Nie pięć, ale trzy gwiazdki dałyby b, nie więcej. Nie podobało mi się to.

Pisemny: 13 sierpień 2016
Czas podróży: 1 — 11 sierpień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Pokó j był zagospodarowany na dł ugi czas. Mó wili niegrzecznie, bez uś miechu.
W pokoju był y karaluchy, duż e i bezczelnie chodzą ce. Mini bar nie dział ał . Poprosili o naprawę . Odpowiedzieli w cią gu pię ciu dni. Nie powinno być zimno. Po proś bie o zaproszenie do nas inż yniera został zastą piony innym.
Jedzenie jest monotonne. Był o zatrucie. Makaron jest zawsze surowy i niedogotowany. Był y naleś niki bez cukru, jeden napó j gazowany. Mię so jest przypalone, ryba nie jest pieczona.
Przedstawiciele trasy Anex pchali wycieczki, my odmó wiliś my i natychmiast ich twarze się rozgniewał y, odwró cił y.

Problem polegał na tym, ż e nikt w hotelu nie zasugerował , jak otworzyć ubezpieczenie. Musiał em zapł acić lekarzowi gotó wką . Chodzi o Arabó w. Oni i uś miechy, bez kolejki. Po raz pierwszy widzę taki stosunek do turystó w: podział na przyjació ł i wrogó w. Swoją drogą , arabskie dzieci srają w basenie. Stale zamykane i czyszczone.
Bagaż należ y zapakować w folię przed wyjazdem, w przeciwnym razie za każ dą walizkę bę dziecie musieli zapł acić.5 dolcó w! Zabierz swó j film ze sobą !
Plus z cał ej reszty to morze i wejś cie do morza z brzegu. Ciekawa jest animacja wieczorna.
Po raz pierwszy byliś my tak rozczarowani wakacjami w Egipcie. Na pewno nie pojedziemy ponownie do tego hotelu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał