To pierwszy raz, kiedy natknęliśmy się na taki hotel.

Pisemny: 1 styczeń 2020
Czas podróży: 23 — 30 grudzień 2019
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
W Egipcie 11 razy, ale pierwszy raz piszę recenzję! ! ! To pierwszy raz, kiedy spotykamy się z takim hotelem.
Do hotelu dotarliś my o 18:30. Osiedlili się za godzinę . Numer 1132 dostał em w 5-7 minut spacerem od recepcji (morze 10 minut). Stosunkowo ś wież y, ale co 2-3 dni w toalecie pachniał o dziko szczerą kanalizacją - tak, ż e oczy wyjadał y z amoniaku, a my odpoczywaliś my z tró jką dzieci w 2 pokojach. 8 miesię cy z nami, a 2 starsze z dziadkami osobno. Przez resztę dzwonili kilka razy, proszą c o rozwią zanie problemu, ale nikt nie przyszedł . Uratował a się maska ​ ​ i zamknię te drzwi. W pokoju 1137 wszystko był o dokł adnie takie samo: ś mierdział o kanalizacją , chociaż pokoje są daleko, czyli problem z hotelem.
Restauracja to inna historia! Ekstraktory w ogó le nie dział ają . Jeś li wieczorem perfumował eś się perfumami, to po wejś ciu do restauracji czujesz się jak wizyta w czeburecznej!! ! ! Jedzenie jest poniż ej ś redniej. Na przykł ad z przystawek poza biał ym ryż em i frytkami nic nie zobaczysz. Kurczak, filet z ryby - okazuje się , ż e brakuje. Kurczak smaż ył się tylko 3 dni na starych piecach, któ re skrobali, ale sadza i zapach spalonego oleju przylepiają się do naczynia. To super jedzenie okazuje się być wydawane w porcjach, nie wię cej niż.1 szt. na talerzu)) A jeś li uważ asz, ż e szturchanie talerza ci nie wystarczy, mó wią , odwracają twarze. Wydaje się , ż e specjalnie przygotowują wszystko nie z wyprzedzeniem przed obiadem lub kolacją , ale zaczynają się od otwarcia restauracji. W pobliż u dystrybucji natychmiast tworzy się kolejka 20-30 osó b z bezczynnymi okapami !! !

Abyś mó gł zrozumieć skalę , dł ugoś ć cał ej dystrybucji ż ywnoś ci wynosi 6 metró w (có ż , to jest bardzo mał e). Oznacza to, ż e kolejka mogł a owiną ć się jak wą ż.2 razy. Na ś niadanie wydawane są naleś niki o zabawnym rozmiarze (ś rednica 5-6 cm))) 2 sztuki. na talerzu. Meble są stare. Ekspres do kawy nie jest do tego hotelu))) Kawa, herbata należ y poprosić o kubki, a ł yż eczki nie był o w ogó le przez cał e wakacje. Cukier wymieszano noż em.
Trudno nazwać to restauracją . Sama atmosfera, smak jedzenia, kolejki po jedzenie, kolejki po napoje stawiają przed administracją ogromne pytanie. Pł atne są karty a la - 10 j. u. na osobę z wyją tkiem jednej, z któ rej moż na skorzystać.1 raz. Skorzystaliś my)))) Ten sam bufet. Idziesz do wł asnego jedzenia, któ re nie ró ż ni się niczym od wspó lnej jadalni.
Terytorium jest pię kne, zadbane, nie ma pytań . Jeden podgrzewany basen. 3 zjeż dż alnie w parku wodnym z bardzo zimną wodą i jedna z nich nie dział a. O 10 rano nad morzem leż aki bę dą już zaję te (zasadą samego hotelu nie jest zajmowanie tu leż akó w) i na tym tle bardzo uderzają ce jest to, jak personel pę dzi z obcokrajowcami. turyś ci (zwł aszcza wś ró d Wł ochó w jest ich duż o). Swoją drogą mają też osobne restauracje, w któ rych dostajemy 10$ od osoby. bę dzie podpisany przez VELTUR wszę dzie.
Wieczorem na dyskotekach dla dzieci i pokazach programó w w barach kolejki (pó jdą za tobą wszę dzie))))

I wreszcie negatywne wraż enie na temat hotelu potwierdził fakt, ż e nie liczyli bielizny z sofy, podobno przez 8 miesię cy. dziecko, któ re schowaliś my do szafy, bo spał o mię dzy nami (ł ó ż eczko - nigdy nie sł yszeli o takiej akcji). Lot był o 18.45, odebrano ich o 15.00, zostawiają c walizki i oddają c pokó j o 9 rano, nie zastaliś my ich o 14.30 w hali bagaż owej, ale okazuje się , ż e ich aresztowali))) Kiedy zaczę liś my się niepokoić , gdzie skoń czył się bagaż , nieodpowiedni administrator wybiegł i zaczą ł pokazywać , ż e rzekomo ukradliś my bieliznę , szturchają c nasz bagaż . Po tym, jak wyjaś niliś my mu, ż e powinni sprawdzić szafki, zaczą ł woł ać , krzyczeć na personel, a takż e uciekł . Inny facet wyszedł i zaczą ł przepraszać za szefa. Nigdy nie przeprosił .
WYNIK: ZDECYDOWANIE OCENA HOTELU NIE JEST POWYŻ EJ 6.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał