Dobry hotel, ale .... leci. Lata na basenie, w restauracji i lobby

Pisemny: 11 wrzesień 2017
Czas podróży: 24 sierpień — 7 wrzesień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 10.0
Doskonał y hotel. Ś wietnie się bawiliś my z ż oną . Pokó j jest super, czysty. W telewizji moż na uzyskać peł ną informację o hotelu. Teren jest zadbany, jest wiele ciekawych rzeź b, pię kne ś nież nobiał e budynki. Jedzenie na ogó ł jest dobre: ​ ​ są warzywa i owoce, a takż e orientalne sł odycze. Myś lę , ż e dumą hotelu jest personel. Wszyscy pracownicy są ż yczliwi, uprzejmi, chę tni do szybkiej obsł ugi. Co mnie zaskoczył o, to system obsł ugi. Piszę szczegó ł owo, bo przed wyjazdem wiedział em tylko o istnieniu AI (klasa E), UAI (klasa S) itp. , ale nie miał em poję cia, jak bę dą sł uż yć w praktyce. Do hotelu dotarliś my okoł o 8 rano. Nie dostaliś my zwykł ych plastikowych bransoletek, ale powiedziano nam, ż e dostaniemy klucz do pokoju mię dzy godziną.12 a 14, a ten klucz do karty bę dzie naszą przepustką do baró w i restauracji. Dopó ki nie otrzymasz tej karty, nie moż esz liczyć na darmowe ś niadanie lub napoje w barze, jeś li chcesz zjeś ć , zapł acić . Okoł o 12 otrzymał o prawo do zamieszkania. Ponadto wszelkie napoje w restauracji lub barze (cola, piwo, mocny alkohol itp. ) są podawane tylko z kartą . Odbywa się to za pomocą specjalnego, takiego jak bankomat, a czek jest drukowany. Oczywiś cie nie wymagał em dla siebie wyją tkowych importowanych napojó w, wię c na wszystkich czekach wydrukowano zera, czyli bezpł atnie. Niemniej jednak musisz podpisać czek, podają c nazwisko i numer pokoju oraz podpis. Ktoś powie: „Biurokracja i biurokracja”, ale myś lę , ż e wł aś ciciel hotelu ma prawo robić to, co uważ a za stosowne. Teraz o smutku. To nasza trzecia podró ż do Sharm El Sheikh, mieszkaliś my tylko w 5-gwiazdkowych hotelach. W każ dym hotelu był y muchy, zwykle przy basenach. W Sultan Gardens do parasoli przyczepiliś my nawet taś mę kleją cą , któ rą zabraliś my z domu za radą wytrawnych turystó w. Jednak taka iloś ć much, jaka był a w Sabaudii, robił a nieprzyjemne wraż enie, zwł aszcza gdy widział em je w restauracji i lobby (choć pojedyncze osobniki). Na moją proś bę personel spryskał kilka aerozoli przy basenie, ale bezskutecznie. Myś lę , ż e dla hotelu na tym poziomie jest to nie do przyję cia. W Turcji przetwarzają terytorium hoteli i w pobliż u kuchni i nie ma tam much.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał