, przywieź li nas do hotelu okoł o 19.00 doba trwał a okoł o 30-40 minut, po tym jak dali dokumenty i klucze do pokoju i powiedzieli, ż e czekamy, czekamy przez 10 minut dla nikogo, 20 - nikogo, podeszliś my do kasy z pytaniem o portiera i jak dł ugo mamy czekać ? Powiedzieli Och! Niedł ugo przyjdzie - w ogó le po prostu o nas zapomnieli, no có ż , to bzdura, zabierają nas do pokoju 526, a tu, ż eby był o jasne, w pokoju są dwa okna o wymiarach 40 na 15 cm, a cuchną cy zapach z kanał u i kolejny po drugiej stronie ulicy hotel graniczą cy z naszym po drugiej stronie ulicy, z któ rego od 20.00 do 23.00 nieustannie sł ychać ryk muzyki. Drzwi jak tutaj już pisali recenzje innych ludzi naprawdę z szczelinami od 2-3 palcó w, sł ychać wszystko! Wszystko! ! ! Nocne festyny, rozmowy itp. , a tak przy okazji, nie spaliś my w tym pokoju przez jedną noc. Plus komary w ogromnych iloś ciach, któ re przelatują przez te szczeliny, fumigatory po prostu nie pomagają , chociaż został y kupione w samym Egipcie. Musiał em zatkać wszystkie moż liwe pę knię cia rę cznikiem, co tak naprawdę nie pomogł o. . Jedyne, co mnie bardzo ucieszył o, to obecnoś ć relacji goś cia (osoby, któ ra pracuje z klientami hotelowymi) Ljubow (Lyuba), któ rej jesteś my bardzo wdzię czni, bardzo kompetentnej i sympatycznej dziewczyny, któ ra bardzo nam pomogł a w radzeniu sobie z personel hotelu. To ona zadbał a o to, abyś my zmienili pokó j na wygodniejszy. Ale problem izolacji akustycznej i komaró w pozostał nierozwią zany (((są wszystkie takie pokoje ((! ! . jednak był o już duż e okno z grupą wejś ciową , a kanalizacja ś mierdział a mniej obrzydliwie. Hotel to gł ó wnie obcokrajowcy (starzy emeryci). z Niemiec i Wł och), a stosunek do nich jest o rzą d wielkoś ci lepszy niż do Sł owian, na przykł ad (jak wcześ niej napisano) w barze otrzymają napó j w szklanym naczyniu, a Sł owianie zostaną przelani do plastikowy kubeczek ((niby drobiazg, ale… rozumiecie. Jedzenie jest monotonne, szczegó lnie rano, choć widać , ż e kucharze bardzo się starają , o co im osobny czł owiek). . I wszystko był oby dobrze, a ten hotel moż na by rozważ yć na kolejną wizytę , gdyby nie raż ą cy incydent w dniu wyjazdu. Wyszliś my z hotelu o 4.10 rano, za 10 minut przyniosł em do recepcji klucz do pokoju i usł yszał em, ż e jestem winien pienią dze za ś wież o wyciskane soki, któ rych nie wzią ł em, okoł o 5 dolaró w, ale oczywiś cie nie chodzi o pienią dze, ale w zasadzie po co mam pł acić za kogoś? ? ? Na co pracownik hotelu powiedział , ż e bę dę musiał zapł acić lub nie otworzy wyjś cia z hotelu dla naszego autobusu. Pojawił się przewodnik z trasy Tez, ale odpowiedź był a jednoznaczna - nie! Nie ma dowodó w na to, ż e to ja zamó wił em te soki, na kartce był a figura poprzedniego numeru 526 i jakieś bazgroł y, nie ma nic z mojego podpisu, chociaż mają aparat w pobliż u miejsca, w któ rym ś wież e powstają soki. Moja proś ba o zbadanie i zaproszenie kierownika hotelu, w tym Petera Sabry'ego, został a odrzucona. Potem przybyli nowi turyś ci, a pracownik hotelu zupeł nie przestał się z nami komunikować . Jak rozumiem wszystko jest zbudowane wedł ug tej zasady - i tak zapł aci, bo cał y autobus na niego czeka i musi lecieć do domu. I tak się stał o, gdyby nie pilnoś ć wyjazdu i niezatrzymywanie ludzi w autobusie, musiał bym zapł acić za coś , czego nie otrzymał em i nie wykorzystał em. Có ż , jacy ludzie? Dlatego każ dy, kto zdecyduje się odwiedzić ten hotel, przyjdź na recepcję dzień wcześ niej i sprecyzuj, co tam dla Ciebie przewidział , ponieważ moż esz nie mieć kwoty, któ rą otrzymasz. Có ż , na koniec chciał bym ż yczyć kierownikowi hotelu Peterowi Sabry, kiedy piszesz komentarz do mojej recenzji, ż e bardzo przepraszasz za niedogodnoś ci, któ re mi spowodował y, zastanó w się lepiej nad bardziej odpowiednim podejś ciem do swoich klientó w i personelu (pracownik hotelu, któ ry zorganizował mó j wyjazd 10.03. 2019 o 4.10 rano), któ ry jest gotowy do wył udzenia za 5 dolaró w, pogarszają c tym samym reputację hotelu i jego atrakcyjnoś ć ! Powodzenia i powodzenia wszystkim, bą dź cie czujni i nie wchodź cie w moją nawet drobną , ale nieprzyjemną sytuację ! Dobrego wypoczynku!! ! )))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał