Dzięki za resztę!

Pisemny: 8 może 2019
Czas podróży: 20 — 29 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Zatrzymał em się w tym hotelu po raz drugi. Ostatnim razem był o nas trzech, mieszkaliś my w pokoju 203, któ rego cechą był y drzwi do są siedniego pokoju (tzw. poł ą czenie), co jest rzadko spotykane w innych hotelach. Dlatego tym razem z dwó jką stosunkowo dorosł ych dzieci postanowiliś my zarezerwować wł aś nie takie dwa pokoje dwuosobowe, co jest niewą tpliwie wygodniejsze niż pokoje rodzinne. Przyjechaliś my do hotelu o 6.50 rano, serdecznie przywitani w recepcji. Znaleź liś my nas w bazie jako repeatery, zał oż yliś my zł ote bransolety i wysł ano na ś niadanie. Począ tkowo myś leliś my, ż e to dla nas wyją tek, jako repeatery, ale pó ź niej niejednokrotnie na ś niadaniu i lunchu widzieliś my nowo przybył ych wczasowiczó w (byli ł atwo rozpoznawalni po dż insach i swetrach) w ogó le bez bransoletek. Albo hotel wycią gną ł sł uszne wnioski z poprzednich recenzji, albo luka w zabezpieczeniach, ale fakt pozostaje faktem - hotel nie jest zainteresowany tym, abyś był gł odny i zł y z dł ugiego oczekiwania na pokó j, bo trzeba czekać do 14, a w naszym przypadku nawet do nieprzyzwoitej 15.30.
Jedynym rozczarowaniem dla nas w tym hotelu był o dł ugie oczekiwanie na pokó j, któ re został o zrekompensowane wydaniem eleganckiego trzypokojowego apartamentu (+ z niewiadomego celu aneks kuchenny z barkiem ś niadaniowym i kaflami) z dwiema ł azienkami i ogromny balkon z widokiem na morze, na któ ry weszliś my od razu zapomnieliś my o wszystkich kł opotach i zaczę liś my cieszyć się resztą . Nie zwracano uwagi na drobiazgi w postaci starych, obskurnych foteli i sof, poobijanych szafek, kurzu i drobnych ś mieci na korytarzu i schodach przed pokojem, najważ niejsze, ż e wszystko dział ał o i był o w dobrym stanie. Sprzą tanie pokoju, zmiana rę cznikó w i doskonał e ś cielenie ł ó ż ek z bonusami w postaci liczb, a nawet jeś li zapomniał eś zostawić podzię kowania - codziennie. Zmiana poś cieli na 9 dni na pewno był a 4 razy. Ze wzglę du na idealną stację benzynową był o to po prostu trudne do ustalenia. Był y nawet pró by odkurzania, ale był y mniej skuteczne niż ś cielenie ł ó ż ek.
Nigdy nie był o problemó w z leż akami na plaż y, był o to trochę trudniejsze w pobliż u centralnego basenu, ale przy 100% obł oż eniu hotelu uważ am to za normalne. Koral z rybą jest nieporó wnywalny. Nawiasem mó wią c, odwiedzają c morską wycieczkę z pł ywaniem w pobliż u koralowcó w na otwartym morzu, nie odkryliś my dla siebie czegoś wyją tkowego, to samo widzieliś my w pobliż u naszego hotelu.

Niezbę dne minimum animacji był o obecne, był y zawody i aerobik w wodzie, a poranne ć wiczenia, siatkó wka, petanque, był a nawet pienista dyskoteka na plaż y - szkoda, ż e ​ ​ tylko raz wszyscy byli zachwyceni. Po obiedzie doś ć sł aba dyskoteka dla dzieci (+ bonus w postaci 20-minutowej kreskó wki i popcornu), wystę py ś piewakó w i wystę py tematyczne. Ale to, czego brakował o (to był o podczas naszej ostatniej wizyty), to taniec brzucha przy basenie w cią gu dnia. Kobiety są zawsze aktywnie zaangaż owane w to wydarzenie. Szczegó lnie chciał bym wspomnieć o animatorze Vovie, któ ry przez cał y dzień umieję tnie rozweselał goś ci.
Jedzenie nam smakował o, był o urozmaicone, wszystko wystarczał o dla wszystkich. Zawsze jest kilka rodzajó w mię s, ryb, w tym grillowane, frytki, makarony, pizza, naleś niki, duż o warzyw, zió ł i ciastek. Bardzo smaczny ser feta. Kilka razy był y dania, grill, zupa z owocó w morza (kraby, krewetki, kalmary). Kucharze pró bowali. Zgadzam się , ż e porcje mogł y być wię ksze, ale nikt nie zabronił im wracać po wię cej. Tak, jest to trochę niewygodne, ale z drugiej strony dyscyplinuje, aby nie zyskać zbyt wiele. Cztery dał am na jedzenie tylko ze wzglę du na grilla, któ ry czę sto się palił . Kelnerzy w restauracji nie pró bowali, stoł y był y sprzą tane bardzo powoli, napoje nie był y oferowane, w przeciwień stwie do kelneró w obsł ugują cych stoliki na tarasie.
Bardzo podobali mi się barmani - sympatyczni i pogodni faceci. Szczegó lnie chciał bym wspomnieć o barmanze Mahmoud (Mimi), któ ry począ tkowo pracował przy gó rnym basenie La Piscina Bar, ale potem został przeniesiony na taras. Jego koktajle był y najsmaczniejsze.
Mił ą niespodzianką był a impreza w formie bufetu dla repeateró w ze wspaniał ymi koktajlami, sushi i kanapkami z owocami morza.
Wniosek - hotel nadal trzyma swoją markę , ale wymiana mebli i renowacja niektó rych pokoi jest bardzo poż ą dana.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał