Hotel nie odpowiada 5*, solidnie 4!

Pisemny: 5 listopad 2017
Czas podróży: 27 październik — 5 listopad 2017
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Wypoczę ty z duż ą grupą . Wszystkie pary, ale tylko my z rocznym dzieckiem. Przybyli rano. Hotel od razu stwierdził , ż e nie ma wolnych pokoi, tylko wymeldowanie o godzinie 12, a zameldowanie o godzinie 14. Ale problem został rozwią zany za 50 dolaró w. Targowanie się nie jest wł aś ciwe, a nawet mał e dziecko nie jest kł ó tnią . Naturalnie zapł aciliś my 50 dolaró w, rozliczanych godzinę po dokonaniu pł atnoś ci, w pią tym budynku. Pokoje chcą tego, co najlepsze!
Ich system z kartami BARDZO NIE jest wygodny. Nie ma bransoletek, w hotelu są wczasowicze w ró ż nych stopniach. Każ dorazowo po sprawdzeniu karty w barze w restauracji : to jest darmowe / to jest pł atne . Ale najpierw stań w kolejce, potem zamó w, podpisz czek (nawet jeś li wynosi zero). Nie moż esz zabrać wody bez karty. W ogó le nic! W restauracji ogó lnej na obiad przez 30-40 minut moż na poczekać na specjalną osobę , któ ra przyjmuje zamó wienie i odbiera kartę . Jeszcze chwila musisz poczekać , aż wró cą z czekiem. Wydaje się , ż e przyzwyczailiś my się do tej niedogodnoś ci, ale incydent podczas eksmisji po prostu mnie zaskoczył . Oddaliś my pokó j jak powinno okoł o 12, wykwaterowanie o 13:40, obiad od 13, mamy czas na malowanie dziecka. Chodź my coś przeką sić przed drogą , a co najważ niejsze nakarm dziecko, mamy kartę ? , w trakcie jedzenia. Podali numer pokoju, w któ rym mieszkali, i zaczę ł o się...Lunch nie jest dla ciebie dozwolony, za opł atą ! Czekaliś my, aż skoń czymy posił ek, odprowadziliś my do recepcji za 38 $ i policzyliś my. To taka usł uga! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał