Obsługa jest obrzydliwa

Pisemny: 24 lipiec 2018
Czas podróży: 9 — 19 lipiec 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Jedynym plusem hotelu jest rafa koralowa. Schodzi prosto w gł ą b ś ciany, duż o ryb, nawet widział em miecznika, a do naszej zatoki wpł ynę ł o stado delfinó w. Morze jest bardzo ciepł e, czyste i pię kne) To jedyny powó d, dla któ rego warto jechać do Egiptu, a nie do tego hotelu! Nie radzę .
Jakoś ć usł ug jest okropna. Zwł aszcza jedzenie: monotonne, ź le ugotowane i bez smaku, wybierano najtań sze produkty, praktycznie nie był o owocó w morza, poza zwykł ą smaż oną biał ą rybą , czasem kalmary (3 razy na 10 dni na cał e wakacje), jeden melon, daktyle i gruszki z owocó w, arbuz był.2 razy tylko w weekend, ta sama sytuacja ze wszystkim innym, wybó r bardzo ograniczony. Dodatkowo, ż eby wzią ć danie gł ó wne, trzeba stać po nie w ogromnej kolejce w restauracji, a potem kolejna kolejka po przystawkę , jeś li nie chce się jeś ć jednej frytki na cał ą resztę . W efekcie już w pierwszych dniach odpoczynku mieliś my ostrą biegunkę (wszystkie 4 dorosł e osoby) i tak przez cał ą resztę dobrze, ż e braliś my duż o tabletek z ż oł ą dka.
Pokó j jest zwyczajny, sprzą tanie zależ ał o od tego ile został o pienię dzy. Rę czniki plaż owe należ y zmienić wieczorem w pokoju, w tym celu musieliś my 3 razy dzwonić do recepcji, aby zmienić je przynajmniej raz w cią gu cał ego urlopu. Teren hotelu jest ogromny, jest wiele basenó w i wszystkie są brudne, fragmenty poł amanych pł ytek są czasem po omacku ​ ​ na dnie. Toalety publiczne są ró wnież bardzo brudne (a wszystko z powodu biegunki). Ponadto stosunek personelu do goś ci jest negatywny. Wszę dzie mijam moich Arabó w i są serwowane poza kolejnoś cią .

W czasie odpoczynku czekał a nas kolejna bardzo nieprzyjemna sytuacja, wieczorem chcieli pograć w bilard. W recepcji dziewczyny powiedział y, ż e muszą poszukać na terenie jakiegoś faceta w pasiastym T-shircie. Poszukiwania oczywiś cie się nie powiodł y. Potem te same dziewczyny nie mogł y nam w ż aden sposó b pomó c, a bilard był dodatkową usł ugą za pienią dze. Zadzwonili do administratora, któ ry bardzo dł ugo do nas chodził , a potem z niezadowolonym spojrzeniem powiedział , ż e pracuje tylko w bilardzie od 9 rano do 18 wieczorem. Nie ma tego nigdzie w opisie hotelu. Po naszym pytaniu, ż e to nienormalna sytuacja, kiedy każ dy, kto chce wieczorem pograć w bilard musi najpierw kogoś poszukać , a potem dowiedzieć się od administratora o godzinie, powiedziano nam „To dla nas normalne” (to normalne). dla nas). Cał a charakterystyka hotelu wł asnymi sł owami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał