Duży obszar i to wszystko?

Pisemny: 9 listopad 2019
Czas podróży: 21 — 31 październik 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Piszemy recenzje po raz pierwszy, ale ta recenzja jest pł aczem z serca nie wiem. Wybraliś my hotel na dł ugi czas, organizator wycieczek doradził nam pobyt tutaj, biorą c pod uwagę wszystkie niuanse pienię dzy, gwiazdek i okazał o się , ż e zatrzymaliś my się w tym konkretnym hotelu. Odpoczywamy nie pierwszy raz za granicą , był o wiele miejsc, ale nawet dzieci wspominał y te wakacje, dzieci mó wił y, ż e to najgorszy hotel w jakim byliś my.

Zacznijmy od przyjazdu.


Do Shesh polecieliś my wieczorem, transfer zawió zł nas do hotelu, czas był już po 21:00 przyjechaliś my na recepcję , kolega Ahmed zał atwił nas, kró tko mó wią c, dopó ki nie dali mu 2$, nikt się nie ruszył , dali pienią dze, wszyscy jesteś my najlepszymi klientami, od razu się zał atwili (na 3 pię trze), ż adna proś ba nie został a uwzglę dniona, czyli fakt, ż e mam troje dzieci, prosił em o drugie lub pierwsze pię tro.
Wysł ano nas na obiad do chiń skiej restauracji, ale obiad był tylko nazwą , dostaliś my gorzoną , gorą cą wodę z liś ć mi herbaty, sama placó wka był a ś mierdzą ca, szara, brudna, co spowodował o owrzodzenia na ustach nastę pnego dnia.

Otó ż ​ ​ po obiedzie z ż alem rozsiedliliś my się na pó ł , sam pokó j był duż y, ale wszystko jest stare, odpada, wszystko jest skrę cone, sklejone. Pierwszą noc spę dził em jakoś . Drugiego dnia zaczę ł o się od ś niadania, poszliś my do jadalni (po prostu nie moż na tego inaczej nazwać ) walczyliś my o naczynia, czyli po prostu brakował o naczyń , szklanek na wodę , potł uczonych szklanek na sok, pł yty krawę dziowe, widelce, wygię te noż e. Obiad też trwał . Kolacja to generalnie bzdura, staliś my w kolejce, ż eby dostać się na obiad, to generalnie pierwszy raz, kiedy to widzę.

Wię c przyjaciele trzeciego dnia.

Moja ż ona przypadkowo zgubił a telefon, zostawił a go dosł ownie bez opieki na 5 minut, wró cił a po telefon, nie był o go, stał o się o 7:30 rano, tj.

w holu nie był o nikogo opró cz personelu hotelowego, poszł a do recepcji zapytać , czy ktoś przynió sł jej telefon i powiedział a, ż e ​ ​ go zgubił a, wezwano kierownika hotelu, powiedział coś niegrzecznie w swoim ję zyku i zabrał ze sobą innego pracownika (nie wiadomo, kto tam pracuje) poszedł w kierunku naszego pokoju nic nie rozumieją c, moja ż ona poszł a za nimi, zaż ą dali otwarcia pokoju i zaczę li wszystko rzucać , grzebali po cał ym pokoju, otwierali wszystko, co się dał o się otworzył , podnió sł ł ó ż ka, potrzą sną ł materacami, Sejf był otwierany trzy razy, okazał o się , ż e myś leli, ż e sami go schowaliś my i chcemy, ż eby nam go znaleź li. Ponieważ nic nie znaleź li, wyszli z pokoju, a już na recepcji powiedzieli, ż e znajdą go za godzinę.

I tak kazali nam co godzinę przychodzić za godzinę . Có ż , wieczorem oczywiś cie zmę czył em się tym, trochę eksplodował em, pokł ó cił em się , oczywiś cie byliś my dla siebie niegrzeczni, ale w koń cu powiedziano nam, ż e teraz wszystko bę dzie dobrze przez 30 minut.
Powiem, ż e nikt o nas nie dbał , wszyscy byli absolutnie pewni, ż e straciliś my to, czego szukaliś my, najważ niejsze, ż eby byli spokojni, czyli znowu gdybym poprosił , dał bym pienią dze, nie wiem, moż e zaczę li dochodzić , ale w zasadzie nic nie oferowaliś my. Mó wię , znajdziesz telefon dla mnie, dam ci, po prostu weź tam potrzebne informacje, to wszystko, nic wię cej nie jest potrzebne, telefon jest stary, nie szkoda, Samsung czy co tam, był kwestia postawy.

Przewodnik po hotelach jest niczym. Przywitał em się , kilka sł ó w o hotelu i tyle, potem zaczą ł em opowiadać o moich wycieczkach, gdzie jechać , ile to kosztuje, kró tko mó wią c, to wszystko bzdury.

Jeś li chodzi o hotel. Terytorium jest duż e. Plaż a piaszczysta morze. Pł ytko, czyli aby znaleź ć gł ę bokoś ć , trzeba przejś ć okoł o 200 m. Koralowcó w nie ma. Nie ma ż ywej istoty, nie ma podwodnego pię kna.
Hotel nie speł nia wymagań.5*, wszyscy pracownicy są brudni, jakiś ś mierdzą cy, jakiś zapach pochodzi od wszystkich, nieprzyjemny, uczucie, ż e wszystkie 10 dni, w któ rych byliś my, byli w tych samych ubraniach , nie schludnie, kelnerzy chamó w.

Jedyne, z czego byliś my zadowoleni, to sprzą tacze pokoju. Pilnie wykonywali swoją pracę i sprzą tali na czas.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał