Sentido w listopadzie

Pisemny: 22 listopad 2017
Czas podróży: 7 — 17 listopad 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my w listopadzie 11 dni w dniach 07.11-17.11.
Przyjechaliś my do hotelu o 24.00 (nasz lot był opó ź niony) dostaliś my pokó j nad recepcją z widokiem na parking i park wodny, twierdzą c, ż e pokó j był dobry i nie był o innych. z dzieckiem i powiedział ż e bę dziemy tu mieszkać , za 2 minuty. Zaoferowano nam 2 pokoje do wyboru.
W zasadzie hotel nie jest zł y, pię kny teren. Obsł uga w gł ó wnej restauracji "Mos" dla 4 (kelnerzy czę sto udają , ż e cię nie widzą ) na wakacjach, bierze naleś niki z czekoladą , tutaj okropne bez smaku naleś niki wyglą dają jak jakieś szmaty , sos czekoladowy to smutek. Moż na wzią ć omlety, warzywa, wypieki na ś niadanie. Obiady i kolacje przyzwoite. Polecam restaurację "kaktus"pyszny grill i doskonał a obsł uga.

Nie warto chodzić do Reef Oasis (wszystkie ich restauracje są okropne), chociaż nie rozumiem, dlaczego oaza reer ma tak niedbał y stosunek do swoich goś ci, byliś my w Sensatori w kwietniu (ta sama pó ł ka cenowa) to niebo i ziemia Chociaż w ich restauracji "Cytadela" bardzo pię kny widok na zatokę .
Jak na Egipt jedzenie w Sentido to nic, koral jest bardzo pię kny, w morzu jest wejś cie dla dzieci, harcerze potrafią ostroż nie pł ywać , moż na wzią ć specjalne buty. Panton był w opł akanym stanie, ale obiecali go naprawić (mam nadzieję , ż e to zrobią , szkoda takiego hotelu).
Jeś li masz dietetyczne jedzenie lub pytania dotyczą ce hotelu, lepiej porozmawiać z kierownikiem pracują cym z goś ć mi, to jest Svetlana (siedzi przy recepcji przy stole) Pomogł a nam w wielu sprawach zwią zanych z hotelem, jest mą dra i pomoż e, moż esz skontaktować się z nią w przypadku jakichkolwiek pytań .
Hotel jest pię kny, teren jest dobrze utrzymany.
Pokoje są trochę przestarzał e, ale przestronne. Mieliś my pokó j rodzinny, któ ry był dwoma pokojami 1132 z widokiem na basen i recepcję , ale nie był gł oś ny. Wszystkie gł ó wne atrakcje są na rafie.
Poszliś my do aquaparku 1 raz, nie był o już ochoty. Bardzo zimna woda, powł oka w basenach zł uszcza się na kawał ki.
Internet jest kiepski, tylko w recepcji. Lepiej kupić vodafone lub pomarań czową kartę (taniej), poza hotelem w biurze, karta sprzedawana jest z paszportem zagranicznym.
Osobny temat, nasz przewodnik hotelowy z Join Up, Mukhamed, niczego nie rozwią zuje, w odmroż eniach moż e reklamować tylko wycieczki.
Z lotu do Sharm el-Sheikh iz powrotem do Kijowa Join Up sprawił nam niespodziankę (nie wiem jak to powiedzieć , bez sł ó w) lot do Sharm był opó ź niony o 6 h. MD) Lot powrotny do Kijowa był opó ź niony o 12 h. Moż na był o uprzedzić ludzi o opó ź nieniu, dł ugo ł udzili się , choć pewnie o problemie z samolotem wiedzieli rano.

Jak się pó ź niej dowiedzieliś my, wysiedliś my jeszcze z lekkim przeraż eniem, 16.11 lot 2042, ten sam MD z linii Bravo, któ rą lecieliś my do Sharm, po starcie leciał przez 2 godziny do Sharm el-Sheikh a potem zrobił awarię Lą dowanie Na oficjalnej stronie bravo znajdują się opinie pasaż eró w tego lotu.
Polecam hotel, ale nie z Doł ą cz ap.
Planują c kolejną podró ż , starannie wybiorę touroperatora i linię lotniczą .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał