Oszczędzają na wszystkim: od norm sanitarnych i miodu. obsługa, kończąca się dietą

Pisemny: 20 może 2016
Czas podróży: 6 — 14 może 2016
Reklamy i touroperatorzy opowiedzą o "bajce w rzeczywistoś ci", opowiem jak jest w tej chwili w rzeczywistoś ci w tym hotelu. A jak hotel przeż ywa kryzys?
Przyjechaliś my we tró jkę z dzieckiem, po „dodatkowej opł acie” w recepcji, zostaliś my zakwaterowani w pokoju dwuosobowym z widokiem na ogró d i postawiliś my tam trzecie ł ó ż ko, po wcześ niejszym wyję ciu stoł u i wiklinowego krzesł a na balkonie.
Hotel jest praktycznie pusty. Internet jest pł atny, ponad 20 USD tygodniowo, kupiliś my kartę Orange 3 GB za 8 USD na pobliskim targu.

Kuchnia jest okropna, jedno danie mię sne na obiad i kolację , czasem dodatkowe danie mię sne podaje się porcjami, jak w oblę ż onym Leningradzie. Jeś li np. zabraknie smaż onego kurczaka, uzupeł nia się go dopiero wtedy, gdy zbierze się kolejka oburzonych turystó w. Na ś niadanie sał atek - sześ ć misek kapusty w ró ż nych kolorach i ogó rkó w) Okropna obfitoś ć ) Nie widział em takich hurtowych oszczę dnoś ci w ż adnym egipskim hotelu (o reszcie nawet nie mó wię ).
Ale najważ niejsze jest to, ż e jedzenie jest nie tylko rzadkie, ale i nieś wież e. Na obiad jedzą to, czego nie zjedli na ś niadanie. Ptaki latają po jadalni i ż erują na jedzeniu. Co przynoszą na ł apach i zostawiają ? Nikt nie wie i nikt na to nie reaguje. Wszystkie objawy zatrucia miał em na dwa dni przed wyjazdem. W hotelu nie ma centrum medycznego. Po prostu nie. Jeś li jest jakiś przypadek, któ ry wymaga interwencji lekarza, jedziesz przez miasto do hotelu Domina Coral Bay i tam - do lekarza.
Bardzo nieprzyjemny posmak pozostawił w hotelu przedstawiciel biura podró ż y ANEX TOUR. Nazywa się Mahummed. Jego zadaniem jest oferowanie pakietó w wycieczek w Egipcie w cenach pó ł tora raza ś redniej ceny w Egipcie. Oczywiś cie turystom, któ rzy przyjechali nie pierwszy raz i znają ceny, bardzo trudno jest „wcią gną ć ” swoje wycieczki.
Tym, któ rzy są w Egipcie po raz pierwszy, Muhamed mó wi, ż e bez ANEX TOUR nigdzie nie mogą jechać , bo policja aresztuje ich i odeś le z powrotem do hotelu, ż e ich polisy ubezpieczeniowe zostaną uznane za bezuż yteczne i inne bzdury, co podobno uważ a za bardzo fajny ruch marketingowy) Kiedy Muhamed dowiedział się , ż e kupiliś my bilety na te same wycieczki za 30 USD taniej, zamiast 130 USD, któ re oferował . zagroził , ż e nie posprzą ta naszego pokoju) Co wię cej, kiedy spotkaliś my w hotelu innych turystó w, rozmawiali o tym samym chamskim zachowaniu i stosunku do siebie ze strony przedstawiciela biura podró ż y w hotelu. W rezultacie wszyscy turyś ci, gdziekolwiek kupują bilety, jeż dż ą tymi samymi autobusami i ł odziami) Bez ró ż nicy)

Oczywiś cie nie wiem, czy to etyka korporacyjna, czy koncepcja biura podró ż y, ale zamiast kierownictwa zwró cił bym baczną uwagę na takich pracownikó w. W sytuacji kryzysowej i redukcji zatrudnienia mogą znaleź ć bardziej kompetentnego zastę pcę . Rozumiem, ż e każ dy ma swoją pracę , a moż e nawet „porzą dek”, ale goś cie hotelowi, podobnie jak w innych sprawach, nie lubią wszystkich ludzi, gdy są brani za idiotó w. I nie lubią chamstwa. Dlatego osobiś cie nie pojedziemy ponownie do tego hotelu i nie polecamy go innym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał