Rozczarowany hotel na pierwszy rzut oka nie jest zły, ale „diabeł” tkwi w szczegółach

Pisemny: 9 sierpień 2017
Czas podróży: 2 — 16 sierpień 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Jestem teraz w hotelu z dwó jką dzieci w wieku 11 lat. Mogę powiedzieć , ż e wakacje są zrujnowane. Na począ tku usadowiliś my się w pokoju nad centralnym basenem bez balkonu na trzecim pię trze i cią gle krzyczą cej muzyki. Poprosili o przeniesienie, karmili „ś niadaniami” przez cztery dni, aż dali 10 USD. Nowy pokó j był z widokiem na basen, z tarasem i na pię trze, ale sejf w pokoju nie dział ał , nie był o mydł a w pł ynie a telewizor "posypał " obraz. Zapewniono mnie, ż e wszystko zostanie jak najszybciej naprawione. W koń cu o 23:00 musiał em iś ć na recepcję i zrobić zamieszanie. Teraz prą d w pokoju cią gle się wył ą cza. Wczoraj wydawał o się , ż e to zrobili, w nocy znowu zepsuł o się , czyli klimatyzator nie dział a. Morze jest stale „zamknię te” do obiadu z powodu burzy, pł ywać moż na tylko po obiedzie i wył ą cznie do 18:00. Wyjazd nad morze zajmuje bardzo duż o czasu - dł ugoś ć pontonu to ponad 700m. Wi-fi wydaje się być , ale co minutę prosi o hasł o i sł aby sygnał , wię c nie moż na z niego korzystać . Jedzenia jest mał o, oczywiś cie omijają c wszystkie restauracje i tak znajdziesz coś dla siebie. Na plus, Columbus Bar serwuje pyszną kawę . Dzieci korzystają ró wnież ze zjeż dż alni w parku wodnym. . Dla mnie zepsuty urlop, chociaż jestem sió dmy raz w Yegit, jestem rozczarowany.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał