Coś strasznego!

Pisemny: 26 sierpień 2011
Czas podróży: 15 — 16 sierpień 2011
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Wł aś nie przybyli z Egiptu. Moż na powiedzieć , ż e został zł apany. Wybraliś my hotel zgodnie z opisem i zdję ciami, któ re chciał bym tylko zaapelować do wszystkich tych, któ rzy publikują zdję cia, zamieszczają prawdziwe zdję cia, a nie z photoshopa a z komputera. . .
Po raz pierwszy od tylu lat, kiedy moje dzieci chciał y wró cić do domu po kilkugodzinnym pobycie w hotelu.
Wszystko zaczę ł o się , gdy nie mogli znaleź ć naszej rezerwacji, a zamiast naszego nazwiska wskazano imię HASAN. Po tym, jak dostaliś my klucze i powiedzieliś my, ż e zabiorą walizki do pokoju i pokaż ą nam, w któ rą stronę iś ć . Kompleksó w jest kilka, wię c pojechaliś my sami, nikt nawet nie raczył nam pokazać , gdzie iś ć , a pytają c pracownikó w i pracownikó w hotelu, któ rzy nie znali nawet angielskiego na 10%, nie mogli nam wskazać , gdzie iś ć . Tutaj jesteś my z dwó jką dzieci w 40 stopniach upał u poszliś my i poszukaliś my naszego pokoju.

To był dopiero począ tek. Pokó j rodzinny, wygodny, przestronny, tylko jeś li wszystko znó w dział ał o. 2 pokoje, klimatyzacja dział ał a tylko w jednym pokoju. W jednym moż na był o siedzieć w kurtce, a w drugim pokoju w kostiumie ką pielowym (nie był o nawet okna), taka ró ż nica temperatur. Na począ tku powiedzieli, ż e tak powinno być , ale kiedy zrozumieli. ż e nie każ dy moż e sł uchać takiej gł upoty postanowili przyznać ż e jest problem z klimatyzatorem i wiecie jak postanowili to naprawić wył oż yli karton spod pudł a z jednej strony klimatyzatora a drugą przekrę cili dmuchać na drugi pokó j...(teraz zabawne, ale nie wtedy).
Prysznic nie dział ał , gdy chciał em przeł ą czyć wodę z kranu na prysznic, przeł ą cznik pozostał w moich rę kach. Rę cznik był dla 2 osó b, poprosiliś my o 4 i czekaliś my 4 godziny na przyniesienie nam rę cznika. Sejf nie dział ał , pró bowali go naprawić przez 3 godziny.
Kró tko mó wią c, czekaliś my do 20, aż mą ż po prostu zaczą ł krzyczeć na administrację , gdzie dopiero po 5 minutach odpowiedzieli nam, ż eby naprawić prysznic, ż eby dzieci po basenie wzię ł y prysznic, ubrał y się i poszł y na obiad . Dopiero po tym, jak wł aś ciciel hotelu wyszedł , po pó ł godzinie zmienili kran, któ ry się zepsuł .
Ale kiedy poszliś my na obiad i zobaczyliś my, ż e nie ma tam nic do jedzenia. Ż adnych owocó w, ż adnych sał atek (pokrojone ogó rki, pomidory, siekana kapusta i marchewka, oliwki), po prostu zdecydował am, ż e zdecydowanie nie chcę tam zostać . Nie był o czym nakarmić dzieci. W najprawdziwszym tego sł owa znaczeniu.
Obsł uga jest okropna. Ż E nie ma talerzy, to nie ma okularó w. Administracja nawet nie wiedział a o programie rozrywkowym dla dzieci, powiedzieli, ż e dziewczyna, któ ra o tym wie, skoń czył a dzień pracy w wieku 8 lat.

Wieczorem postanowiliś my usią ś ć przy basenie, gdzie grał a muzyka, a wiesz, ż e byli ludzie, któ rzy wydawali się normalnie odpoczywać . Moż e ich to nie obchodził o, moż e nie mieli doką d pó jś ć , moż e im się to podoba. Ponieważ pili od 10 rano i do wieczora już im to nie przeszkadzał o, a potem tań czyli kto co i jak. . Ale to zdecydowanie nie dla nas. Pojechaliś my na odpoczynek w 5-gwiazdkowym hotelu z dzieć mi i obsł ugą oraz hotelem i wyż ywieniem, ledwo cią gnię tym do 3 gwiazdek.
Nastę pnego dnia zmieniliś my hotele. i wiesz, namawiali mnie, ż ebym został przez 2 godziny. ż e zmienią numer, bę dą gotować to, co jedzą dzieci. Ale odmó wił em, bo postawa od pierwszej chwili nie był a jak profesjonalna obsł uga hotelu.
Jedynym plusem w hotelu są zjeż dż alnie wodne dla dzieci i dorosł ych. Co nas przycią gnę ł o. kiedy szukaliś my hotelu.
Przenieś liś my się do hotelu Savoy Sierra, to był y prawdziwe wakacje. Obsł uga na poziomie europejskim i rozrywka i nastawienie i wszystko.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał