Recepcjonistka doprowadzona do łez

Pisemny: 19 może 2017
Czas podróży: 6 — 13 może 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Przybywają c o 8 rano musieliś my czekać na rozliczenie w recepcji, touroperator Join UP nie zadbał o to, aby zaoferować usł ugę przechowania bagaż u, wzią ć prysznic, przebrać się . ten, któ ry po raz pierwszy jest bardzo trudny! dokumenty z tobą , jak bę dziesz pł ywać w morzu, a nawet w basenie? Wyczerpali nas do godziny 13.00, potem dali nam klucz do pokoju, w któ rym balkon wychodzi na korytarz OGÓ LNY! ! ! Przeraż enie! Kolejny numer już za 10 USD ZA DZIEŃ!!! ! ! WIEPRZOWY!!!! ! ! Doprowadzony do ł ez, nie spodziewał em się , ż e bę dę musiał dopł acać!!!!!! ! ! nastró j był zepsuty przez kilka dni, kelnerzy w restauracjach są jak muchy, hał asują , talerze wyrywane z rę ki, odwracane, nie ma talerzy z jedzeniem! chaos, hał as, bał agan! Molo się ga daleko w morze, nie ma ani jednego parasola! Na plaż y leż aki i ł ó ż ka nie są przetarte, brudne, idź poszukaj kogoś do wytarcia! ! ! Cieszył am się , ż e moja ukochana był a blisko!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał