WSZYSTKO BYŁOBY DOBRE, ALE...

Pisemny: 7 marta 2019
Czas podróży: 7 marta 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
WSZYSTKO BYŁ OBY DOBRE, ALE. . .
Dziś.03. 07.2019 zameldowaliś my się w hotelu. Przyjazd był wcześ nie, wię c czekali na zameldowanie bardzo dł ugo - do 15.00, ale to nie przeszkadzał o szczegó lnie, bo zameldowanie był o wszę dzie po 12.00, chociaż był em na miejscu i ostrzegał em o tym przepisie. W oczekiwaniu na osadę zjedliś my ś niadanie i lunch, zwiedziliś my plaż ę , spacerowaliś my po cał ym terytorium. Podobał o mi się wszystko na terenie i na plaż y, bardzo ł adne i przestronne, zgodnie z oczekiwaniami hotelu. Jedzenie też jest dobre, mam nadzieję , ż e nie zawiedzie dalej. Wszystko szł o dobrze. . .
I wtedy w koń cu się ustaliliś my, mamy pokó j superior, ta cena jest wyż sza niż zwykle. Pokó j jest przestronny zgodnie z oczekiwaniami. Ponieważ jednak na zameldowanie czekaliś my do godziny 15.00, zał oż ono, ż e pokó j na pewno bę dzie czysty. Ale to koszmar! Zasł ony i okna są zamazane, Krzesł a na balkonie pokryte kurzem, moż na to prześ ledzić palcem, postanowiliś my pić herbatę , filiż anka jest rozbita, jak powinna, na ł ó ż ku, któ re powinno być czyste , są zł apane dł ugie kobiece wł osy, oczywiś cie nie mę skiej gospodyni. Przyszedł em z morza, poszedł em wzią ć prysznic, ani jednego rę cznika w pokoju! ! !

Rozumiem wię c, ż e gospodyni nie zrobił a nic, aby posprzą tać pokó j, a pytanie dotyczy administratora hotelu, jeś li pozycjonujesz hotel jako 5 gwiazdek, po co zatrudniać tak nieodpowiedzialnych pracownikó w, któ rzy po prostu psują wizerunek twojego hotelu!
Bę dziemy nadal odpoczywać w Pań stwa hotelu przez 11 dni, prosimy aby to się nie powtó rzył o i pokó j jest czysty!! !
Zał ą czam zdję cia dowodó w nie sprzą tania pokoju
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał