Niski poziom obsługi z odrobiną obojętności ze strony personelu

Pisemny: 25 listopad 2021
Czas podróży: 13 — 22 listopad 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Wybraliś my ten hotel, ponieważ podobał nam się zgodnie z opisem terytorium, a takż e dlatego, ż e był pozycjonowany jako 16+.
Zadomowiliś my się stosunkowo szybko. Od razu jednak klucz elektroniczny nie zadział ał , a portier musiał wró cić do recepcji po nowy.
Pokó j jest doś ć przestronny, ale bardzo stary - na drzwiach/ś cianach w ł azience nie ma haczykó w na powieszenie rę cznika lub szlafroka, woda pod prysznicem nie spł ywa dobrze, tzn. podobno spł uczka jest zatkana i nie jest czyszczony. Nie ma pudeł ek. A rę czniki nie są zmieniane - mó wi się , ż e są zmieniane raz na 5 dni, ale zmienialiś my je najlepiej po tygodniu. Ciś nienie wody nie zawsze jest dobre, a spł ukiwanie w toalecie jest na ogó ł sł abe.

Ż aró wki nie są wszę dzie wkł adane – nie ma ich w lampach sufitowych. I nie ma ich na korytarzach - wię c wieczorem ł atwo moż na spaś ć .
Hotel stwierdził.16+, ale dzieci był y w pobliż u przez cał y czas.
Wcale nie jest oczywiste, któ ra plaż a i restauracja nawią zują konkretnie do naszego hotelu - przyjechaliś my na jedną plaż ę , miejsc w ogó le nie ma. A kiedy bę dą , nie jest jasne. Kilka dni pó ź niej znaleź liś my dokł adnie naszą plaż ę . Nie ma ż adnych skarg na plaż ę . Restauracja znajduje się tuż przy plaż y, co był o bardzo wygodne.
Jedzenie był o dobre, ale nie był o zbyt wiele. Tych. w zasadzie codziennie jadł em to samo. Najgorsze jest ś niadanie. Kieł basy i kieł basy są obrzydliwe - wcale nie jest jasne, z czego są zrobione. Nawet papier. Czę sto brakował o ż ywnoś ci. Dlatego zaczę li przychodzić na sam począ tek, aby mieć czas na jedzenie. Powiedzieli w Relacji z goś ć mi - jest trochę lepiej.
Personel jest nieuprzejmy, z rzadkimi wyją tkami. Nigdzie nie jest jasne, doką d moż esz się udać z naszą zł otą bransoletką i co jest w niej zawarte. Tych. koncepcja Ultra all inclusive jest ogó lnie niezrozumiał a. Kiedy wzią ł em koktajl w barze z tych, któ re są specjalnie wystawione w rzę dzie, aby wszyscy nie byli przygotowani, poproszono mnie - gł oś no i na oczach wszystkich goś ci - o zwrot lub zapł atę . Ską d mam wiedzieć , ż e przyjeż dż ają c do All inclusive ze zł otą bransoletką , któ ra powinna mieć jakiś priorytet, muszę zapł acić za coś innego? A jednocześ nie, ż eby mnie zhań bić przed publicznoś cią . To oburzają ce.

Restauracje a la carte - był y we wszystkich opró cz ryb - owoce morza wydawał y się być mroż one 100 razy. Ponadto jest to jedyna pł atna restauracja ze wszystkich, wię c postanowiliś my za nią nie pł acić . Nawet relacje z goś ć mi nam tego nie polecił y. Najgorszą z tych restauracji jest restauracja z naleś nikami. Najlepszy jest wł oski.
Co krytyczne, w cał ym hotelu nie ma wystarczają cej liczby toalet. 2 toalety na cał ym terytorium z 1 kabiną (z wyją tkiem holu, któ ry jest daleko od plaż y), któ ry się nie zamyka i nie zawsze jest papier toaletowy.
Prawie nie ma internetu. Bardzo sł aby. Dają hasł o na 7 dni do jakiegoś specjalnego Internetu, ale jest to ró wnież wą tpliwe.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał