Lato w środku zimy

Pisemny: 1 luty 2013
Czas podróży: 12 — 25 styczeń 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczę liś my w Regens. Hotel ma wiele zalet i wad. Bardzo duż e, zielone, jak na standardy Egiptu, terytorium. Wł asny ogrzewany park wodny, osobny dla dzieci i dorosł ych. Podgrzewany basen jest tam. Ogrzewanie czasami nie dział a, ale powinieneś porozmawiać z przewodnikiem. firm oraz z pracownikami w recepcji. Personel hotelu jest bardzo przyjazny i wesoł y, wielu pró buje nauczyć się poprawnie mó wić po rosyjsku. (Są niegrzeczni i nie rozumieją , tylko wieś niacy i fifochki. Nie zapomnij, odpoczywasz i pracują prawie siedem dni w tygodniu, od rana do wieczora za 150-250 USD miesię cznie. ), Animacja w hotel jest na ś rednim poziomie, kto chce się bawić i uprawiać sport, wię c wszystko jest w porzą dku, ale nie oczekuj duż ych programó w rozrywkowych, wystę pó w i wystę pó w, jak w niektó rych hotelach z doskonał ą animacją , a czarują cego show też nie bę dzie. Hotel posiada wł asne molo w morzu, dł ugie i bezpieczne. Nie ma tam koralowcó w, gł ó wnie piasku, ale pł ywanie jest wygodne i bezpieczne. Ryby są , ale mał o. Ale po lewej stronie wzdł uż wybrzeż a są jeszcze dwa mola: pierwszy jest zamknię ty z powodu remontu, ale moż na pł ywać wś ró d koralowcó w i za darmo oglą dać ż ywe stworzenia Morza Czerwonego (pod warunkiem obecnoś ci masek i fajek . ), moż esz. Za drugie molo w innym hotelu pł aci się.5-10$ od osoby, ale pod okiem doś wiadczonego instruktora ratownika (dla szczegó lnie podejrzanych. . . chociaż nie odpowiadają za goś ci z innych hoteli. ). Sam hotel nie plasuje się w pierwszej pią tce, nawet „Economy”, solidnej czwó rce. Jedzenie jest dobre, ale monotonne. (Zwł aszcza ś niadanie. ) Bez sokó w, bez lodó w, bez ró ż norodnoś ci owocó w. Prawie wszystkie owoce są drobno posiekane (aby nie ominę ł y pokoi, gł ó wnie: jabł ka i pomarań cze. ), ale wygodnie jest zrobić sał atkę owocową z dż emem i jogurtem. Jest też trochę owocó w morza (kraby pokrojone na pó ł , muszle dwuskorupowe, trochę kalmaró w, ryba, ogó rek morski i kilka krewetek. ). (Komu to nie wystarczy, weź vouchery do elitarnych hoteli w innej cenie. ). W Egipcie zwyczajowo targuje się nie tylko na rynkach, ale takż e we wszystkich sklepach i sklepach wycieczkowych. Pierwsza cena jest zawsze zawyż ona od tej, za któ rą mogą sprzedać , dwa do trzech razy (naucz się targować z gó ry we wszystkim). Stał e ceny tylko w sklepach pań stwowych, takich jak „METRO”. Jeś li nie ma cennikó w (targowania), to towar ma dwie ceny: tań szą dla miejscowych, droż szą dla turystó w (każ dy chce zarobić ). Dobrze, jeś li masz lokalnego przyjaciela, ale powinien iś ć na zakupy bez turystó w. W Regens, podobnie jak w wielu innych hotelach nieelitarnych, woda jest oczyszczana i odsalana tylko na potrzeby turystó w, a zielenie podlewa się pł ynną frakcją z kanalizacji, dzię ki czemu podczas podlewania czuć zapach i jest duż o much w cią gu dnia (nie gryzą , ale zawsze przeszkadzają w odpoczynku). Wieczorem jest duż o camar, nie moż na duż o siedzieć na balkonie, nie odpoczywasz. Fumigatory w naszym rozumieniu nie pomagają (trzeba umieś cić trzy lub cztery talerze na raz, moż na uż yć ż aró wek numerycznych. ). Poszliś my z "INTOURIST", naszego przewodnika nie był o (najgorszy przewodnik w hotelu). Jeś li nie bierzesz od niego wycieczek, mó wi, ż e nie powinieneś zwracać się do niego z pytaniami. Spotkał nas dzień pó ź niej (osiedlili się i dowiedzieli się , gdzie i co być , takż e sami. ). Nie moż na podejś ć do tablicy ogł oszeń i informacji o odjazdach, nie aktualizuje jej. Nawet ci, któ rzy kupili od niego wycieczki, nie oczekuj pomocy. (Przyjaciele mieli problemy wychodzą c z hotelu, to nie miał o z tym nic wspó lnego. ) W hotelu jest pię ć restauracji po wcześ niejszym umó wieniu, polecam: wł oską i pizzerię . (wskazó wka: uś miech, jesteś na wakacjach. I mogą być bonusy. ) W hotelu nic nie wzię liś my, przeszliś my przez pł ot, a po prawej lub lewej jest duż o sklepó w, tylko wybierz z kim komunikować się , być schludnym i nie spieszyć się z zakupami. Zapytaj o cenę , sprawdź jakoś ć i zignoruj ​ ​ irytują cych szczekają cych-kł amcó w (wszystko, co mó wią , tylko pod warunkiem droż szego zakupu. ) i targuj się . Oferują ró wnież wycieczki z przewodnikiem po bardziej rozsą dnych cenach. Po lewej stronie spodobał nam się mł ody sprzedawca perfum, olejkó w, maś ci, herbat i popirusó w. Nazywa się Ahmed lub nasza Dima. Jest zawsze zadbany i schludny, oferuje towary ró ż nej jakoś ci w ró ż nych cenach, z moż liwoś cią pó ź niejszej oceny i zakupu. Dobrze mó wi po rosyjsku, jest wesoł y i towarzyski. Jeś li to moż liwe, daje zniż kę lub bonus (prezent lub trochę wię cej perfum lub olejkó w. ). Jeź dziliś my od niego na wycieczki, podobał y nam się (rada: weź jedną , sprawdź , jeś li lubisz, weź inną . Extreme lepiej wzią ć od przewodnika. Moż esz zaoszczę dzić pienią dze, iś ć sam, ale musisz wiedzieć gdzie. ). Podró ż sharmal w niebieskim minibusie 1 USD od osoby, negocjuj przed wejś ciem na pokł ad, zapł ać w dniu przyjazdu. Przy zameldowaniu nie pł ać za najlepszy pokó j i nie proś o niego (moż esz nie dostać tego, czego chcesz), ale przeciwnie, dostaniesz zł y i zapł acisz za normalny (są dzą c po swoich ż yczeniach...za nic nie moż na zapł acić . ). Wchodzą c do pokoju sprawdź funkcjonalnoś ć gniazdek, ż aró wek, klimatyzacji, toalety, prysznica, sejfu, zamka drzwi, drzwi na balkon oraz dostę pnoś ć wszystkich rę cznikó w. Jeś li podobał Ci się pokó j, moż esz podzię kować w recepcji temu, któ ry przydzielił ci pokó j. Jeś li ci się to nie podoba, masz prawo raz za darmo zmienić numer, tł umaczą c dobre powody, bez bycia niegrzecznym, dobrodusznym i z uś miechem (zawsze bę dziesz miał czas na niegrzecznoś ć , nerwowoś ć i zrujnowanie nastroju i reszta. ). I nie bą dź wieś niakami - jeś li to moż liwe, dajmy napiwek, moż e nawet funtó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał