Hotel dla optymistów

Pisemny: 22 lipiec 2021
Czas podróży: 2 — 9 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Każ dy, kto wybiera się na wakacje do Egiptu po Europie, powinien zrozumieć , ż e usł uga tam bardzo ró ż ni się od europejskiej.
Wię c:
Odlot naszego samolotu był przekł adany 2 razy, wię c do hotelu dotarliś my okoł o pó ł nocy.
W recepcji od razu nam szczerze powiedzieli, ż e pokó j Standard jest bardzo zł y i jeś li chcemy czegoś lepszego, powinniś my od razu pomyś leć (choć nie powiedzieli nam, o czym mamy myś leć ). Nie rozumiał em podpowiedzi o pó ł nocy, wię c wzią ł em numer, któ ry był już dla nas gotowy.

Technik hotelowy zawió zł nas do pokoju (wraz z torbami), pomó gł też wnieś ć torby do pokoju, po czym przez bardzo dł ugi czas nie chciał wychodzić i wytrwale chodził za mną , gdy badał em pokó j. Kiedy zapytał em, czego chce, powiedział , ż e powinienem zapł acić za jego pomoc. Ponieważ nie miał em mał ych pienię dzy, a w recepcji powiedzieli mi, ż e pomoc pracownikó w to prezent od hotelu, odmó wił em i od razu usł yszał em masę przekleń stw i mnó stwo przekleń stw w moim adresie z pytaniami „Dlaczego tu przyjechał em? ” i „Czym powinien karmić dzieci? ” (prawdopodobnie to podpis, ciepł e powitanie Egiptu).
Pokó j okazał się bardzo znoś ny, ale brudny (piasek, wł osy na podł odze, poplamione ł ó ż ko), drzwi na balkon się nie zamykał y, sejf o nieznanym designie bez instrukcji, a w ł azience był y tylko 2 komplety rę cznikó w na 3 osoby, stare meble, lodó wka, grzechocze jak traktor, brak internetu. Jednak w pokoju był a woda pitna i dobrze dział ają ca klimatyzacja.
Pokoje bardzo ró ż nią się od europejskich, tutaj jest tylko do spania…
Strasznie zmę czeni, po prostu poł oż yliś my się do ł ó ż ka i zasnę liś my. Rano poszliś my do recepcji, grzecznie poprosiliś my o posprzą tanie pokoju, dodanie kompletu rę cznikó w, przekazanie instrukcji do sejfu i zmianę brudnych ł ó ż ek. Uś miechnę li się do nas szeroko i zapewnili, ż e wszystko zostanie naprawione, ale nic nie został o postanowione ani tego dnia, ani nastę pnego. Pó ź niej są siedzi w budynku podpowiadali, jak szybko i bez nerwó w rozwią zać nasze problemy. Wystarczył o zgodzić się z chł opcem, któ ry został przydzielony do naszego numeru. Co zrobiliś my, po czym sprzą tanie był o dokł adniejsze, na ł ó ż kach zawsze był y figurki z rę cznikó w ze ś wież ymi kwiatami, a problemy w pokoju rozwią zywano natychmiast po pierwszym naciś nię ciu przycisku wezwania personelu (znajdują cego się w pobliż u drzwi wejś ciowych). Wniosek: personel techniczny chciał porozmawiać z administracją hotelu z wysokiej wież y!

Od razu zdecydowaliś my, ż e nie przyszliś my posiedzieć w pokoju, ale odpoczą ć , cieszą c się naturą . Z grubsza zaplanowaliś my nasze cotygodniowe wakacje i postanowiliś my nie zwracać uwagi na drobne problemy. Kł opotó w jednak na każ dym kroku był o doś ć i wszyscy starali się doprowadzić nas do negatywnych emocji (patrzą c w przyszł oś ć powiem, ż e im się nie udał o).
Teren hotelu jest wspaniał y: czysty, pię kny i zadbany. Wieczorem niejednokrotnie obejrzeliś my zdję cie, jak obsł uga techniczna ze szczotkami myje ś cież ki, dezynfekuje baseny i zwalcza pasoż yty - to plus.
Z minusó w - bardzo aroganccy i niegrzeczni przewodnicy hotelowi! A stosunek do Sł owian jest, delikatnie mó wią c, specyficzny (zauważ ył em, ż e stosunek do wypoczywają cych tam Arabó w jest znacznie lepszy). W jadalni obejrzał am zdję cie, jak ludziom sł owiań skiego wyglą du mię so (lub coś bardzo smacznego) kł adziono na talerzu 2-3 mał e kawał ki (a ludzie musieli bł agać o dodatek, ż eby im dawano z taką miną , ż e mię so ugrzę zł o im w gardle), podczas gdy Arabowie z uś miechem napeł nieni pó ł peł nymi talerzami ż yczyli sobie czegoś bardzo przyjemnego.
Sama jadalnia jest duż a i bardzo jasna, ale wszystkie stoł y został y przetarte jedną brudną szmatką bez ż adnej dezynfekcji, a poś cieli nawet nie wytarto, po prostu zmiaż dż yli okruchy i upadł y jedzenie na podł ogę i odł oż yli z powrotem. Chociaż talerze i sztuć ce zawsze był y idealnie czyste.
Jedzenie na każ dy gust, urozmaicone i bardzo jadalne. To prawda, czasami był o to bardzo krę pują ce dla „naszych” ludzi, któ rzy nabierali jak szaleni i zawsze zostawiali ponad poł owę jedzenia na talerzach - ale to chyba odciski gł odnego dzieciń stwa. . .

Plaż a jest czysta i zadbana. Jednak bar na plaż y pozostawia wiele do ż yczenia. Chodziliś my tam kilka razy po wodę i sok, wię c wlewali je dla nas do ź le umytych szklanek, a gdy poproszono o przelanie do jednorazowych kubkó w, po prostu nas wypę dzili (po czym po prostu poszliś my z naszymi kieliszkami).
Wynik:
1. Hotel nie jest zł y dla optymistó w (trzeba umieć we wszystkim szukać czegoś pozytywnego).
2. Jeś li przyjeż dż asz odpoczą ć na ł onie natury, jest tam cudownie (pokoje to dodatkowe koszty).
3. Pamię taj: personel techniczny rzą dzi wszystkim!
4. Nie zwracaj uwagi na niezadowolone miny personelu na Twoje proś by lub uwagi skierowane w ich kierunku (moż e mają taką twarz od urodzenia, albo po prostu obcisł e majtki).
Odpocznij w zdrowiu, ciesz się wakacjami i baw się dobrze! I pamię taj - jesteś w Egipcie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał