Hotel nie jest zły, ale są minusy i wiele!

Pisemny: 11 grudzień 2017
Czas podróży: 25 listopad — 2 grudzień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Do hotelu przyjechaliś my okoł o godziny 11 rano, w recepcji (po przeczytaniu recenzji) dali 10 USD i poprosili o umieszczenie w dobrym pokoju. Ponieważ zgodnie z regulaminem doba hotelowa od 14-00, przygotowana do oczekiwania. Przynieś li nam mokre rę czniki i sok. A po 15 minutach, co dziwne, zaprosili mnie do swojego pokoju. Nasze rzeczy nió sł ich tragarz. Pokó j nam się od razu nie spodobał , bo nam się nie podobał . Pojechał em z mę ż em na rocznicę ś lubu i wybrał em pokó j z jednym duż ym ł ó ż kiem od naszego touroperatora Coral trevel, ale dostał em go z 2 oddzielnymi ł ó ż kami...choć z widokiem na basen na 2 pię trze 2208. Wró ciliś my do recepcji i poprosili o inny pokó j, na co byli bardzo zaskoczeni w odpowiedzi. Pokazał nam jeszcze 2 pokoje - podobne. Wię c zostaliś my w pierwszym. Teraz bardziej szczegó ł owo, pokó j jest odrapany z bardzo brudnym poplamionym krzesł em, któ re poproszono o zmianę . 2 lampy nie dział ał y, telewizor w starym stylu, lodó wka praktycznie nie chł odził a a zapach z niej był po prostu okropny ! ! ! Sejf drugiego dnia przestał dział ać (baterie się wyczerpał y), poprosili o wymianę.5! ! ! Raz. Po zadzwonieniu do recepcji na szlaku. dzień i wyrazy niezadowolenia po godzinie oczekiwania w pokoju, przyszł a niezrozumiał a osoba, wymienił a baterie - nie pomogł o, czekali kolejne pó ł godziny, aż przyszł a kolejna osoba, ż eby coś tam ustawić . Specjalne podzię kowania za dobre sprzą tanie (zostawił em 1 USD na ł ó ż ku, a po przyjeź dzie otrzymał em "rzeź by" z rę cznikó w, dobrych szamponó w itp. ).
Teraz szczegó lną uwagę na restaurację rybną "Moonlight" - chodź my ś wię tować jubileusz. . . w reklamie piszą duż y wybó r dań - 4 rodzaje dań gł ó wnych i przeką sek i tyle ! ! ! Zamó wili krewetki - gumę , a koniak Metaxa był niezrozumiał ym pomył em. Wyrzucili 85 dolaró w za 2 w bł oto.
Poszliś my do restauracji grillowej Cactus - bardzo mili kelnerzy i szefowie kuchni, pyszne jedzenie - polecam.

Restauracja La Terrassa - nie jadalna! ! ! A kelnerzy są bardzo nieprzyjaź ni.
Gł ó wna restauracja Moe - jedzenie jest ś wież e, wysokiej jakoś ci, ale nie wedł ug naszego gustu - niezwykł e przyprawy.
Tak wię c cał e wakacje poszł y na wpó ł zagł odzone.
Odnoś nie napeł nienia minibaru - przy zameldowaniu w recepcji wydawana jest karta na 8 drinkó w, któ re moż na otrzymać w La Terrace.
Woda codziennie przy sprzą taniu pokoju 1.5 litra oraz w barze przy recepcji i na La Terrace butelkowana bez ograniczeń . Woda jest dobra.
Teraz w pobliż u recepcji znajduje się bar - barmani są po prostu ś wietni, nie robią min, jak w niektó rych barach Reef oasis, są pomocni, przyjaź ni i szczerzy. Specjalne podzię kowania dla nich.
Bardzo przyjemny salon na ulicy pod baldachimem w pobliż u recepcji, czasem pianista gra na pianinie)))
Inni turyś ci pisali o plaż y i pantone i cał kowicie się zgadzam, jeszcze raz od siebie dodam, ż e rafa i ryby są nierealnie fajne!
Na plaż y przy barze z Sentido za 1$ przyniosą Wam ś wież y sok (za dopł atą - 2$) i piwo w szklanych szklankach prosto na leż ak i bę dą lać aż powiecie stop. Plaż a jest czysta i wystarczy miejsca dla wszystkich.
W barze na plaż y z oazy Reef - wypró bowane hamburgery - jadalne. Ogó lnie rzecz biorą c, cał e terytorium oazy Reef z ich barami i restauracjami to niebo i ziemia w poró wnaniu do Sentido. Poza oczywiś cie terytorium, wszystko jest bardzo pię kne i zadbane.

Teraz do SPA: po prostu do bani - zapł acił em 85$ za 2 i dostał em podmasaż za 2, dostał em okł ad czekoladowy i maskę aloesową . Ł aź nia turecka bez ś wiatł a i wody))) Sauna 40°, jacuzzi nie dział a. Jednorazowe kapcie - NIE! ! ! Folia do pakowania, jak rozumiem, jest wielokrotnego uż ytku. Wszystko jest trochę brudne, zaniedbane. . .
I na koniec najciekawsze:
Ostatniego wieczoru przed wyjazdem udaliś my się do recepcji w celu wyjaś nienia godziny wyjazdu i dopł aty. usł ugi - zapł acili kartą i poszli odpoczą ć przy stoliku pod baldachimem na ulicy w pobliż u baru, okoł o pó ł godziny pó ź niej podeszł a do nas osoba z recepcji i powiedział a, ż e ​ ​ jest awaria z komputerem i my został y przeliczone kwoty wię cej niż to konieczne. Poproszony o przyjś cie na terminal w celu dokonania zwrotu pienię dzy. Wystawił czek anulacyjny i powiedział , ż e pienią dze przyjdą rano. Zanim wyszliś my, zapł aciliś my ponownie gotó wką .
Có ż , jak moż na się domyś lić , pienią dze nie został y jeszcze zaksię gowane na karcie (minę ł o 8! ! dni). Poszliś my dzisiaj do banku, powiedzieli, ż e wyś lą proś bę i tech. Rezultatem bę dzie 7 dni.
Wniosek – nie ma potrzeby uż ywania karty w Egipcie.
Nawiasem mó wią c, ś niadanie, któ rego nie był o zapakowane w drodze z hotelu - nie moż na był o zjeś ć , wraż enie, ż e turyś ci nie jedli - został o dla nas przygotowane.
Jest mał o prawdopodobne, ż e ponownie pojedziemy do tego hotelu.
I wró cimy do Egiptu do ryb i raf.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał