reszta

Pisemny: 30 październik 2012
Czas podróży: 21 — 28 październik 2012
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Z Pegasusa lecieliś my pierwszy raz, wcześ niej lecieliś my z…, przewoź nikiem lotniczym UIA – chcę powiedzieć , ż e wszystko jest w porzą dku i tam i z powrotem bez opó ź nień i przestawiania czasu odlotu. Po przybyciu powitał nas przedstawiciel Pegasusa zadzwonił pod numer autobusu i pojechaliś my czekać na naszych "szybko" myś lą cych turystó w i po 20 minutach wyjechaliś my z lotniska.
Przyjeż dż ają c prawie godzinę pó ź niej (hotel jest bardzo blisko lotniska), zawsze na coś czekaliś my, potem kierowca odjechał , potem turysta postanowił iś ć do toalety w cudzym hotelu, lub coś innego, ostrzegano nas Ż E JEŚ LI NIE PRZYJDZIEMY NA SPOTKANIE _ TO NIE ZAREJESTRUJĄ NAS NA LOT POWROTNY.
1 dzień!!!!!!!!!!! ! (przedstawicielka Pegassa Alla nie zachowywał a się ł adnie, widzi ż e ludzie są zaję ci rejestracją tych, któ rzy przyjechali, poszł a za ladą w recepcji i zaczę ł a ż eby odwró cić uwagę tych już szybkich robotnikó w, stali się tymi, któ rzy potem wytykali palcami tych ludzi, któ rzy przyszli z nią od strony ulicy) W Regency Plaza Resort 5* bardzo szybko dostaliś my „sok” do picia, dali nam klucze i pokazali nam gdzie się udać po trzech minutach przynieś li bagaż e - ale numer 13...zebrał swoje ż niwo ! ! ! Otwierają c drzwi, w nos uderzył nieprzyjemny (delikatnie mó wią c) zapach. Uznaliś my, ż e chyba wystarczy otworzyć balkon - otworzyli go, ale to nie pomogł o, wł ą czyć klimatyzator, poczekać - to nie pomogł o, bo w Egipcie nie po raz pierwszy zdecydowali się na wyjazd do sklepu i kup coś od ś wiec zapachowych lub olejkó w, kupił em ś wiece - nie pomogł o, ALE "CUD" był o trzeciej nad ranem z klimatyzacji kapał . Dzwonimy do recepcji (numer 1 na telefon) dwie osoby przychodzą krzyczą c (styl rozmowy) do siebie, obudził y dziecko i wyszł y, podczas gdy przy drzwiach mó wimy „Problemy z klimatyzacją ” i jesteś my tacy gł upi i myś leliś my, ż e padał ś nieg! . Dzwonimy ponownie nr 1, mó wią nam „5 minut” i tyle. Do rana przeklinają c wszystko i wszyscy ż yliś my, bo klimatyzator kapał na korytarzu, nie kapał nam na gł owy, ale zwyczajnie nie dawał spać .

Dzień.2 !!!!!!!!!!!!!! ! Rano przyszł a osoba sprzą tają ca pokó j - zapukał a w kawał ek plastiku w miejsce, gdzie ukryte był y rury od klimatyzatora, powtó rzył zdanie " problemy z klimatyzacją ” nie jest do koń ca jasne, tylko to stwierdzenie lub pytanie i zostawił em , natomiast przy drzwiach (chyba w tym hotelu pytania padają dopiero na progu) „Usuną ć ? ” Odpowiedzieliś my "TAK! " wyszedł....... i nigdy nie wró cił . w porze lunchu wracają c do pokoju zorientowaliś my się , ż e numer nie jest zarezerwowany, nie ma wody, znowu ludzie przychodzą i mó wią WARUNEK - „OK” idziemy spotkać się z przewodnikiem, dochodzimy do hali, para któ ra weszł a sny siadają i mó wią , ż e dali listę wycieczek. Patrzył em na nas wycieczki już się nie interesował y, mó wię , ale gdzie on sam? Mó wią idź gdzieś !!!!!!!! ! ! Nastę pnie podchodzę do przedstawiciela trasy Tez i dowiaduję się , gdzie powinniś my zajrzeć !!!!!! ! ! przedstawicielka Pegasusa, okazuje się , ż e jest to spotkanie we wł oskiej restauracji – nie moż emy otworzyć drzwi (okazał o się , ż e po prostu wbija się z ulicy), wychodzimy, bo uważ amy, ż e nie powinniś my szukać przedstawiciela, druga para pró buje wejś ć i wchodzi, boją c się , ż e nie zostaną zarejestrowani na lot powrotny. Do pokoju docieramy okoł o 13. -- pokó j nie jest sprzą tany, nie ma wody, klimatyzacji.....też nie bę dą dotykane. w tym samym miejscu SPRZĄ TACZ nawet nie chodzi po budynku , ale! wzią ł lalkę (zostawiliś my go w pokoju, wię c był ! ) i TU „ZROBIŁ EM” idę do sali, w któ rej siedzi przedstawiciel PEGASA Alla i drugi pracownik, mę ż czyzna (nie pamię tam jego imienia) , zaczynam im tł umaczyć !! ! ! to bardzo kulturowe, ż e jeś li teraz nie zostaną podję te ś rodki, to natychmiast zawoł am Ukrainę do miejsca, w któ rym sprzedano mi ten hotel i poproszę ich o interwencję w tej sytuacji, Alla nawet nie podnosi gł owy, udają c, ż e "gł uchy" mę ż czyzna wstaje i prowadzi mnie do recepcji Tam wszyscy spisują i mó wią "5 minut" Nie weszliś my do pokoju i okoł o 19.00 idę do pokoju (nie sprzą tane, klimatyzator nie dział a) Ja dzwonią z pokoju numer 1, mó wią "chwila" i nadchodzi cud Starszy nad tymi, któ rzy sprzą tają , zaczyna sprzą tać i odchodzi, KLIMATYZACJA NIE DZIAŁ A, ponownie idę do przedstawicieli Pegasusa i mó wię , ż e zamierzam napisać pismo reklamacyjne, aby nie wyjeż dż ali, a ja zaż ą dam przeniesienia do innego hotelu. Dlaczego pytają mnie, czy klimatyzator nie został debugowany? Mó wię nie. Mó wią , ż e dobrze jest mieć przy sobie bon, ż eby pomyś leć . Mą ż przeciwny przesiedleniu mó wi, ż e znowu wszystko poskł adał - rozł ó ż , dziecko już wtedy zasnę ł o - był o okoł o 22.00 naszego czasu. BALKON CAŁ Y CZAS OTWARTY TU PEŁ NY KOMARY!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Dzień.3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! rano idę tam do recepcji, już mnie widzą c, pytają CO JEST NIE MA WODY? Mó wię , ż e jest, nie usunię ta - mó wię , ż e nie usunię ta, ale klimatyzacja - ok? Mó wię , ż e klimatyzator nie dział a, znowu mó wią mi „5 minut”, mó wię , ż e za 5 minut bę dą już tylko kamienie od hotelu - a ja idę na ś niadanie I KOCHAM, a my poszliś my na ś niadanie POKÓ J JEST USUNIĘ TY KLIMATYZATOR NAPRAWIONY !!!!!! ! ! Hurra!!! ! ! W koń cu minę ł o 5 minut. Dalej o numerze nie ma co pisać - stara liczba pokoi ale nie do koń ca zabita - znoś na Gdyby nie idiota sprzą taczka i klimatyzacja, to moż na by powiedzieć , ż e wszystko jest DOBRZE. Nie prosiliś my już o sprzą tanie, to jest bardzo drogie dla ukł adu nerwowego - idź i pomyś l, kiedy to przyniesiesz. Wielu mieszkają cych w budynku "B" narzekał o na sprzą tanie i to nie tylko w tym budynku - wzię liś my nie standard, ale deluxe - ale o co chodzi. . .
terytorium!!!!!!!!!!! ! ! - bardzo zielony, pię kny, przyjemny dla oka, nie zauważ ył em chamskiego zachowania personelu w barach, wszystko przynieś li zabrali puste szklanki, nie narzucali piwa i koktajli
morze !!!!!!!!!!!!!! ! - bardzo pł ytkie, aż do gł ę bokoś ci, wstaniesz, ryb i koralowcó w prawie nie ma, a te nie pię kne, nie jasne , na plaż y na prawo od pontonu wybraliś my się na wycieczkę na wyspę Tiran, gdzie rafa koralowa jest fajna, a ryby fajnie. Plaż a jest czysta?
Animacja!!!!!!!!!!!! ! ! - nie lubił em bardzo bardzo bardzo sł abo
Park wodny !!!!!!!!!! ! ! Cienki

jedzenie - normalne, nie fontanna, ale ja! ! ! wszystkiego był o doś ć , znowu trzeba iś ć albo na ś niadanie wcześ nie, a na obiad i kolację pó ź niej, inaczej „gł odują cy” ludzie tworzą taką kolejkę i zbierają takie talerze, ż e czł owiek nie moż e tego wszystkiego poł kną ć fizycznie
!!!!!!!!!!!!!!!!! ! CO WKONAŁ O i wywoł ał o dyskomfort (agencja sprzedają ca wycieczkę powinna ostrzec o tak duż ej iloś ci Arabó w w hotelu!!!!!!! ! ! ! ! ) duż o Arabó w przyjechał o rodzinami, a gdy dziecko zobaczył o, ż e ciocia ką pie się ubrana, był o tak zdziwione !! ! , jednocześ nie stwarzają dyskomfort swoją obecnoś cią , lą dują przy basenie, wszyscy są OGROMNI Rodzina ką pie się sama, a wszyscy inni gapią się tak, jakbyś my wszyscy byli w teatrze, a ty przyszedł eś nagi jak gł upiec na przedstawienie. W pią tek i sobotę był o ich tak duż o, ż e chciał em tylko uciec!!! ! ! bardzo dziwne zachowanie (jak dla mnie) rozumiem, ż e mają swoje wł asne prawa i zasady, ale musisz zrozumieć , ż e to jest hotel, a nie ich dom, i ż e musisz przynajmniej przestrzegać ! ! ! jakie są zasady przyzwoitoś ci. PAPA pali Kalya, mama siedzi na "mrozie", gromada dzieci "piszczy, piszczy, wspina się na mamę najlepiej ś pi na krzesł ach" no i są mię ciutkie. Oznacza to, ż e jeś li nie miał eś czasu usią ś ć przy stole na ulicy, zanim wyszedł ten harem (był o ich duż o), to wszystko....
Ogó lnie - okazał o się nudne i niewygodne - ale terytorium jest dobre
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał