Straszne wakacje!

Pisemny: 16 czerwiec 2017
Czas podróży: 4 — 11 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
Absolutnie nie polecam tego hotelu! Nigdy nigdzie nie widział em takiej straty pienię dzy! Od tego zacznę swoją recenzję . ż e w Egipcie był em 4 razy. Był a z mę ż em, a jego siostra z mę ż em. Po raz pierwszy byli w Egipcie. Przyznam się , ż e przekupił em cenę wycieczki do tego hotelu i rekomendacje organizatora wycieczek. I okazał o się , ż e to tania yushka. Zaraz po przybyciu do hotelu, a jest to godzina 8 rano, udaliś my się do restauracji na ś niadanie. I nigdy nie widział em takiego niedoboru ż ywnoś ci podczas wszystkich moich wizyt w Egipcie i Turcji. Szef kuchni sam tam nie jada. Z owocó w był y posiekane jabł ka z jakiegoś powodu namoczone w wodzie, posiekany melon, brzydkie pomarań cze, a czasem daktyle. Oczywiś cie zdenerwowany, ale poszedł em zobaczyć liczby. Muszę od razu powiedzieć , ż e terytorium jest duż e. Nad brzegiem morza znajduje się recepcja, basen i restauracje. Wszystkie budynki znajdują się w gł ę bi terytorium, 2. linia. pierwsze budynki skł adają się z apartamentó w i pokoi typu deluxe. Jeś li myś lisz, ż e za jaką ś symboliczną cenę zostaniesz w nich osadzony, to się mylisz. Bę dziesz musiał zapł acić dodatkowo 12u. e. za noc. Ale to nie jest tego warte. Obserwowaliś my ich. Są nieco wię ksze niż standardowe i nie mają widoku na morze. Zostaliś my umieszczeni na pierwszym pię trze budynku 5. Jest najbliż ej standardu. Ale na pewno iś ć do restauracji na okoł o 7 minut. I pamię taj, ż e jest gorą co. Pokoje są stare, podobnie jak meble. Szczegó lnie nie podobał a mi się ł azienka z prysznicem. Woda ź le pł ynie. Postanowiliś my zmienić hotel nastę pnego dnia. Ale po przebudzeniu, po namyś le, postanowiliś my i tak zostać . Dowiedzieliś my się ró wnież , ż e jest bezpł atna restauracja, w któ rej trzeba zapisać się na kolację . Wię c uratował sytuację jedzeniem. Potem wydaje się , ż e coś dobrego pisze, ale nadszedł dzień wyjazdu i zaczę ł o się . Wró ć my jednak do naszej osady. Drugiego dnia postanowiliś my zamienić pokoje z pierwszego pię tra na drugie. A nasi krewni mieli zepsutą deskę sedesową podczas odprawy, wą ż prysznicowy przeciekał , a telefon nie dział ał . Natychmiast zgł osili się na recepcję , 5 maja zarzą dcy zapisali. Szó stego powiedzieli ponownie, zapisali to. Przyszli tylko 7 i wszystko zmienili. W dniu wyjazdu powię kszyliś my jeden pokó j, ponieważ wylecieliś my o 22.00 i przenieś liś my wszystkie rzeczy do nas. Oddali swoje o godzinie 12 i poszliś my odpoczą ć . O 18.00 puś cili swoje i poszli zapł acić i czekać na autobus, miał przyjechać o 18.45. Zapł acili i zaczę li czekać . Podszedł do nich starszy menedż er Emil (zdję cie w zał ą czeniu) i powiedział , ż e są winni 50 dolaró w za zepsutą pokrywę toalety. Zaczę liś my mu tł umaczyć , ż e to nie my, ż e to od nas zależ y, ż e zostawiliś my podania i wszystkim powiedzieliś my. Nie chciał nawet sł uchać , ale powiedział , ż e nie wypuś ci nas z hotelu. I to pomimo tego, ż e pokó j został przekazany bez problemó w o godzinie 12. a do autobusu został o 30 minut, zadzwoniliś my do przewodnikó w Join up i powiedzieli nam tak leniwie, ż e nic nie mogą zrobić , ale są po naszej stronie . Przewodnik Join up, któ ry towarzyszył autobusowi, powiedział , ż e to są nasze problemy i nie wypuszczą nas, dopó ki nie zapł acimy. Co mogę ci powiedzieć : sł yszał em, ż e niektó re hotele praktykują oszustwa finansowe, ale nie mogł em nawet pomyś leć , ż e wpadnę w coś takiego. Za to, ż e mó j mą ż i ja interweniowaliś my w sprawie naszych bliskich, zaż ą dali od nas ró wnież.20 dolaró w za rzekomo zgubioną torbę na rę czniki. Mogę powiedzieć , ż e nie jest to sł owo nieprzyjemne. Nawet nie wiem, czy to dobrze, czy nie, ż e mieliś my te pienią dze i oddaliś my je. Wszyscy przybyli na lotnisko zdenerwowani, strasznie zdenerwowani. Wszystkie dobre wraż enia zniknę ł y. Po przybyciu do Kijowa zgł osiliś my nasze roszczenia Doł ą cz. Powiedzieli, ż e zaż ą dają odszkodowania od strony egipskiej. Egipscy przewodnicy są tam tylko po to, aby Cię oprowadzić . Nie oczekuj od nich pomocy i obrony Twoich interesó w. Jesteś sam w obcym kraju i nikt cię nie potrzebuje. Wysł ali też roszczenie ze zdję ciem do dyrekcji hotelu z opowieś cią o samowoli swoich pracownikó w. Jak rozumiesz, nikt nie dał nam pokwitowania zapł aty. Opowiadam tę historię , abyś nie popadł w taki rozwó d i był ostroż ny. Moż esz robić zdję cia wszystkiego, choć nie jest to faktem, ż e to ci pomoż e. Dlatego MOCNO NIE POLECAM TEGO HOTELU. TO KŁ AMSTWA I GRADZIEJ!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał