Moje obrzydliwe wakacje

Pisemny: 27 kwiecień 2012
Czas podróży: 12 — 22 kwiecień 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
Moje najwię ksze rozczarowanie: pojechaliś my na 5*, ale w koń cu dostaliś my 3*. Nie wyobraż am sobie bardziej chamskiej postawy personelu i kierownictwa hotelu. Zwroty typu „Hej, pó ł krowy! ” i „Brat – dwoje uszu” wydają się mocno zadomowić w leksykonie miejscowych poliglotó w. Przez 10 dni nigdy (!! ! ) nie zmienialiś my ł ó ż ka! Zadzwonił em do recepcji, obiecali mi, ż e to zmienią , ale nikt nic nie zrobił . Jest coś , co odważ yliś my się z trudem dać : kurczak z oparzeniami IV stopnia i dę bowe kebaby, któ re trzeba moczyć przez 5 minut z sosem, zdecydowanie nie podobał y się . Kolacja w orientalnej restauracji zamienił a się nastę pnego dnia w pobyt w ł azience dla cał ej rodziny. Ale przede wszystkim "zadowolił o" menu dla dzieci: nie znam ani jednego dziecka, któ re był oby gotowe jeś ć makaron 2 razy dziennie. I przez wszystkie 10 dni podawano 2 razy dziennie. Pod koniec pobytu w „kurorcie” dopadł a mnie uporczywa zgaga. Ludzie z Rehana 4* odpoczywali na naszej plaż y i tak dowiedzieliś my się od nich, ż e dają im nawet kraby i mał ż e. W menu mieliś my też.2 rodzaje ryb: filet a la pangasius i podł e ryby kostne, takie jak karaś . Wszystko! A gdy nie został y zjedzone, pojawił y się ciastka rybne. Ogó lnie zdecydowaliś my się wybrać na wycieczkę do 4*. Oczywiś cie nie pozwalali nam jeś ć , ale pozwalali zobaczyć , co mieli i jak. Wię c w stoł ó wce pachniał y nawet (!! ! ) lepiej niż u nas. Na mię sie nie był o przypaleń , a nawet oliwa z oliwek z ró ż nymi ż artami. W 5* nie był o nawet blisko! Ogromnym zbawieniem dla nas był o to, ż e teraz mają sezon owocó w i warzyw. Tak spę dziliś my 10 dni. Chociaż kucharzom udał o się zepsuć nawet grillowane warzywa: oparzenia, oparzenia i wę gle. Dla odmiany: naszym kolegom ze Lwowa (!! ! ) ukradziono 2 rę czniki przy basenie, a to, przepraszam, to 20$ za każ dy. Chł opaki podnieś li haj na przyję ciu i nadal udał o im się odbić karty. Hitem naszego pobytu był o wymeldowanie: o godzinie 12-00 zameldowaliś my się i zapytaliś my w recepcji, czy mamy zjeś ć obiad (wymeldowanie z hotelu był o o 14-40). Po otrzymaniu odpowiedzi twierdzą cej poszliś my do baru, aby poczekać na obiad. Mą ż poszedł do lady zamó wić koktajle i tu: „A ty nie masz bransoletek, wię c do widzenia! ” Nie obchodził y ich nawet mał e dzieci. Po tym, jak zadzwoniliś my do kł ó tni w recepcji, te argali podeszł y do ​ ​ nas i zapytał y, czego byś my chcieli. Ogó lnie rzecz biorą c, zhlobstvo i chamstwo to cecha wszystkich Egipcjan, z któ rymi spotkaliś my się w tym hotelu. Ale w finale czekaliś my na kolejną „niespodziankę ”. Nasz drogi przewodnik z autobusem na lotnisko spó ź nił się.35 minut. W 15 minucie oczekiwania poszedł em do recepcji i poprosił em o kontakt z organizatorem wycieczki, aby dowiedzieć się , gdzie jest autobus. Nikt nie zareagował na moją proś bę po angielsku (! ) (i w każ dej skandalicznej sytuacji automatycznie przestawali rozumieć rosyjski). Powiedzieli tylko, ż e oddzwonią , czekaj. W 20 minucie moja cierpliwoś ć się skoń czył a i wywoł ał em skandal na recepcji. Powiedział em im, ż e za 5 minut, jeś li nie bę dzie autobusu, hotel zawiezie mnie i moją rodzinę na lotnisko na wł asny koszt. Dopiero potem zaczę li się ruszać . Nie masz poję cia, jak bardzo się ucieszył em, kiedy weszliś my do samolotu: wreszcie ten horror się skoń czył !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał