dobry hotel, problemy z zakwaterowaniem i obsługą pokoju

Pisemny: 22 październik 2017
Czas podróży: 14 — 21 październik 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Przyjechaliś my do hotelu o 5 rano, zaczę liś my się meldować o 14, dali pokó j 2 osobowy na trzy, skandal, o 15 dostaliś my pokó j 3, ale bez rę cznikó w. Za spó ź nione rozliczenie - uwaga, kosz owocó w w pokoju (2 jabł ka i banan), szkoda, ż e ​ ​ nie uda mi się zamieś cić zdję cia. Po wielu proś bach rę czniki został y odebrane w jeden dzień , a nastę pnie przy basenie, gdy nas nie był o przez kilka minut, sprzą taczka zabrał a rę czniki. Znowu dowiadują c się w recepcji i czekają c cał y wieczó r, gdy ich szukali (okazał o się , ż e rę czniki został y skradzione przez personel hotelu, a nastę pnie sprzedane goś ciom). Sprzą tanie i zmiana poś cieli ze skandalem.
To są fakty, wycią gnij wł asne wnioski. Za drugim razem nie pojedziemy, chociaż teren jest bardzo pię kny, a restauracja jest na poziomie. Ale nastawienie personelu.....
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał