zrujnowane wakacje

Pisemny: 13 luty 2020
Czas podróży: 2 — 11 grudzień 2019
Przyjechaliś my pó ź no. Ż adnych spotkań , ale wł aś ciwie kto nas potrzebuje. Sami znaleź liś my recepcję , wypeł niliś my ankietę . Poprosiliś my o ł adny pokó j (za opł atą ) bo mamy dziecko do 2 lat i wię kszoś ć czasu bę dziemy spę dzać w pokoju. W rezultacie otrzymaliś my nr 472 (powiem o tym pó ź niej). Jesteś my w szoku.
Idę do recepcji i proszę o przebranie.
W odpowiedzi: „Zapł acił eś za taki numer”.
Mó wię : „Mam bardzo mał e dziecko. Potrzebuję warunkó w, a nie warunkó w niehigienicznych”.
W odpowiedzi: „Brak wolnych pokoi z naprawami”.
Mó wię : „Zapł acę ”.
Liczby pojawiają się ostro, z dopł atą.20 USD za dzień . Oznacza to, ż e trzeba zapł acić.200 dolcó w.

Mó wię , ż e jestem gotó w zapł acić , ale nie tak duż o.
Odpowiedź : Wró ć za 2 dni. Jak wszyscy zrozumieli kulturalnie mnie odrzucił , pokoje był y i widzieliś my duż o wolnych z remontami.
Numer 472. Sejf jest przedpotopowy, nigdy nie widział em czegoś takiego w ż adnym hotelu. Instrukcja pochodzi z nowych pró bek sejfó w, musiał em zadzwonić do mistrza, kombinacje są zamienione w ś rodku sejfu)))
Klucze do pokoju był y 3 razy zmieniane. Telefon jest przedpotopowy, w ogó le nie był o instrukcji. Nie był o mapy hotelu itp. Meble są odrapane, hydraulika przestarzał a, kafelki miejscami pobite. Sejf jest przykrę cony do pó ł ki, któ ra nie wytrzyma. Balkon nie zamyka się ciasno i dlatego wieje stale przecią gi. Jest dodatkowe ł ó ż ko pię trowe z drabinką , z któ rej cią gle wyjmuję maluszka, ż eby nie spaś ć . Jednym sł owem, horror!
Morze. Jeś li masz szczę ś cie, moż esz pł ywać z maską . Okolica jest najbardziej wietrzna. Rafa jest sł aba. Uwaga: przejś ć.800 m w jedną stronę .
Terytorium. Zielony, wszę dzie podlewany. Baseny wymagają remontu. Toalety są dobre.
Ż ywnoś ć . Fast food jednym sł owem. Nie rozumiem, dlaczego jest 5 restauracji z tym samym jedzeniem.
Animacja mnie zaskoczył a. Przepię kny. Wł ą czają publicznoś ć . Trzymanie się jest nierealne. To prawdopodobnie jeden gruby plus tego hotelu.
Uwaga! ! ! Nie usł yszysz tego w ż adnym hotelu. Przed ostatnim dziewią tym dniem wakacji zadzwoń pod telefon. Dziewczyna dzwoni i pyta, jak odpoczywamy. Opowiedział em wszystkie problemy.
Uwaga!! !
Mó wi: „Jak mogę Ci pomó c? ”.
Mó wię : „Nigdy wię cej”.
Mó wi: „O tak, widzę , ż e jutro wyjeż dż asz”.
Uwaga!! !

Mó wi: „Cią gle chcieliś my się z tobą skontaktować , dzwonić , przekazywać notatki”.
Mó wię : „Nic nie otrzymał em”.
Mó wi: „Dobry odpoczynek”.
Mó wię : „Dzię kuję ”.
I odł oż ył a sł uchawkę .
Abyś zrozumiał : nigdy nigdzie nie widział em takiej radoś ci. Wypoczywał y u nas jeszcze 2 rodziny, w ogó le nie dzwonili, zwł aszcza, ż e ​ ​ nie przyszł y notatki.
Ostatniego dnia siedzieliś my przy recepcji i tak zwane dziewczyny rozwią zywał y problemy. Nikt nie raczył podejś ć nawet elementarnie zapytać jak reszta.
Oto usł uga dla was.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał