Przykro mi. Hotel jest bardzo zły?

Pisemny: 20 luty 2019
Czas podróży: 27 kwiecień — 10 może 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my w maju 2018 roku.
Chodził em tam dwa razy w roku.
Moje pierwsze rozczarowanie po 9 latach odpoczynku w tym hotelu.
Postaram się ci wszystko opowiedzieć .
Był o wielu wczasowiczó w. Był o też wielu lokalnych mieszkań có w.

Bardzo brak personelu w gł ó wnej restauracji. Ludzie wychodzili, a stoł y był y brudne i nieczyszczone, nie moż na był o usią ś ć . Stoł y nie miał y czasu na sprzą tanie, nie mó wią c już o tym, ż e stoł y nie miał y czasu na serwowanie. Przez 14 dni widzieliś my 3 razy ł yż eczkę . Cukier w kubku trzeba był o wymieszać z czymkolwiek, ale nie ł yż eczką . Dziecko musiał o jeś ć jogurt z czymkolwiek, ale nie mał ą ł yż eczką lub deserem. Zamó wienie soku lub herbaty na obiad jest problematyczne – zajmuje duż o czasu. Po prostu nie ma wystarczają cej liczby pracownikó w. Zarzą dzanie jest zł e. Nie w pierwszym roku maja jest wielu odwiedzają cych. I co roku na te ś wią teczne 8-10 dni personel nie jest dodawany.
Na naczyniach był y, bardzo czę sto ź le umyte, ś lady jedzenia. Sprzę ty był y ró wnież czę sto brudne.
Asortyment potraw znacznie się pogorszył zaró wno w przypadku dań gł ó wnych, jak i deseró w. Asortyment owocó w zawsze nie był zbyt dobry, ale tym razem był bardzo ubogi.
Z rekordem w restauracjach Ala carte to po prostu bzdura. Kolejka rano wynosił a 10-15 osó b, czasem wię cej, a o ile kolejka dojeż dż a do Ciebie, to nie ma już odpowiedniego czasu, a obiad z dzieckiem po godzinie 21.00 nie jest zbyt wygodny. Ale kiedy zdą ż yli się zapisać i przyszli do restauracji, miejsca był y wolne. W pewnym momencie zaję li +/- 2 stoł y (na przykł ad 18.30). Stał o się to bardzo niewygodne, prawdopodobnie z powodu braku personelu. We wszystkich restauracjach był o duż o zepsutych naczyń (i to nie jest na dnie talerza, jest na fasadzie), a to w 5-gwiazdkowym hotelu. W tym roku nie był o puszek (zimnej herbaty) w ż adnej restauracji ani barze. Drobiazg, ale nie jak na 5-gwiazdkowy hotel. W samych restauracjach ala carte wszystko jest w porzą dku (opró cz dań ). Personel, któ ry pracuje od dł uż szego czasu, prawie nie ma na nich ż adnych skarg. Wszyscy się uś miechają , pamię tają nas jako stał ych klientó w. Sł uż ą dobrze. Nowy personel to rozczarowanie. Znowu nie podejdą , o nic nie bę dą pytać , a poż egnania nie trzeba. . . Jeś li poró wnać restauracje systemu Savoy (i te w Soho), to jedzenie w nich jest zdecydowanie lepsze (bardziej zró ż nicowane) niż w Rixos.

Totalizator pił karski. Czę sto wstawaliś my wcześ nie podczas wszystkich naszych wizyt w tym hotelu. i zawsze widzieliś my, jak czyszczą baseny. Tym razem baseny nie był y czyszczone przez okoł o 8 dni. W każ dym basenie był brud. W duż ym basenie dla dzieci był cał y czas brud i owoce z palm. Ś rodkowy basen był ró wnież brudny. Tym razem nauczył am moje dziecko nurkowania z maską i fajką . Poszliś my na ś rodkowy basen. Na ś cianach basenu był y czarne tł uste osady, na stopniach, w jednej czę ś ci basenu był y kawał ki brudu, a szkł o, któ re był o tam od 8 dni, w innym rogu basenu był klej do 8 dni (widać , ż e ktoś odpadł ). Nigdy nie widział em takiego brudu od 9 lat. To cał kowity wstyd. Wielokrotnie opowiadał em o tym personelowi rosyjskoję zycznemu.
Basen dla dzieci na plaż y - Zawsze brudny, dzieciaki z piasku wchodzą do niego i szybko się brudzi. Moż e warto był o wiele lat temu zrobić obok doł ek z wodą , ż eby dzieci tam umywał y stopy, a potem wchodził y do ​ ​ basenu
Rę czniki - minimum 30% należ y wyrzucić lub zadeklarować , ż e posiadacie hotel 3 gwiazdkowy. Są w fatalnym stanie, przy basenach iw pokoju.
Niestety goś cie o arabskim wyglą dzie mogli robić , co chcieli. A to nie pierwszy rok. I sł uż ył im szybciej niż inni goś cie.
Boisko do siatkó wki - Jak zwykle piasek nie był dosypywany ani przesiewany. W jednej czę ś ci obiektu jest go bardzo mał o, a ludzie czę sto ł amią nogi (kolana, palce u nó g). Jest duż o mał ych kamykó w. Szklanek i butelek nie zdejmowano przez 3-4 dni. Siatka jest zawsze peł na dziur. Od 4 lat przywiozł em ze sobą linę do wią zania dziur. Pił ka do siatkó wki jest okropna. Prawdopodobnie jedna z najtań szych podró bek nieskó rzanych. A my jesteś my w 5-gwiazdkowym hotelu. Zabierał em tam swoje jaja przez 9 lat. Inny sprzę t sportowy ró wnież nie jest zbyt dobrej jakoś ci. Wcześ niej krzew został ś cię ty i nie ró sł w obrę bie stanowiska. A teraz urosł o w ś rodku i teraz ludzie czę sto się drapią . Jeś li pił ka spadł a na krzak, to nie ma co ją zdobyć . Cholera, no, przynajmniej wł oż ono do tego jakiś kij. Ludzie ł amią krzaki, ż eby zdobyć pił kę . Nie ma innego sposobu, aby to uzyskać .

Klub dla dzieci - przynajmniej raz wejdź do Rixusa, a zrozumiesz, ż e w Savoy klub dla dzieci to klasa C. Zabawki są stare i zepsute. Praca animatoró w dziecię cych był a sł aba, zwł aszcza na dyskotece dziecię cej. Pokó j zabaw dla dzieci to dopiero epoka kamienia ł upanego i dewastacja. Zawsze tam był o, ale po prostu się wygotował o, a dziecko dorosł o i potrzebuje trochę wię cej niż to, co jest w klubie dziecię cym. Rixus to ma. Nic się nie zmienia na lepsze. To jest smutne. Wielokrotnie mó wił em o tych problemach personelowi. Wszystko, co usł yszał em w odpowiedzi - Có ż , podobnie jak w Rixusie, personel jest inny (zarzą dzanie). Już dawno trzeba go odbudować i unowocześ nić . Zaproponował , ż e wyś le ​ ​ osobę i sprawdzi, jak dział a klub dziecię cy w Rixusie. Ale personel mó wił tylko wymó wkami.
Pokoje - zawsze proszę o numer 4002. Tutaj hotel jest prawie zawsze na topie. Prawie zawsze mogli mnie szanować jako zwykł ego goś cia. Bardzo stare meble. W pokoju leż ał niedopał ek cygara przez 10 dni. Dziecko prawie wzię ł o to do zabawy. Szkoda tylko, jak sprzą tali pokoje. Banki, papiery i kubki przez ponad jeden dzień leż ał y w pobliż u pokoi (mowa o tych, któ re widział em przy basenie). Pokó j był normalnie sprzą tany, ale faceci w 5-gwiazdkowym hotelu nie mogą mieć podartych rę cznikó w. Z każ dym rokiem był o gorzej.
Wszystkie bonusy został y obcię te, wcześ niej był o to trochę ciekawsze dla stał ych klientó w. Ł ó ż ka kozł y są już zbyt zuż yte. Obsł uga na basenie się pogorszył a. Nie usunię to. Brud i kubki lecą na wietrze do basenu. I tak naprawdę nikogo to nie obchodzi.
Niestety mó j ulubiony hotel się zepsuł . Naprawdę chciał bym, aby wszystkie niedocią gnię cia został y poprawione, a hotel wró cił do normy. Chcę tam wró cić , ale jest tyle negatywnoś ci z powodu problemu z kierownictwem lub personelem, ż e nie chcę tego teraz robić . Jesteś hotelem rodzinnym. Wię c spraw, aby był o przyjemniej dla dzieci i ich rodzicó w.
Rozumiem, ż e każ dy hotel ma wady, ale z roku na rok macie ich coraz wię cej.
Ale nadal mam nadzieję na pozytyw, ż e wszystko zmieni się na lepsze. Wcześ niej, kiedy pisał em recenzje o hotelu, przymkną ł em oko na drobiazgi i naprawdę pomyś lał em, ż e ten hotel jest jednym z najlepszych w Sharm Al Sheikh.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał