Pierwszy dzień w hotelu rozpoczął się rozczarowaniem (((

Pisemny: 22 październik 2020
Czas podróży: 22 — 28 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 7.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Jesteś my w nim po raz drugi, pierwszy raz byliś my w 2017 roku i jest z czym poró wnywać .
Muszę od razu powiedzieć , ż e hotel wcale się nie zmienił na lepsze.
Pię kno przyrody i zadbane tereny pozostał y takie same. To wszystko, niestety.
Zacznę od stwierdzenia, ż e ​ ​ wszystko wskazuje na to, ż e hotel jest teraz w trybie oszczę dnoś ciowym.
Jedzenie to prawdziwe rozczarowanie. Rano omlet to jajka z warzywami (a nie tak jak wcześ niej – z kieł basą , mozzarellą ), a nawet za tym omletem jest kolejka (a to w domu podczas pandemii) – bo po prostu nie chce się jeś ć cokolwiek od reszty. Jakieś naleś niki na mleku w proszku z polewą przypominają cą trochę czekoladę , zupeł nie niesł odzony melon i drewniane brzoskwinie i mał e zmę czone banany.

Dział a tylko jedna restauracja, restauracja nie dział a w pobliż u morza.
Bar na plaż y to ogó lnie smutek i melancholia. W 2017 roku był a też pyszna pizza z tuń czykiem i frytki nie w spalonym oleju. A teraz nie ma absolutnie nic do jedzenia. Jest tylko jedna pizza margherita, a potem kolejka po nią . Có ż , burgery z pikantnym, ale mniej lub bardziej jadalnym mię sem.
Powiedzieć , ż e byliś my rozczarowani, to mał o powiedziane.
Mam nadzieję , ż e kierownictwo hotelu przeczyta moją recenzję i weź mie ją pod uwagę .
Nie wszyscy turyś ci kupili tę wycieczkę po palą cych cenach! Zabraliś my go z powrotem w styczniu 2020 roku, aby odpoczą ć przed majowymi ś wię tami, ale ze wzglę du na Covid-19 trasa został a dla nas przeł oż ona teraz.
A za cenę , jaką za nią zapł aciliś my, wcale nie jest wart swojej ceny.
Jeś li administracja nie uwzglę dni opinii turystó w, to na pewno nie przyjedziemy tu ponownie i na pewno nie doradzimy naszym znajomym.
Bo nie moż na tak obniż yć jakoś ci usł ug, nawet jeś li sytuacja nie jest ł atwa z ekonomicznego punktu widzenia. Dzię ki takiemu podejś ciu stracisz swoich stał ych turystó w.
Naprawdę mam nadzieję na szczerą odpowiedź od kierownictwa hotelu. Czy moż esz mi wyjaś nić , co się stał o z hotelem o najlepszym stosunku jakoś ci do ceny w Sharm El Sheikh?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał