STRASZNA OBSŁUGA! NIE PROFESJONALISTÓW PRACUJĄ NA RECEPCJI!

Pisemny: 3 luty 2019
Czas podróży: 31 styczeń — 6 luty 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Jesteś my teraz w tym hotelu, osiedlonym w dniu 31.01. 2019
Pokó j 6224
Terytorium jest bardzo duż e i zielone
Wstę pnie zapł aciliś my 100$ dodatkowo za pokó j Deluxe przed wyjazdem (powinno zawierać darmowe pranie i minibar)
Minibarek jest pusty!!! !
Wedł ug personelu herbata / kawa i woda to minibar! Koszmar!
Osiedliliś my się w niezbyt czystym pokoju, nie dali poś cieli dla dziecka (mamy nocleg 2 + 1)
4 dni dzwonię i idę do recepcji i proszę o poś ciel i pranie, nikt nie odpowiada na moje proś by
W recepcji obrzydliwie komunikują się z wczasowiczami
Odpoczywaliś my 2 rodziny, nasi znajomi ukradli rę cznik z balkonu
Kiedy zaczę li rozumieć , nie był jedyny
Nikt też nie chce rozumieć , spotykać się i iś ć na ustę pstwa. Najważ niejsze dla nich jest to, ż e za jeden rę cznik pł acisz 15 dolaró w.

Po drodze chł opaki mają tu taki biznes
Szkoda, ż e ​ ​ normalny hotel psuje zł e nastawienie recepcjonisty
Jedzenie dla 3+
Oczywiś cie nie wyjdziesz gł odny
Ale na przykł ad w Sultan Gardens czy Jazz Belvedere jedzenie jest znacznie lepsze.
Zdecydowanie nie polecam tego hotelu!! ! ! odką d przyjechał eś odpoczą ć , a sam personel psuje ci te wakacje
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał