Odpocznij dla chwały

Pisemny: 29 listopad 2019
Czas podróży: 18 — 25 październik 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywaliś my w ostatnich dniach paź dziernika. Ja i mó j 4-letni syn. Powiem ci - wszystko mi się podobał o. Wypoczę liś my dobrze. Syn prosi o powró t. Ma coś do poró wnania.

1. Odż ywianie

Wydaje mi się , ż e wiele osó b wybiera Rixos ze wzglę du na jedzenie. Gł ó wna restauracja ma ogromny wybó r. Bufet moż na ominą ć na 10-15 minut, jeś li spojrzysz na każ dą pozycję menu. W porze lunchu i wieczorem są kolejki. Nie spieszył o nam się nigdzie. Nie stresowaliś my się . I nawet mił o był o rozmawiać z ludź mi.

Moż esz unikną ć kolejek w restauracjach a la carte. Rezerwacja przez starą recepcję (są tablety do rezerwacji - cał kiem wygodne).


Restauracja kuchni tureckiej i osmań skiej na plaż y (Lalezar) - otoczenie, wystró j, obsł uga, lokalizacja - wszystko super. Polecany dla mił oś nikó w mię sa.

Wł oska restauracja w starej recepcji (Callaina) - bo uwielbiam wł oskie jedzenie - bardzo mi się podobał o. Ś wiece zapalone, wszystko pyszne, dobra prezentacja, dobry wybó r.

Bar na plaż y miał muzykę na ż ywo.
Mił a imprezowa atmosfera.

Francuska cukiernia w starej recepcji (fajne miejsce dla mnie do pracy przy filiż ance kawy).

Wszystkie inne bary i jadł odajnie postrzegał em jako sposó b, by nie iś ć daleko.

2. Pokoje i noclegi

Zadomowił się szybko. Chł opaki w recepcji - bardzo witam. Wielcy koledzy. Wszystkim mó wiono, wyjaś niano, leczono, dano do picia – orientalna goś cinnoś ć . Pokó j ma prawie 60 kwadrató w. Mogł yby być dyskoteki. Widok na podgrzewany basen. Wszystko jest bardzo wygodne. Rodzinom z dzieć mi polecam pokoje obok recepcji gł ó wnej. Zwł aszcza pokoje na pię trze.

3. Usł uga

Podobał o nam się wszystko. Był o kilka drobiazgó w z czó ł enkami. W restauracji nasi partnerzy narzekali, ż e przez dł ugi czas nikt do nich nie podchodził , ale nigdy nie zadzwonili do kelnera. IMHO, czasem sami ludzie chcą się czymś urazić ))) Szybko i z przyjemnoś cią nas obsł uż ono.

4. Napiwki

Nikt nie ż ą dał.
Celowo nie zostawiał em napiwku sprzą taczce przez pierwsze kilka dni. Nie wpł ynę ł o to w ż aden sposó b na jakoś ć sprzą tania. Wię c od razu wyszedł em wię cej)))

5. Dla dzieci

Klub dla dzieci jest duż y, duż o zabawy i zaję ć . Dobre podgrzewane baseny dla dzieci. Pierwsze dni dziecko jakoś nie rozpoznał o cał ego chł odu i poprosił o o powró t do domu. Ale potem grał cał y dzień . To wygodne, ż e klub dla dzieci obejmuje jedzenie.

6. Odpoczynek


Kontyngent, kiedy odpoczywaliś my, był wyją tkowy: wielu Amerykanó w, Europejczykó w. Wią ż e się to tylko z odbyciem podró ż y mię dzynarodowej w hotelu, do któ rego przyjechaliś my. Przez resztę czasu mó wią , ż e WNP jest duż o.

Terytorium - bardzo duż e, przyjemne, zadbane.

Lokalizacja - naprzeciwko znajdują się sklepy i restauracje.

Morze jest czerwone, tak jak powinno być . ryby, koralowce. Plaż a jest piaszczysta. Na plaż y znajduje się plac zabaw dla dzieci.

Ogó lnie - dobry hotel na wypoczynek na wysokim poziomie, dla osó b cenią cych wygodę , jedzenie i obsł ugę . POLECIĆ ! ODWAŻ NIE!
A teraz ż yczenia dla przedstawicieli hotelu. Mam nadzieję , ż e przeczytali ten zasó b:

1. Spa: kiedy tam dotarliś my, był o duż o ludzi. Mał e sauny. Ale nie wpuś cili mnie do ł aź ni tureckiej. Nie dostarczono szamponu ani ż elu pod prysznic. Moż e dlatego, ż e był o duż o ludzi. Ale wraż enie nie jest zbyt dobre i wcale nie chciał em tam wracać . Jeś li to, co widzieliś my, jest jedynym zasobem hotelu w zakresie spa (jacuzzi i mał e sauny), to lepiej zrobić niewiele, ale z wysoką jakoś cią . 1 godzina spa dziennie i ....moż esz zarezerwować spa online. Przyjmij nie wię cej niż.5 osó b jednocześ nie. Ale ró b to z serca. Spotkaj się , nalej drinka, daj rę czniki, szlafroki, szampony. Pomoc. a nastę pnie daj zniż kę na pł atne usł ugi. Dla Rixos – tł oczno, brak szamponó w, napojó w i atmosfera publicznej ł aź ni – nie na statusie. Ludzie zwykle nie jeż dż ą do Egiptu na spa, ale mimo to...

Ponadto moż esz pomó c w sprzedaż y pł atnych usł ug spa.

Szkolenie sprzedaż owe tak, aby personel nie narzucał , a pomagał klientom identyfikują c potrzeby. Sprzedaż SPIN przynajmniej. W ten sposó b nie tylko sprzedasz wię cej, ale takż e zrobisz dobre wraż enie. Na przykł ad usł ugi bezpł atnej diagnostyki masaż u. Przez 10 minut masaż ysta sonduje i mó wi, jakie obszary problemowe, daje zalecenia. Oferuje ró wnież swoje usł ugi. Moż esz wię c sprzedawać droż ej i czę ś ciej.

2. Wó zki parkingowe z przyciskami wywoł ania. Bo czasami dziecko upada, a czekanie na darmowy autobus zajmuje bardzo duż o czasu. Albo peł ny, albo nie w drodze.

+ Transport wahadł owy na plac Soho lub do zatoki Naama.

Idealnie: autobus imprezowy z Rixos. Opró cz tego, ż e transport to najlepsza reklama))) Wyobraź sobie, ż e przyjechał eś na Soho Square, a potem przyjeż dż a autobus z muzyką i napojami. Zabawa pł ynie jak rzeka już na drodze. Z imprezowego busa wychodzą fajni, pogodni i dobrze ubrani ludzie. Wielki znak „Rixos” – czy wpadnie ci do gł owy? I jak!
A ponieważ podró ż ujesz do Egiptu i na plac Soho, prawdopodobnie przyjrzysz się , co to za riksos i jak się tam dostać )))

3. Polityka lojalnoś ciowa w sieciach społ ecznoś ciowych. Najlepszym motorem postę pu, reklama jest informacja zwrotna od prawdziwych ludzi w sieciach społ ecznoś ciowych. Kiedy ktoś pokazuje swoim znajomym na Instagramie, jak fajnie jest na wakacjach i pokazuje dokł adnie sam hotel, otagowują c go. Hotel moż e zorganizować konkursy, rozdać kolacje, markowe szlafroki, ś niadania w pokoju - za "poprawną " aktywnoś ć w sieciach społ ecznoś ciowych (oznacz hotel i geolokalizację w opowiadaniach lub postach).

Dodatkowo chciał bym, aby Instagram był prowadzony przez osobę (osobowoś ć /przedstawiciel), komunikował się , odpowiadał na pytania, prowadził transmisje, losowania. Jest to pewne ryzyko, ponieważ wią ż esz hotel z konkretną osobą . Ale niech to bę dzie przynajmniej postać . Z psychologicznego punktu widzenia bę dzie przyjemniej i ciekawiej.

Sieci społ ecznoś ciowe to najlepsza reklama pod wzglę dem skutecznoś ci i niedroga.

A co najważ niejsze, nie należ y zmuszać ludzi do mó wienia o reszcie. Robią to w ten sposó b. Musisz ich tylko poprowadzić.

No powiedzmy jakbym mieszkał w hotelu i codziennie był by rysunek ś niadania w pokoju/zabiegi spa lub torebki Rixos - jeś li robicie najlepsze historie, to zaznaczył bym hotel, geolokalizację i starał się to zrobić tak PIĘ KNIE jak to moż liwe każ dego dnia moich wakacji. +)

Jest to bezpoś rednie trafienie do docelowych odbiorcó w reklamy, ponieważ zazwyczaj ludzie komunikują się z mniej wię cej tymi, któ rzy mają podobne zainteresowania i styl ż ycia.

4. Ciekawie był oby przeprowadzić eksperyment i podją ć akcję : przez miesią c mieszkań cy Rixos Sharm mogą korzystać z terytorium i infrastruktury wszystkich Rixos. Podobnie jak inne hotele Rixos mogą być uż ywane przez wszystkich.
Moż e się to wydawać dziwne, ale wiele hoteli stosują cych to podejś cie nie tylko zwię ksza lojalnoś ć klientó w (polityka otwartoś ci), ale takż e ró wnomiernie rozkł ada obcią ż enie na hotele, przy wysokim obł oż eniu jednego i niewystarczają cym obł oż eniu pozostał ych.

5. Kompetentny program lojalnoś ciowy sieci Rixos. Wiem o hotelu Accor. Ż aden z moich znajomych, któ rzy byli ze mną w hotelu, nie wie o programie punktowym. Ponadto wię kszoś ć turystó w pochodzi z touroperatoró w.

A teraz spó jrz: mieszkał em w Rixos Sharm. Potem jadę do Ał maty lub Dubaju. Ł ą czysz mnie z programem lojalnoś ciowym i jeś li wybiorę hotel Rixos w Ał maty lub Dubaju (lub gdzie indziej), to (... wybierz swoją opcję / podwyż szenie standardu pokoju / bezpł atny transfer / zniż kę / itp. )


W tym przypadku prawdopodobień stwo, ż e wybiorę Twó j hotel jest wię ksze. A z każ dym zakupem moja lojalnoś ć i chę ć wybierania Rixos wszę dzie wzrasta.
Bo mam tam już tyle bonusó w i przywilejó w, ż e gł upio jest wybrać coś innego.

Wię c w centrum handlowym idę do kawiarni, w któ rej zgromadził em bonusy na karcie, aby je wydać.

Trzeba oczywiś cie przemyś leć , zrobić i koniecznie informować . Ogó lnie najlepiej ksią ż ka z rekomendacjami, odrywanymi rabatami na usł ugi, odrywanymi formularzami na wizytę w restauracji i odrywanymi formularzami na recenzje, informacje o wszystkim, co jest w hotelu. Zbierz wszystko w jednym miejscu i rozdaj turystom na począ tku wakacji. Przyjemny, pię kny, wygodny.

6. Wykorzystanie komunikatoró w internetowych do komunikacji z hotelem i rozwią zywania codziennych problemó w.

Po pierwsze, chatboty. To proste, skuteczne i bardzo przydatne (! ) narzę dzie. Zamiast iś ć do starej recepcji zarezerwować restaurację - idę do komunikatora (whatsapp / telegtamm / vkontakte / facebook), dodaję kontakt i komunikuję się z botem. Za jego pomocą zapisuję się do restauracji, spa i informuję , ż e czas posprzą tać pokó j.
Chatbot pozwala odcią ż yć personel (jak pokazuje praktyka, czasami nawet cał kowicie usuwa niepotrzebne stanowiska i zadania). A dla turystó w to asystent w telefonie komó rkowym.

Po drugie, tam moż esz zarejestrować moż liwoś ć pozostawienia reklamacji/opinii lub zapisać się na transfer do aquaparku i wiele wię cej. Chatbota moż na nawet nauczyć dobrze sprzedawać i reklamować bez narzucania się )))


7. Tam, gdzie gł ó wna restauracja znajduje się na gó rze, znajduje się pię kny taras, któ ry z jakiegoś powodu jest cał kowicie nieuż ywany. Jest stamtą d wspaniał y widok. Zobacz ś niadania są dobrymi wyzwalaczami. Uż yj tego zasobu. Twoi goś cie z przyjemnoś cią zjedzą ś niadanie przy muzyce na tarasie z widokiem na morze.

8. Wykorzystaj aktualne trendy, aby skró cić drogę klienta do siebie. + Trendy dla blogeró w (wspó ł praca barterowa). To nie tylko reklama, ale takż e wzmacniacz marki.

Zaproś znanych blogeró w fitness, joginó w, praktykó w.
Moż na to zrobić bezpł atnie co miesią c. Tym samym, aby zwię kszyć zasię g odbiorcó w, urozmaicić program rekreacyjny i wzmocnić markę.

Istnieją ró wnież ż yczenia dotyczą ce klubu dla dzieci i wyboru rozrywki. Przy minimalnych kosztach moż esz urozmaicić swó j wolny czas, na przykł ad wieczorne kino plenerowe. Myś lę , ż e Rixos ma projektor. Rzuć otomany na trawę i kino gotowe. Taki wypoczynek jest odpowiedni dla tych, któ rzy nie lubią hał aś liwych imprez. A takż e dla dzieci.

Och, duż o napisał em...

W rzeczywistoś ci, gdybym mieszkał z tobą dł uż ej i studiował cał ą kuchnię wewnę trzną i zewnę trzną , mó gł bym rozważ yć wię cej opcji. Był em z tobą tylko 4 lub 5 dni. Ale był o bardzo fajnie.

Drogi Rixos, jesteś cie wspaniał ymi kolesiami. Naprawdę chcę , ż eby był o jeszcze wię ksze i lepsze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał