Hotel pozostawił mieszane wrażenia

Pisemny: 27 październik 2020
Czas podróży: 18 — 25 październik 2020
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Moja recenzja jest absolutnie subiektywna i ktoś moż e się ze mną nie zgodzić , ale ktoś weź mie te informacje pod uwagę .
1. Morze jest przepię kne, ale dla tych, któ rzy nie lubią gł ę bokiego i piaszczystego dna. Rafy tu nie ma. Ryby są znalezione, ale rzadkie i nieliczne. Wejś cie od brzegu - bardzo pł ytkie i powoli nabierają ce gł ę bokoś ci. Czę sto zdarzają się odpł ywy. Wejś cie z pontonu - dobre, wygodne. Ł adny, drewniany pokł ad.
2. Terytorium jest ogromne, pię kne, zielone, z duż ą iloś cią kwitną cych roś lin. Jest pod opieką . Ale wraz z tym dostajesz przyzwoitą iloś ć komaró w i much. Zabierz ze sobą fundusze.

3. Pokoje są duż e, nawet standardy. Ale są bardzo stare. Z dawnego luksusu pozostał y tylko ż ał osne echa. Wszystko od dawna jest zmę czone, wiele umarł o. Prosimy o wyczyszczenie materacy i zakup nakł adek na materace. Czas zmienić poś ciel. Wiele przedmiotó w ma dziury i plamy. Zepsute meble i hydraulika. Wszystko wyglą da bardzo smutno.
Miejscowi turyś ci i goś cie z innych krajó w, jeś li to moż liwe, starają się osiedlać w ró ż nych budynkach. Nie ma sensu dopł acać do najlepszego pokoju, moim zdaniem wszystkie są ró wnie zł e. Personel sprzą ta, ale sprzą tanie zależ y bardziej od nastroju niż od dostę pnoś ci napiwku. A to ekspresowe sprzą tanie.
4. Park wodny to wspaniał e miejsce. Po prostu odpowiedni rozmiar. Z ł adnymi basenami. Wokó ł leż aki i parasole. W wyznaczonym czasie dział ają slajdy. Czysto i bezpiecznie. Ratownicy i pracownicy ochrony wykonują dobrą robotę . Codziennie aerobik w wodzie.
Dobra animacja. Zabawa. Bary są otwarte.
5. Jedzenie i restauracje - jest duż o jedzenia, dobrze wyglą da, pachnie pysznie, ale jest tak podatne na obró bkę cieplną , ż e staje się martwe i traci smak i jasnoś ć . Mię so, ryby dostę pne codziennie. Warzywa zł ej jakoś ci. Sery nie są smaczne, kieł baski obrzydliwe. Torebki z herbatą i kawa rozpuszczalna to hań ba dla 5* hotelu. Nawet jeś li ma ograniczony budż et. Praktycznie nie ma owocó w. Melon, czę sto zielony. Daktyle i rzadko nasiona granatu, sł abo obrane. Pyszne wypieki. Chleb, buł ki, herbatniki, eklerki. Naprawdę pyszne orientalne sł odycze.
Restauracja i jej wnę trze są ró wnie stare i odrapane jak pokoje hotelowe. Tutaj musisz raz zrobić naprawdę poważ ne czyszczenie i czyszczenie. Zmień meble. Nie uż ywaj zepsutych naczyń i krzywych sztuć có w.

6. A co najważ niejsze, administracja powinna zwracać uwagę na zachowanie personelu. Jest doś ć luź ny. Nie wszyscy, ale wielu zachowuje się obrzydliwie. Pozwalają sobie na nę kanie dziewczą t i kobiet, nie zwracają c uwagi ani na wiek, ani na status. Bardzo nachalny. Zadają doś ć ś miał e, a nawet aroganckie pytania. Odpuś ć sobie nieprzyjemne ż arty i zwroty. Nawet pomimo tego, ż e niektó re dziewczyny same prowokują swoim wyglą dem i zachowaniem, personel musi zachowywać się powś cią gliwie i cierpliwie. Szczegó lnie aktywny, w zł y sposó b, jest barman w restauracji gł ó wnej. Nieprzyjemne, a nawet obrzydliwe.
Jeś li obiektywnie rozważ ymy sytuację z epidemią na ś wiecie, brakiem masowych turystó w, zuboż eniem kraju itp. , kraj dokonał wł asnych korekt, ale nadal trzeba dotrzymać kroku i utrzymać hotel w prawidł owy stan.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał