Całkowicie zepsute wakacje od pierwszych dni

Pisemny: 6 grudzień 2017
Czas podróży: 22 — 29 listopad 2017
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
U nas 22.11. 2017 o godz. 19-00 dostaliś my pokó j 5117, brudny, nieposprzą tany (i nie byliś my jedynymi, któ rzy mieli problemy z rozliczeniem), brak wody lub herbaty dla Ciebie peł ne „All inclusive”, na proś by o przeniesienie do inny pokó j, kierownik recepcji Ahmed mó wią c, ż e nie ma wolnych miejsc, rzucają c klucze do pokoju, powiedział , ż e pokó j zostanie posprzą tany za 15 minut, po dwó ch godzinach nikt nie przyszedł , w tym czasie w hotelu był o tylko 30% peł ne i był o mnó stwo wolnych pokoi. Widzą c, ż e dziewczyny nie mogą się same obronić , zaczą ł być niegrzeczny, krzyczeć , nie chciał się komunikować , ignorował wszystkie proś by, nawet przynió sł butelkę wody. Zmę czeni, gł odni, wyczerpani, rozczarowani takim zachowaniem Ahmeda w recepcji musieliś my zameldować się w naszym pokoju.
Pokó j pachniał ś ciekami każ dego wieczoru, smró d dochodził z toalety tak, ż e nie moż na był o spać , drzwi balkonowe się nie zamykał y, a do pokoju moż na był o wejś ć z ulicy, bo był o na pierwszym pię trze.
Izolacyjnoś ć akustyczna wynosi zero, dzię ki czemu moż na spokojnie cieszyć się nocnymi rozgrywkami są siadó w z innych pokoi i pijanymi krzykami z ulicy.


Drogi menedż erze Tamir!
Proszę o zwró cenie szczegó lnej uwagi na zachowanie kierownika recepcji, w ż adnym z hoteli nie ma takiej chamstwa, psuje to reputację Twojego hotelu, co dodatkowo doprowadzi do spadku frekwencji turystó w w Reef Oasis Blue Bay Resort & Spa 5 *
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał